Uusi verkkokauppa

Kaksi lasta

Hei
Haeskelin Googlesta lastenvaateverkkokauppoja, ja löysin sen nimisen kuin Lastenvaatteet Aliisa ja Armas osoitteesta http://vaatteetraisio.mycashflow.fi/
On ilmeisesti aika uusi kauppa. Kivoja ja kohtuuhintaisia olivat vaatteet. Prinsessapaitoja tytöille ja Cars paitoja pojille. Ostin paidat ja tyytyväisiä ollaan.

7

275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sprake

Kiva, että mainostat omaa kauppaasi täällä. Lisääppä vähän valikoimaa ja ulkoasukin on vielä aika vaiheessa. Ei tulisi mieleenikään tilata.

• Marika 33

Totta puhut! Hyvä kauppa tämä Aliisa ja Armas, vaatteet kivoja ja edullisia ja nopea toimitus. Suosittelen.

• Hintatietoinen

Samaa mieltä Marikan kanssa, löysin hyvät vaatteet kohtuuhintaan, ei tarvitse maksaa mistään sivujen "pligplingeistä" .

• en tilaa kauheita

Taitaa olla ap:n nuo kaksi viimeistä viestiä ;)

• aoe

On kyllä sanottava, että osoitteen perusteella en tilaisi. Olen oppinut välttelemään paikkoja, joissa nettiosoitteen nimi ei täsmää yrityksen nimeen ollenkaan.

• ??????????

Pitäisiköhän tässä alkaa googlettamaan verkkokauppoja ympäri maailmaa ja tukkia koko palsta tekemällä listoja niistä?

• !!!!!!!!!¡¡

Olisi vakuuttavampi myyjä jos olisi edes kunnon domain...tuskin palautukset toimii jos ei varaa edes kunnon sivuihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3874
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2811
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2478
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      29
      1578
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1248
    Aihe