Miksi en voinut saada pikkusiskoa?

tahtoo siskon

Nykyään haluaisin pikkusiskon. En veljeä. Vaan ei, vanhempieni piti erota vähän syntymäni jälkeen ja äitini on ollut yksinhuoltaja viisitoista vuotta, eli tähän päivään saakka. MIKSI he eivät voineet pysyä yhdessä ja saaneet tytön vaikka kolme tai neljä vuotta myöhemmin??

Moni tuntuu vihaavan sisaruksiaan mutta minä haluan edes uskoa, että jos olisin saanut pikkusiskon, viettäisin sen kanssa paljon aikaa. Pienempänä olisin leikkinyt sen kanssa jne. :-( MUTTA EI! Voi helvetti!

Ja nyt haluan, että kun teen lapsia, tulee tyttö(jä).

Sekavahko viesti mutta kun väsyttää. Enkä edes tiedä mitä haluan teidän vastaavan tähän ketjuun. Ehkä vastaavan siihen, MIKSI en saanut pikkusiskoa?

17

2071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina ei mee asiat niin ku mukelit toivoo.

    • Haluisin, mutten saa

      Muakin surettaa, kun en saanut pikkusiskoa. Surettaa vielä enemmän, kun en saanut isosiskoa, koska sen seurassa varmasti tulisi kypsemmäksi ja vois keskustella kaikesta poika-huolista ja teini-iästä.

      Mutta entäpä jos hankkisit koiran? Suostuuko vanhempasi?
      Omani eivät suostu, mutta ei se sinäänsä mua kovin paljoo haittaa.
      Toki olen eläinrakas, mutten jaksa kävelyttää sitä tai muuta. Enkä jaksaisi
      kuunnella kun se haukkuu täyttä kurkkua. Muutenki on niin tosi herkkä kuulo...

      Nyt alkaa aihe vähän karata, mutta ei siitä pikkusiskosta sitten lopulta niin paljon
      iloa ole. Muutenkaan ei sitä pikkusiskoa saa itkemällä sitä, ettei sellaista satu olemaan. Kaverit tai lemmikit korvaavat pikkusiskosi VARMASTI.

      • -pikkusisko-

        Pikkusisko ei ole kiva, mutta isosisko on :)
        Itselläni on 2 vuotta vanhempi isosisko, tulemme hyvin juttuun, mutta poikahuolia ja tollasia emme ikinä puhu. Olisi kiva olla läheisempi ja pystyä puhumaan kaikesta.


    • "Ehkä vastaavan siihen, MIKSI en saanut pikkusiskoa?"

      - Koska pojat ui nopeammin?

      • XD janicaas runq

        Vastaus nimimerkille "haluaisin mutten saa": eipä ole kavereita (ihan oikeasti, 0 kaveria mulla) eikä rahaa hankkia lemmikkejä.


      • Kysyn vaan
        XD janicaas runq kirjoitti:

        Vastaus nimimerkille "haluaisin mutten saa": eipä ole kavereita (ihan oikeasti, 0 kaveria mulla) eikä rahaa hankkia lemmikkejä.

        Missä päin asut, janicaas runq?


    • Oow92gg4thh

      Ite täytyin just kesällä 12vuotta, mulla on 2vuotta vanhempi isoveli. Toisinaan se on ärsyttävä toisinaan ihana!
      Me pelataan yhdessä MW:tä ja nauretaan yhdessä JustimusFilmsin pojille. On mullakin joskus ollut haaveita, että mul ois sisko, mutta oon kummiskin tyytyväinen nykyhetkeen.

      Jos mulla ois sisko, todennäköisesti mulla olis joskus kauheet paineet että se on mua kauniimpi ja parempi.
      Mutta koska mulla on veli, mun ei tarvi huolehtia semmosia :D

    • Reinoooo

      Koska sisaresi peri vanhemmiltasi väärät kromosomit siihen tarkoitukseen.

    • 11-v siskoton!

      Harmittaa puolestasi! Minulla on 3veljeä, olen AINA toivonut siskoa. Olen ollut epätoivoissani, ja sen takia etsinkin tällaisia ketjuja, että saisin tietää onko muilla sama tilanne. Itken nytkin, koska paras kaverini (jolla myös on kolme veljee) sai oman pienen pikkusiskon tänään. Olen kamalan kateellinen ja epätoivoinen!!
      En osaa sanoin kuvailla miltä tämä tuntuu! Itken joka päivä ja yö! ):

    • faktatpöytään20v

      voi hyvä luoja, voisitko keksiä vielä lapsellisemman asian mistä kitistä? lasten saaminen ei ole mikään helppo juttu, jotkut yrittävät vuosikausia sitä ainoata lasta.

      ymmärrän kyllä sisaruskaipuusi, sain käsityksen että olet ainoa lapsi? mutta tiesitkö, ei se pikkusisko välttämättä olisi sellainen kuin tahtoisit. minä itse olen pikkusisko, kaksi isoveljeä löytyy. ja kiitän luojaani etteivät vanhempani enää minun jälkeeni yrittäneet lasta. hyvin usein tyttölapset ikäluokassa 3-9v ovat järkyttäviä diivoja ja kiusankappaleita, ihan omasta kokemuksesta kerron. vanhempana asia on eri, mutta siinä iässä niin ei hittolainen.

      ole onnellinen siitä mitä sinulla on. hyväksy se, ettet luultavasti tule saamaan pikkusiskoa. ja jos äitisi tulisikin raskaaksi ja saisi lapsen niin mitä ajattelisit sitten jos se olisikin poika? etkö voisi häntä rakastaa, olisiko hän huono ja tyhmä koska olikin poika eikä tyttö? faktat nyt pöytään ja järki käteen. elämässä on niin paljon isompiakin murheita olemassa, tulet huomaamaan sen vähän vanhempana...

      • Hähättelijä

        Mullapa on 2 siskoo!!! Hähähähähä :-DD


    • IhateUmaija

      Moii

      Mä oon tosi surullinen :-(
      Ku mull on 3isoveljee mut ei yhtään siskoo :'(
      Mun vanhemmat eros kun olin 13 ja äipäni sai uuden poikaystävän Jussin.
      Jussilla on 1tyttö joka on kahdeksan ja aluksi luulin että hän olisi todella kiva ja tuommoista mutta kun Maijatuli meille aina viikonloppuisin hän valehteli että olisin lyönyt häntä ja tuollaista vaikka en ollut :(:(
      Sanoin äidille mutta hän ei uskonut minua vaan sitä 'pientä enneliä'
      Maijaa!!!! Sitte mun isoveli Tomi (14) haukkuu koko ajan Maijaa mutta kun Maija on meillä hän lellii häntä ja puolustelee häntä :-(
      Sanoin äidille että haluan pikkusiskon hän vastasi: "Sullahan on jo Maija"
      Ja mä sanoin että,haluisin jonkun joka olis laiha ja kaunis (Maija on nääs ylipainoinen eikä mikään koulun hotein tapaus..)
      Sitte äiti alkaa ragee ja tollasta :'(
      Muut 2 isoveljeä on kivoja mutta he asuvat omissa kodeissaan Amerikassa!!!! :(
      eli en näe heitä kun kerran vuodessa...

    • Wixu 12w

      Mä oon ainoo tyttö perheessä. Mulla on 2 veljeä. Marraskuussa tulee kolmas sisarus mutkun äiti ei kerron sen sukupuolta! Argh! Nyt mää kärsin 5kk tietämättömyydestä et tuleeko pikkusisko vai veli. Ite tykkäisin pikkusiskosta. :))

    • Pikkusiskoooo

      Mä voin olla sun pikkusisko :> Oon aina halunnu isoveljen jonka kanssa oisin vähän läheisempi kun oon omieni kanssa.. Nään tosi harvoin omia veljiäni. Tosin pienempänä nähtiin enemmän kun vanhemmat oli vielä yhessä.

    • AncelineBellaCaryl

      Mun äiti on 7kuulla raskaana ja sieltä tulee tyttö

    • Antsku Bantsku

      Mäki haluaisin pikkusiskon mut en saa
      kun isä ja äiti on liian vanhoja ja kun olin syntynyt
      niin he oli miettinyt tehdä mul viel pikkusisko/veljen
      mut ei ollutkaa ja nyt kun haluaisin sellaseen ni
      ei ne voi enää sellaista vahtii ku ne on liian vanhoja.

    • Anonyymi

      Minulla on kaksi pikku veljeä toinen on puoli pikku veli. Haluaisin pikku siskon että voisin leikkiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe