Onko vaikeaa vaihtaa itse jakopäänhihna vm. 2001 1.6-8V-TG Astraan. Onko jotain huomioitavaa.
Osaatko vaihtaa jakopäänhihnan
4
253
Vastaukset
- hihnaton
jos saat vaihdettua tuohon koneeseen jakopän hihna, niin olet aika fakiiri :-D
kyseinen kone jakoketjulla, ei -hihnalla.- 2.2lL ketjuja
Oletko varma?, 8 venttiliset on käsittääkseni hihnalla, mutta jos hihna katkeaa, ei täpähdu venttiili yms. vauriota, kun venttiilit ei kohtaa mäntiä, matka vain katkeaa, uusi remmi paikalleen ja taas mennään. En ole itse vaihtanu, mutta Tiepalvelu kerran sen minulle vaihtoi, aikaa men tienlaidassa n. 1/2 tuntia, eli helppoa sen pitää olla.
- saksanrauta
2.2lL ketjuja kirjoitti:
Oletko varma?, 8 venttiliset on käsittääkseni hihnalla, mutta jos hihna katkeaa, ei täpähdu venttiili yms. vauriota, kun venttiilit ei kohtaa mäntiä, matka vain katkeaa, uusi remmi paikalleen ja taas mennään. En ole itse vaihtanu, mutta Tiepalvelu kerran sen minulle vaihtoi, aikaa men tienlaidassa n. 1/2 tuntia, eli helppoa sen pitää olla.
Tuo on hyvä tietää että kone ei hajoa vaikka hihna menee.
- tuppoliisa
Joo hihnalla on..eikä väliä vaikka väärin laitatkin..ei säry paikat tuossa koneessa.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236