Elikkäs olen muuttamassa väliaikaiseen asuntoon ja minulla pari kissaa lähtee mukana.
Toinen kissani on erittäin arka ja säikky. Muuttaminen on sille aina henkisesti raskasta... Joten olen miettinyt auttaisikohan tuo feromonihaihdutin?
Muissta keskustelupalstoissa on vaan kissojen merkkailusta keskusteltu mutta ei erityisemmin muuton yhteydessä..
Ostamaan tulen kuitenkin tämän vekottimen mutta olisi kiva kuulla jos jollakin jonkinlaista kokemusta muuton yhteydessä ollut ja on käyttänyt tuota haihdutinta?
Feliway feromonihaihdutin
6
333
Vastaukset
- toimii hyvin
Feliway toimii hyvin. Osta myös suihkutettavaa kissanminttua. Sprayaat tutut raapimapuut ja nukkumapaikat niin kissat kotiutuvat paremmin.
- Kissahöperö
Kiitos vastauksestasi!
- kiskiskis
Minä en huomannut mitään vaikutusta tuolla tökötillä. Tai enhän tiedä miten olis ollut ilman sitä, joten vaikea sanoa.
- adadasdasdasads
On myös meillä kokeiltu eikä ollut mitään vaikutusta. On oltu siis myös ilman, eron olisi varmasti huomannut mutta kissat eivät reagoineet haihduttimeen mitenkään.
- matkaajat1 ja 1
Feliway on toiminut hyvin, matkalla, ja kyläpaikassa kun ollaan oltu pidemmällä reissulla.
- kisumisu
Meillä ei ole huomattu vaikutusta litkulla. Tai tiedä sit mikä olis tulos ilman sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801738
- 921598
- 691573
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68881
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61818