Uusin Firefox v. 15 näyttää jumittavan nyt koko koneen. Ei enää edes avaudu klikkaamalla kuvaketta, ei vaikka asensinkin selaimen uudelleen. Jotain häikkää on ja harmi sikäli, kun aikaisemmin ei ole ollut oikein mitään ongelmia. Ei tässäkään nyt vallan vakavasta ole kysymys, onhän näitä muita selaimia. Mutta mikä olisi paras Firefoxin korvaajaksi? Kunhan ei olisi Microsoft IE.
Firefox jumittaa
5
110
Vastaukset
- ESR
Kokeile ESR:siä http://www.mozilla.org/en-US/firefox/organizations/all.html
Ei onnistu. Tuota versiota yritin ladata sekä myös v. 16. Kone joko jumiutuu heti alkuunsa, tai kesken asennuksen. Nyt olen huomannut, että myös Avast ilmoittaa, että tosiaikaiset suojat saattavat mennä väliaikaisesti pois päältä. Kaikki tämä, jos siis yritänkin jotain Firefoxilla. Muutoin kone toimii. Minulla on Windows Vista koneella, reilut 3 v. vanha HP Compaq kannettava. Käytän myös CCleaneria ja Advanced SystemCarea koneen puhdistamiseksi. Nyt olen poistanut koko Firefoxin. Tätäkin kirjoittaessa päällä on Google Chrome, mutta en ole vielä tottunut tähän selaimeen. Olen käyttänyt välillä myös Operaa.
Äsken yritin lähettää tämän viestin, mutta tuli jälleen uusi ongelma. Tuli virheilmoitus, jonka mukaan minulla olisi sama ip-osoite, kuin "monella Saunalahden mobiililaajakaistan käyttäjällä", vaikka itselläni on Sonera. Tämäkin on taas uutta minulla.
Jos käytössä on Vista tai Windows 7 niin IE9 on ihan hyvä vaihtoehto. En ole kaivannut mitään muuta selainta IE9:n jälkeen, Firefoxin hylkäsin versiossa 4 kun ei toiminut oikein silloin FF:n uuden plugincontainerin takia.
- hhggh123
Minulla tekee sitä että joskus jumittaa hetkeksi, mutta onneksi ei kovin usein.
- eihtovahto
Jos foxiin olet tottunut, suosittelen Pale Moonia. http://www.palemoon.org/ .
Poista myös foxin profiilit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022142Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122009Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821059Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel57977Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39828- 56789
- 75770
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734