Millonkahan saadaan lopullinen kanalintujen pyyntiaika,kolmio tulokset pitäis olla valmiina.Lintu kannat kuulostas olevan laskussa.
Missä viipyy?
2
101
Vastaukset
- Ryynäsen Topi
Sanokaa mun sanoneen että tuo on kohta verrattavissa suurpetojen pyyntilupiin. Pyynti päivät, luvat, rajoitukset yms ilmoitetaan aivan varmasti nyt kohta ja tulevaisuudessa 9.9-10.9 yöllä hetkeä ennen puolta yötä. Näin varmistetaan osa metsästäjistä pois jahdista mahdollisien lomien osuminen väärälle viikolle, kokonaan alueiden rauhoittamisien yms syihin vedoten. Homma karkaa käsistä jo nyt tuon poikue laskenta pelleilyn takia joka on muka syy siihen että metsästysaikojen ilmoittaminen kestää. Nykyajan tietokone yhteiskunnassa se julkinen ilmoittaminen olisi vain parin enterin painalluksen päässä jos niin haluttaisi mutta tähän näköjään mennään. Jos kanalinnut tapettaisiin metsästyksellä sukupuuttoon olisi se tapahtunut jo 1900 luvun alussa myyntiin pyydettyjen lintujen aikana. Jokunen prosentti 300 000 metsästäjästä ei siihen pysty vaikka haluaisikin 10.9-31.10 välisenä aikana vaikka jahti olisi rajoittamatonta maassamme niinkuin se on ammoisat vuodet ollut. Perse edellä puuhun mutta mikäs siinä. Kiusa se on pienikin mikä saadaan jo rajoitetulle harrastuksellemme aiheutettua.
- maltti on valttia
On kyllä hyvä että, kanalintukantojen varmistetaan olevan pyyntiä kestävässä kunnossa. Typerää on myydä lupia vain mutu periaatteella, on sitäkin nähty.
Juhlapuheiden lunastus, eli oikeasti yritetään metsästää mitä kannat sallivat.
Tosiasia on kuitenkin se, että nykyisin ne hyvätkin vuodet on vain kalpea aavistus siitä, mitä oli hyvä kanalintuvuosi vaikka 30 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661164Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991154Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2111151Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128871Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755