Olen 14v vanha poika yläasteen kahdeksannelta luokalta. Koulussani rinnakkaisluokallani on eräs tyttö johon olen ihastunut hyvin vahvasti. Tyttö on blondi ja hyvin kaunis:)
En tunne tätä tyttöä, tiedän vain nimen ja hän on kaverini facessa. Joka päivä tuntuu tunteeni tyttöä kohtaan voimistuvan. Olen niin rakastunut että haluan vain olla koulussa että näkisin tuon tytön. Hän pyörii mielessäni kokoajan. ja kun tarkoitan kokoajan niin tarkoitan joka hiton sekunti. En ennen ole ollut edes näin kauaa ihastunut keheenkään. Yleensä se on vain hetken huumaa. Välitunnit käytän aikani vain häneen katsoen:D Välillä hän huomaa ja katsoo takaisin vähän aikaa. Ja välillä taas huomaan että hän katsoo minua.
Mutta silti itsevarmuuteni ei riitä että uskaltaisin mennä puhumaan.
Olen ihan semikomea, hauska ja mukava, hyvää seuraa ja kiltti.. En mikään kusipää kova jätkä. Aina tilanteessa kuin tilanteessa oma itseni. En ole suosittu koulussa enkä missään muuallakaan. Omistan vain muutamia ystäviä.
Ottaisitteko te tytöt tälläisen pojan?
Haluaisin mennä puhumaan hänelle, mutta aikasempaa kokemusta tytöistä ei ole. En tiedä mitä sanoa hänelle ja todennäköisesti jännittyisin samalla niin paljon että puhekkin pätkii:D Mitä sanoisin tälle tytölle ja missä? Olisi kivaa pyytää numeroa tai jopa ulos tätä tyttöä. Vastatkaa te tytöt kun te tiedätte nä asiat:) Kertokaa äkkiä, kun en jaksaisi odottaa. Kiitos jo etukäteen
Koulun tyttö
12
680
Vastaukset
- daarkchocolat
Onpas lutusta luettavaa, itse olen lukiossa ja vakavasti ihastunut erääseen vuotta nuorempaan poikaan, ekä myöskään tiedä mitä tekisin, olen vähän hämmentynyt...
- soundseasy
Facebookissa meet kyseleen mitä sille kuuluu. Sit vaan tutustut paremmin, ehkä pyydät numeroo ja voit alkaa tekstaan sille :)
- ytikatti
hymyile sille :) mä olin ihan in loooooove ku mun ihastus hymyili mulle koulussa iltapäiväl without reason ja seuraavana aamuna teki sen saman
- kaatunut-pulu
vedä päähäs runkkari et sä saa mitää ku itket jossai netis hommaa oikeit kavereit etkä ketää netti trolliii toi on säälittävää hommaa muijja
- :)
Tee facebookis joku tila vaikka että "tykkää tästä niin kerron ulkonäkösi asteikolla 4-10" jossei se ite tykkää siitä niin laitat se sille silti, ja kun olet lähettänyt sen pistä heti sen jälkeen jotain oho sori etsä ollutkaa tykänny siitä tai tämmöstä ja alota siitä keskustelu !
- jdjfoofgkkgkgkg
Et ole rakastunut, olet ihastunut
- kkkkko
Hyi älä laita mitää tollasta fb päivityst ne on säälittäviä! Siis toi mitä tuol ylempänä ehotettiin.
Ensinnäkin, älä tuijota sitä _kokoajan_ koska mua ainakin ahdistaa kun koulussa pari poikaa tuijottaa taukoamatta. Mutta kuitenkin kun katsot sitä, koita saada katsekontakti siihen ja jos se kattoo sua niin hymyile vähäsen. Tässäkin usein tytöt tekee sitä että he hymyilevät takaisin, kääntää katseen maahan ja kattoo uudestaan hetken päästä, jos ovat kiinnostuneita. Mutta ei tosiaan kaikki. :D
Jos et uskalla puhua hänelle, niin mene vaikka facessa puhumaan jotain, on hyvä jos saisit väännettyä jonkun suht järkevän kysymyksen vaikkapa kouluun liittyen. Esim. aikatauluista, tunneista, tehtävistä jne. Jos teille on tulossa joku "erikoispäivä" niin kysy siitä jotain. Siitä voisi sitten jatkaa keskustelua eteenpäin ja huomaa kyllä helposti jos toista ei kiinnosta jutella kanssasi.
Jos koneella jutteleminen onnistuu hyvin, ala moikkailemaan koulussa ja siitä sitten puhumaan enemmänkin. - pöööpööötyttö
Mistä päin oot kotosi? (mielenkiinnostavaa)
- vakavasti rakastunut
Turusta:-)
- munnkiskunkki
mun yks kaveri alko poikakaverinsa kanssa silleen et ensin poika vaan kyyläs sitä pari viikko ja sitte meni puhumaan ja sanoi aika suorasti olevansa ihastunut ... no ne meni jätskille ja sitte se mun kaverikin ihastu siihenn pikaan ja nyt ne on yhessä onnellisia
- Anonyymi
Siis ihanin asia jonka tiedän, on tytöt! (13v poika) Ne on niin söpöjä, ja meidänkin luokalla lähes kaikilla on tissit. Niitä on ihana katsella ja ajatella. Lisäksi suurin osa on mun kavereita. Niinku kuljen esim koulumatkoja ja silleen.
Mut meidän luokalla on myös yks tyttö, jonka tissejä on oo nähny kasvaneen. Hän on ihana lyhyt vaaleatukkainen tyttö. Mutta melkein eniten mua kiinnostaa sen mahtava peppu! Oi että se on ihana!
Tosiaan olen siis ihastunut siihen tyttöön. Ja kun koulussa oli lukemistunti, en saanut luetuksi juuri mitään, koska salaa vilkuilin sitä ihanaa tyttöä, ja muiden tyttöjen tissejä!- Anonyymi
Lisäksi ihanaa on kun niitä tissejä on erilaisia. Jotkut ovat pystyt ja terhakat, kun toiset, suurimmalla osalla, ovat ihanat pehmotissit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875