Kani alkanut ruikkimaan mitä tehdä!!!

Mulla on aivan ihana noin 3.5 vuotias poikakani. Oikeen unelma ollut, mitä nyt joskus nuorempana oli pientä ruikkimis ongelmaa. Kani saa aina päivät olla vapaana, mutta nyt on ilmennyt ongelmia. Meille tuli kissanpentu. Kani ja kissa tulevat toimeen, eivät oikeen näytä välittävän toisistaan. Kanini on alkanut muuttumaan. Ennen pissi laatikkoonsa, mutta nyt pissaroiskeita on matto ja seinät täynnä, samoin kuin myös pieniä papanoita. Enään en viitti pitää poikaa vapaana, koska jokapäiväinen lattian ja seinän pesu vie liikaa aikaa ja hermoja. Mikä neuvoksi? En haluisi pitää pikkuista häkissä 24/7. Tosin lämpinä päivinä saa olla omassa piha-aitauksessaan. Onko kyseessä jokin ohimenevä merkkailu vaihe? Taitaa olla jo liian myöhäistä edes ajatella kastraatiota...

3

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sala poliisi

Oletko varma, että ruikkija on kani? Syyllinen saattaa hyvinkin olla kissanpentusi ja syytät väärää karvapalloa.

• Olen täysin varma, Kani on aikasemminkin ennen kissanpentua tehnyt sitä. Mutta nyt näyttää asia olevan taas kunnossa. Ei ole pitkään aikaan ruikkinut. Taisi olla vaan mustasukkainen uudesta perheen jäsenestä. Onneks on arki taas palannut taloon. :)

• eetupoika1

Minun kani alkoi ruikkimaan noin puolivuotiaana. vein kastroitavaksi,johan loppui ruikkiminen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1649
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1444
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1377
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      56
      1280
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1258
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      771
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe