Maito ei heru

Heisiis

Heruminen kestää ja kestää yleensä 5 minuuttia jos ei kauemminkin silloin kun vauva imee, lypsäessä voi mennä kauemmankin kuin puolituntia. Kokeillu olen suihkun sekä myös saunan jälkeen imettää/lypsää jotta heruis mutta ei ole ollut apua...olen kokeillut myös juoda normaalia enemmän mutta sekään ei ole auttanut. Tyttö(3kk) ehtii saada todella monta raivaria ennen kuin maitoa tulee usein joudun antaa korviketta kun maitoa ei ala tulla eikä tyttö jaksa odotella. Tarvitsen pikaisia vinkkejä!

5

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yritä relata

Koeta rentoutua!! Mukava imetystuoli? imetystyyny? luettavaa, leffa? Ja ei ku rennolla asenteella nautit tisuttelusta.

• terkkariopiskelija

monipuolinen ruokavalio, stressittömyys, veden juominen ja äidin hyvinvointi ovat tärkeitä. Lisää imetyskertoja, yösyöttöjä, jotka lisäävät herutusta. Rintaa voi lämmittää ja hieroa pyörivin liikkein ylhäältä alaspäin. Neuvolasta kannattaa pyytää myös lisää vinkkejä.

• jotain vinkkejä

Ajattele vesiputousta, juo samalla kun vauva imee.....

• AnskuI

itselläni on nyt melkein 3kk vanha tyttö. Ongelmat olivat samoja alusta asti, maitoa ei vaan tullut itse tein kaikki mahdolliset ja mahdottomat konstit ja nyt tuntuu jo helpottavan. Lopeta tressaus, korvike pois tai mahdollisimman vähälle ja SYÖ SYÖ ja SYÖ. Rasvaista ruokaa perunaa kaskitiketta, lihaa ja PALJON. Lisäksi juo. Kuumaa teetä, kuumaa mehua ja hirveästi vettä. itse syön 1,5 tunnin välein paitsi yöllä ja maitoa alkaa pikkuhiljaa riittää. Lisäksi kannattaa pysyä kotona (vähentää tressiä) ja antaa lapsen imeä tyhjää rintaa. Imetä usein ja kauan. Koita rentoutua. Anna korviketta vain jos on ihan pakko. Tsemppiä.

• kokenut saman! !

Kannattaa pesiä vauvan kanssa. Mulla autto, kyhnytettiin vaavin kanssa peiton alla vauva vaippasillaan ja imi aina kun tahtoi, vaikka tyhjää rintaa. JOhan rupesi herumaan. Usko itseesi ja siihen että maito riittää. Voihan olla että sulla on menossa maidon tilaus vaihe, siitä se tilanne kohta paranee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      228
      4589
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3308
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2238
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1889
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1218
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1043
    7. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      27
      1040
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1035
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      976
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe