Tervehdys, olen nuori tyttö, takaan että yli 12 vuotias. Itselläni on pikkujyrsiöitä, ennen ollut koira, eli lemmikkikokemusta on. Hamsterista aloin haaveilemaan jonkin aikaa sitten, kun löysin sivun Gerbiilit.com. SIellä kerrottiin eräästä ihanasta hamsterista, tietysti siihen hamsterineitoon ihastuin! Mutta mieltäni painaa vielä asia hamsterin hankinnasta, en tarkoita nyt että vinkuisin tai pitäisin mykkä/itkukoulua vanhemmilleni.. Mutta miten saisin heidät kääntymään puolelleni ostamaan hamsterin? En ole kysynyt vielä erikoisesti hamsterista mutta olen puhunut ääneen hamstereista ja niin.. Onko teillä vinkkejä miten saan hamsterin? :'3
(aihe oli "hamsterit" palstalla mutta tännekkin laitoin)
Hamsteri minulle? (tarinani) +kiire!!
3
115
Vastaukset
- hamsterinasiantuntij
sano et ne on suhteellisen helppo hoitoisia ja nukkuu päivisin ja niiden pitää antaakkin muuten stressaa joten päiväl ei tarvis mtn hito projekteja ja ne tykkää olla omissa oloissa todellakin : 3
ei tykkää olla kädessä
ei saa herättää
ei liikaa ruokaa muuten lihoo ja elää vähemmän aikaa
ei saa paistaa ikkunasta aurinko sen häkkiin
ei saa olla muita eläimiä samassa huoneessa
mieluiten huone jossa ei käydä paljoo koskaan
purujen vaihto riittää kerran kuussa siis ei ole hyvä jos vaihdetaan useammin
vaihda vesi vähintään joka toinen pv
kun vaihdat purut laita vähän vanhojakin puruja uusien sekaan
chincillahiekka ehdottomasti hyvä kuten juoksupyöräkin
juoksuta illasta kun herää olisi hyvä jos joka pv tai sitä se ei saa ikinä liikaa
laita paljon hyviä virikkeitä häkkiin
älä huuda
älä piä paljoo käesä
paljon puruja häkkiin
isohäkki
tossa pari vinkkiä sulle tai voit sanoa vanhemmilles et ei tarvi to enempää jos noita noudatat niin hamsterisi elää terveenä ja pitkään ja toki voit esittää minulle miksi kysymyksiä ,osaan kyllä vastata kjos ihmettelet jtn noista - Käsittelijä
Jaahas.. en ota hamsteria koska päädyin siihen tulokseen etten halua yöeläjää.
Jos lemmikkejä vielä otan niin gerbiileitä!! : ) Ne ovat minun "a-o". - Niin,
jos haluaa lemmikistä seuraa, niin hamsteri on kaikkea muuta. Sen touhuja on kiva seurailla illalla ja välillä jopa kouluaamuinakin puuhailee terraariossa omiaan. Oma syrkki on jo reilu 2 v. ja vanhuuden merkkejä on nyt tässä kuussa tullut paljon. Itse sain perusteltua omille vanhemmille hamsterin sillä, että sitä ei edes huomaa :D
Omassa huoneessa tuo on saanut asua ja nykyisin yksiössäni ei rauhalliseen paikkaan saakaan, en kuitenkaan täällä meuhkaa tai metelöi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891