El Mouradi hotelli ja all inclusive?

tunisiaan

Onko kenelläkään kokemusta hotellista ?

15

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiljaista on

      Harmillista kun kukaan ei ole käynyt kyseisessä hotellissa, itsekkin haluaisin tietää jotakin etukäteen, ollaan menossa joulukuussa kolmeksiviikoksi tähän hotelliin.Ehkä kysymys ei ole tarpeeksi provosoiva kun ei tule kommentteja.

      • Aat79

        Itse olen menossa sinne kuukauden päästä. Laitan tietoa tänne matkan jälkeen


    • El Mouradi

      Mikähän El Mouradin hotelleista mahtaa olla kyseessä? Niitä kun on aika monta...

    • tunisiaan

      Hotelli siis Club Kantaoui...kokemuksia?

    • jooo o

    • dtijyg434

      No joo. Hotelliluokitus pielessä, korkeintaan 3 tähteä olisi oikea.
      Ruoka noin yleisesti melko heikkoa. Aamiainen on sama joka päivä.
      Juomatarjoilu toimii mikäli annat tippejä.
      Laukut ne kantaa puoliväkisin saadakseen tippejä. Pidemmän päälle ärsyttävä tapa. Kun edes lounaalla et saa juomaa jos et jätä juomarahaa..
      Hotellin ulkopuolella parveilee takseja, joista lähes jokainen yrittää huijata.
      Hermot säästyy kun sopii kiinteän hinnan, korkeintaan 7din keskustaan.
      Mittarilla ei kannata mennä koska huijaavat melko varmasti.
      Vanhakaupunki täynnä huijareita, kaikilla juuri sinulle tärkeää asiaa.
      Jopa huumeita yrittävät laittaa väkisin taskuun että maksaisit, koruista puhumattakaan.
      Hamam sauna on miellyttävä, se maksaa paikallisille 5dinaaria, turisteille 50-90dinaaria..detur pyytää 80din.
      Talvet on kylmiä, t-paita päällä ei tarkene.
      Rannat on hienot jos nyt jotain hyvää.

    • Hammamista

      Korjausta hieman tuohon hammam- hintaan, että 50-90 tnd sisältää paljon muuta, kuin tuon pelkän hammamin, jonka saa 5tnd. Mm. Kuorintapesun, merilevänaamion, hiusnaamion, kasvo- ja jalkahoidon ja kokovartalohieronnan...

    • fjhrfj

      5 din maksoi paikallisten hamam. Siihen kuului kuorintapesu, kokovartalohieronta ym. Tippien kanssa 10din.
      Aivan sama maksoi hotellissa 50din, ohjehinta 90din..
      Mielestäni paikallisten saunassa hieronnat ym oli paremmat, erilainen toki paikkana.

      • ei pahalla!

        Minusta on hieman törkeää että mainostat täällä paikallisten hammamien edullisuutta.

        Tottakai se paikalliselle edullisempi on, koska heidän tulonsakin ovat 1/3 osa sinun tuloista!
        Ja he käyttävät palveluita usesmmin kun sinä turistina!

        Jos et ole valmis 25e maksamaan tälläisestä "harvinaisesta herkusta" ja täten tukea paikallisten elintasoa, niin miksi ylipäätään matkustaa ulkomaille!

        En tarkoita että turisteja tulisi lypsää mielinmäärin mutta työ jonka eteesi hammamissa tekevät, on vähintään sen 25e arvonen!

        Ottaen huomioon myös sen että hotellin hammissa taso on korkeampi, verrattuna paikallisiin joissa jopa kodittomat ja tauteja kantavat ihmiset käy!

        Olen itse asunut tunisiassa yli 3 vuotta ja todellakin toivon js suosittelen omista kokemuksistani oppineena, että te turistit käyttäisitte niitä hotellin yms hammameita!


    • matkaaja39

      Elikkä Sinä asut tunisiassa niin Sinä saat käyttää halpoja palveluja mutta turistien pitäisi maksaa 5 tai jopa 10 kertaiset hinnat?
      Työ jonka hammamissa tekevät on vähintään 25e arvoinen? No on aika hyvä tuntipalkka, ehkä Sinä sitten voit maksaa sen ja tukea näin paikallisten elintasoa..?
      Joopa joo..

      Lisätään vielä että kenenköhän taskuun menee se 25 euroa..mietippä sitä hetki.

      • Hamemin kävijä

        Ei ainakaan sen pesijän(hotellissa)joka tekee "raskaan"työn kuumassa ja kosteassa aamusta/iltaan..Ainut minkä saa omaan taskuun on "tippi"jos niitä annat...Minä annan joka kerta..... :)


      • ei pahalla

        En itsekään käytä paikallisten hammamia juuri siitä syystä kun ovat likaisempia kun esim. Hotellien! Hotellissa työskentelvä saa ihan kunnollista palkaa verrattuna muihin. Rahat menevät hotellien taskuun, näin tuoden töitä monelle ja turisteja majottamalla tuoden mahdollisuuden monien ravintoloiden ja kauopojen ansaita rahaa! Ja jos 25e kaataa sinun talouden niin älä lähde reissuun


    • matkaaja39

      Elikkä jos reissuun lähtee niin pitäisi maksaa sikahintoja.? Koskeeko tämä kaikkia maita vai vaan ainoastaan tunisiaa.?
      Maksa itse se 25e hamamista ja kolminkertainen hinta taksista ja ravintolassa tuplahinta. Katsos kun se tuo työtä monelle.
      Justiinsa joo..

      • ei pahalla

        sikahintoja??? ihan oikeasti jos 25e on mielestäsi liikaa siitä käsittelystä minkä saat hotellin hammamissa niin kuinka ihmeessä sinulla on varaa edes lähteä matkaan???

        Jos et sitä tiedä niin turistit maksavat JOKA IKISESSÄ MAASSA jonka elinkeino perustuu pääosin turismille enemmän palveluista yms. enemmän kuin paikalliset!


    • hghghghg

      hammami hirvee luukku se hotelli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1706
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1317
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1275
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      880
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      871
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      108
      821
    Aihe