Koulun tyttö

Vakavasti rakastunut

Olen 14v vanha poika yläasteen kahdeksannelta luokalta. Koulussani rinnakkaisluokallani on eräs tyttö johon olen ihastunut hyvin vahvasti. Tyttö on blondi ja hyvin kaunis:)
En tunne tätä tyttöä, tiedän vain nimen ja hän on kaverini facessa. Joka päivä tuntuu tunteeni tyttöä kohtaan voimistuvan. Olen niin rakastunut että haluan vain olla koulussa että näkisin tuon tytön. Hän pyörii mielessäni kokoajan. ja kun tarkoitan kokoajan niin tarkoitan joka hiton sekunti. En ennen ole ollut edes näin kauaa ihastunut keheenkään. Yleensä se on vain hetken huumaa. Välitunnit käytän aikani vain häneen katsoen:D Välillä hän huomaa ja katsoo takaisin vähän aikaa. Ja välillä taas huomaan että hän katsoo minua.
Mutta silti itsevarmuuteni ei riitä että uskaltaisin mennä puhumaan.
Olen ihan semikomea, hauska ja mukava, hyvää seuraa ja kiltti.. En mikään kusipää kova jätkä. Aina tilanteessa kuin tilanteessa oma itseni. En ole suosittu koulussa enkä missään muuallakaan. Omistan vain muutamia ystäviä.
Ottaisitteko te tytöt tälläisen pojan?
Haluaisin mennä puhumaan hänelle, mutta aikasempaa kokemusta tytöistä ei ole. En tiedä mitä sanoa hänelle ja todennäköisesti jännittyisin samalla niin paljon että puhekkin pätkii:D Mitä sanoisin tälle tytölle ja missä? Olisi kivaa pyytää numeroa tai jopa ulos tätä tyttöä. Vastatkaa te tytöt kun te tiedätte nä asiat:) Kertokaa äkkiä, kun en jaksaisi odottaa. Kiitos jo etukäteen

12

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daarkchocolat

      Onpas lutusta luettavaa, itse olen lukiossa ja vakavasti ihastunut erääseen vuotta nuorempaan poikaan, ekä myöskään tiedä mitä tekisin, olen vähän hämmentynyt...

    • soundseasy

      Facebookissa meet kyseleen mitä sille kuuluu. Sit vaan tutustut paremmin, ehkä pyydät numeroo ja voit alkaa tekstaan sille :)

    • ytikatti

      hymyile sille :) mä olin ihan in loooooove ku mun ihastus hymyili mulle koulussa iltapäiväl without reason ja seuraavana aamuna teki sen saman

    • kaatunut-pulu

      vedä päähäs runkkari et sä saa mitää ku itket jossai netis hommaa oikeit kavereit etkä ketää netti trolliii toi on säälittävää hommaa muijja

    • :)

      Tee facebookis joku tila vaikka että "tykkää tästä niin kerron ulkonäkösi asteikolla 4-10" jossei se ite tykkää siitä niin laitat se sille silti, ja kun olet lähettänyt sen pistä heti sen jälkeen jotain oho sori etsä ollutkaa tykänny siitä tai tämmöstä ja alota siitä keskustelu !

    • jdjfoofgkkgkgkg

      Et ole rakastunut, olet ihastunut

    • kkkkko

      Hyi älä laita mitää tollasta fb päivityst ne on säälittäviä! Siis toi mitä tuol ylempänä ehotettiin.

      Ensinnäkin, älä tuijota sitä _kokoajan_ koska mua ainakin ahdistaa kun koulussa pari poikaa tuijottaa taukoamatta. Mutta kuitenkin kun katsot sitä, koita saada katsekontakti siihen ja jos se kattoo sua niin hymyile vähäsen. Tässäkin usein tytöt tekee sitä että he hymyilevät takaisin, kääntää katseen maahan ja kattoo uudestaan hetken päästä, jos ovat kiinnostuneita. Mutta ei tosiaan kaikki. :D

      Jos et uskalla puhua hänelle, niin mene vaikka facessa puhumaan jotain, on hyvä jos saisit väännettyä jonkun suht järkevän kysymyksen vaikkapa kouluun liittyen. Esim. aikatauluista, tunneista, tehtävistä jne. Jos teille on tulossa joku "erikoispäivä" niin kysy siitä jotain. Siitä voisi sitten jatkaa keskustelua eteenpäin ja huomaa kyllä helposti jos toista ei kiinnosta jutella kanssasi.
      Jos koneella jutteleminen onnistuu hyvin, ala moikkailemaan koulussa ja siitä sitten puhumaan enemmänkin.

    • pöööpööötyttö

      Mistä päin oot kotosi? (mielenkiinnostavaa)

    • vakavasti rakastunut

      Turusta:-)

    • munnkiskunkki

      mun yks kaveri alko poikakaverinsa kanssa silleen et ensin poika vaan kyyläs sitä pari viikko ja sitte meni puhumaan ja sanoi aika suorasti olevansa ihastunut ... no ne meni jätskille ja sitte se mun kaverikin ihastu siihenn pikaan ja nyt ne on yhessä onnellisia

    • Anonyymi

      Siis ihanin asia jonka tiedän, on tytöt! (13v poika) Ne on niin söpöjä, ja meidänkin luokalla lähes kaikilla on tissit. Niitä on ihana katsella ja ajatella. Lisäksi suurin osa on mun kavereita. Niinku kuljen esim koulumatkoja ja silleen.
      Mut meidän luokalla on myös yks tyttö, jonka tissejä on oo nähny kasvaneen. Hän on ihana lyhyt vaaleatukkainen tyttö. Mutta melkein eniten mua kiinnostaa sen mahtava peppu! Oi että se on ihana!
      Tosiaan olen siis ihastunut siihen tyttöön. Ja kun koulussa oli lukemistunti, en saanut luetuksi juuri mitään, koska salaa vilkuilin sitä ihanaa tyttöä, ja muiden tyttöjen tissejä!

      • Anonyymi

        Lisäksi ihanaa on kun niitä tissejä on erilaisia. Jotkut ovat pystyt ja terhakat, kun toiset, suurimmalla osalla, ovat ihanat pehmotissit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe