Kertokaa mitkä James Dean-leffat ovat mielestänne parhaimpia, esim. 3 parasta. Minun listaukseni näyttäisi tältä:
1. Giant
2. East to Eden
3. Rebel without a cause
3 parasta James Dean-leffaa
5
2226
Vastaukset 5
- Jimmy Dean
Nuo onkin ne samat 3 leffaa, mitä hän ehti tehdä ennen kuolemaansa.
Leffassa Giant hän oli sivuosassa, mutta varasti koko shown pääosan esittäjiltä Rock Hudsonilta ja Elisabeth Taylorilta.
Hän sai myös osastaan sivuosa-Oscarin. Postuumisti, koska hän kuoli ennen sen ensi-iltaa auto-onnettomuudessa, eli hän ei ehtinyt edes itse nähdä ko leffaa valmiina.
Oli ensimmäinen ja kaikkinensa toinen näyttelijä, joka on saanut Oscarin kuolemansa jälkeen. Toinen samaan yltänyt näyttelijä oli Heath Ledger roolistaan Jokerina Yön ritari-leffasta.- Magisteri
"Hän sai myös osastaan sivuosa-Oscarin. Postuumisti, koska hän kuoli ennen sen ensi-iltaa auto-onnettomuudessa, eli hän ei ehtinyt edes itse nähdä ko leffaa valmiina."
Vuoden 1956 miesosien Oscarin voittajat ja ehdokkaat , kyseessä on legenda, joka on alkanut elää omaa elämäänsä. Sen sijaan sekä James Dean että Rock Hudson olivat pääosaehdokkaina vuonna 1956, jolloin palkinnon voitti Yul Brynner
Miessivuosa
1956 Anthony Quinn Hän rakasti elämää
Muut ehdokkaat:
Don Murray – Bussipysäkki
Anthony Perkins – Onnellisen laakson kansa
Mickey Rooney – Taivaan ja helvetin välillä
Robert Stack – Tuuleen kirjoitettu
Miespääosa
1956 Yul Brynner Kuningas ja minä
Muutehdokkaat:
James Dean* Jättiläinen
Kirk Douglas Hän rakasti elämää
Rock Hudson Jättiläinen
Laurence Olivier Rikhard III
Lähde: wikipedia
- 34zscev
sehän oli hintti niinkuin Hutsonkin.... "ritarimiehiä" kummatkin
- Anonyymi
Polttiko James Dean savukkeita, vaiko näyttelikö vain ,tupakkatehtaille?
- Anonyymi
Itse laittaisin päinvastaiseen järjestykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554