Uusin Firefox v. 15 näyttää jumittavan nyt koko koneen. Ei enää edes avaudu klikkaamalla kuvaketta, ei vaikka asensinkin selaimen uudelleen. Jotain häikkää on ja harmi sikäli, kun aikaisemmin ei ole ollut oikein mitään ongelmia. Ei tässäkään nyt vallan vakavasta ole kysymys, onhän näitä muita selaimia. Mutta mikä olisi paras Firefoxin korvaajaksi? Kunhan ei olisi Microsoft IE.
Firefox jumittaa
5
110
Vastaukset
- ESR
Kokeile ESR:siä http://www.mozilla.org/en-US/firefox/organizations/all.html
Ei onnistu. Tuota versiota yritin ladata sekä myös v. 16. Kone joko jumiutuu heti alkuunsa, tai kesken asennuksen. Nyt olen huomannut, että myös Avast ilmoittaa, että tosiaikaiset suojat saattavat mennä väliaikaisesti pois päältä. Kaikki tämä, jos siis yritänkin jotain Firefoxilla. Muutoin kone toimii. Minulla on Windows Vista koneella, reilut 3 v. vanha HP Compaq kannettava. Käytän myös CCleaneria ja Advanced SystemCarea koneen puhdistamiseksi. Nyt olen poistanut koko Firefoxin. Tätäkin kirjoittaessa päällä on Google Chrome, mutta en ole vielä tottunut tähän selaimeen. Olen käyttänyt välillä myös Operaa.
Äsken yritin lähettää tämän viestin, mutta tuli jälleen uusi ongelma. Tuli virheilmoitus, jonka mukaan minulla olisi sama ip-osoite, kuin "monella Saunalahden mobiililaajakaistan käyttäjällä", vaikka itselläni on Sonera. Tämäkin on taas uutta minulla.
Jos käytössä on Vista tai Windows 7 niin IE9 on ihan hyvä vaihtoehto. En ole kaivannut mitään muuta selainta IE9:n jälkeen, Firefoxin hylkäsin versiossa 4 kun ei toiminut oikein silloin FF:n uuden plugincontainerin takia.
- hhggh123
Minulla tekee sitä että joskus jumittaa hetkeksi, mutta onneksi ei kovin usein.
- eihtovahto
Jos foxiin olet tottunut, suosittelen Pale Moonia. http://www.palemoon.org/ .
Poista myös foxin profiilit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184161Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4902305Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1411845- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91204- 106727
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681