Työhaastattelussa

Helenia

Valmistuneita kirjanpidon merkonomeja on keväällä liikaakin, kesätöiden jälkeen pysyvän duunin hakeminen on yhtä tuskaa, ja tätäkin paikkaa haki lisäkseni monta sataa hakijaa. Liitin hakemukseen kuvani, sillä se yleensä takaa paikan vähintään haastattelussa, jos pomo on heteromies. Ja tällä kertaa on.

Kesken haastattelun tajuan, että tämä on menossa samaa kaavaa kuin kaikki muutkin haastattelut, lätisemme mitäänsanomattomuuksia siitä, miksi minä olisin paras ja kuinka juuri minun ammattitaitoni on se, mitä yritys tarvitsee.

Nousen kärsimättömänä seisomaan ja haastattelija, noin viisissäkymmenissä oleva mies kohottaa kulmiaan. Astelen häntä kohti ja totean, että saanpa työn tai en, aion silti jäädä hänen mieleensä. Istun hajareisin hänen syliinsä ja suutelen häntä suulle avaten samalla hänen nappejaan. Mies ei suutele takaisin, muttei pistä vastaankaan.

Siirryn hieromaan hänen kaluaan housujen läpi, tunnen kuinka se kovenee. Avaan vetoketjun ja otan elimen käsiini ja runkkaan sitä nopeasti ylös alas. Kaivan laukustani kondomin ja levitän sen elimen päälle, nousen tuolista, käännyn nojaamaan vatsalleni pöydälle, nostan hameeni, lasken alushousuni, ja pyydän miestä tunkemaan kyrpänsä sinne, missä se meistä molemmista tuntuisi parhaalta.

Muutaman minuntin tiiviin rynkytyksen jälkeen mies laukeaa sisääni, vetää elimensä pois. Nostan alushousuni, oion hameeni ja istun tuoliin, niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Mies keräilee itseään hetken, kiittää ja kysyy vielä, onko minussa sellaisia puolia, joita en työhaastattelussa hänelle näyttänyt. Vastaan epäröimättä: Kakkonen.

Viikkoa myöhemmin hänen sihteerinsä soittaa. Sain paikan.

0

2520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        54
        3673
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        166
        2287
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        212
        1999
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        139
        1874
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        398
        1286
      6. 80
        1205
      7. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1135
      8. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        135
        1094
      9. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        1020
      10. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        74
        980
      Aihe