Etsin lisätietoja.......!!!!

Tiedän jo pari hotellia kohtuuhintaan lähellä banglaa. Toinen oli rhad-u-thidin varrella hyvin varustettu ja siisti. Toinen oli lievästi halvempi ja huonompi, mutta paremmalla paikalla Dr.Wattana soilla, ei totta puhuen kehumista;-D!!.
Olen ajatellut jo yhtä kolmatta hotellia, mutta vaatisi luottokortin numeroa, mitä en mielellään luovuta minnekkään. Paikka olisi ihanteellinen, mutta kommenttien perusteella meluisaa seutua.
Olen toki käynyt aiemmin Sky innissä -98 jotain 9 viikkoa eikä sekään kaukana banglasta, ei vaan kiinnosta ja onko enää olemassakaan?. Ja sitten vielä Patong lodgessa 2005. Haluaisin vain käyttää mahdollisimma vähän tuk-tukeja, eihän ne kyllä kalliita ole!!!!
1228
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

MENE sellaiseen kuin Patong Merlin ! oli kyllä hyvä hotelli vanha ja uusi puoli ! ja ei olllut mikään kovin kallis ja 250m banglalle:) !

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kosser1 kirjoitti:

Tiedän jo pari hotellia kohtuuhintaan lähellä banglaa. Toinen oli rhad-u-thidin varrella hyvin varustettu ja siisti. Toinen oli lievästi halvempi ja huonompi, mutta paremmalla paikalla Dr.Wattana soilla, ei totta puhuen kehumista;-D!!.
Olen ajatellut jo yhtä kolmatta hotellia, mutta vaatisi luottokortin numeroa, mitä en mielellään luovuta minnekkään. Paikka olisi ihanteellinen, mutta kommenttien perusteella meluisaa seutua.
Olen toki käynyt aiemmin Sky innissä -98 jotain 9 viikkoa eikä sekään kaukana banglasta, ei vaan kiinnosta ja onko enää olemassakaan?. Ja sitten vielä Patong lodgessa 2005. Haluaisin vain käyttää mahdollisimma vähän tuk-tukeja, eihän ne kyllä kalliita ole!!!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu