Eräs käsi

Keskipossa

Blindit 200/400 ja turnee on bubblessa. Olet keskipossassa AQo:lla ja korotat 2000. Muut luovuttaa, mutta isoB maksaa. Heti kun floppi käännetään, isoB lyö kaikki sisään. Stäkit molemmilla n. 10k. Floppi on 23Q rainbow. Mitä teet?

5

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riidit isoB:stä? Minkä hintainen turnee? Millainen on sinun imagosi? Paljonko muilla on stäkkiä?

      Jos olisin isoB:n kanssa pitämässä perää turneessa, niin maksaisin edes miettimättä, mutta muuten..

      Mitäs isoB:llä voisi olla?
      QQ olisi pahin, mutta aika tyhmänä näkisin all-in -vedon tuolla kädellä. Sillä kun on varmasti johdossa kaikkea, niin pitäisi yrittää kerätä rahaa peliin maltillisella lyönnillä...

      22 / 33 - aika rohkeaa lähteä huonosta positiosta maksamaan preflop. Näitäkin pelaajia kyllä on. Positio turnauksessa merkitsee...

      Q2 / Q3 - katso yllä.

      32 - just...

      AA / KK - miksi odottaa floppi? Tuollaisella kädellä olisi pitänyt reissata jo preflop.

      AK? Floppi ohi, joten yritetään vetää "semipluffi"?

      A4? Sama kuin yllä, joskin yksi outti enemmän (tai muutama vähemmän, jos huomioidaan että sinulla on A).

      Voisin kipatakin, vähän riideistä riippuen.

      • Keskipossa

        Niin, ihan oikea tilanne oli tuo minulla. Stäkit oli meillä vähän yli keskitason, mutta kuten varmaan tiedätte, niin GC:lla stäkit on melkeen koko ajan pieniä suhteutettuna blindeihin. Turnee taisi olla 50 euron rebuy, mutta oli siis jo muuttunut freezeoutiksi. En osaa sanoa omasta imagosta, mutta pelaan sekä slowta että aggressiivista ja joskus maksan ihan roskalla, jos pääsen katsomaan flopin halvalla. Riidejä ei oikein ollut, koska olin vasta siirtynyt pöytään, mutta muutaman käden näin ja se pelaaja panosti koko ajan ja muut vaan luovutti, eli en nähnyt yhtään kättä.

        Itse mietin, että sillä voisi olla 22/33 tai KQ/QJ. Myös KK, jos se halusi katsoa, että floppiin ei tule A:ta.

        No, tässä vaiheessa voi jo kertoa, että päädyin pitkän miettimisen jälkeen kippaamaan. Turneessa 9 pelaajaa sai rahaa ja minä olin lopulta 6:s, eli ihan hyvä voitto. Tipuin muuten sille samalle pelaajalle. Joku pikkustäkki laittoi all-in ennen minua ja minulla oli KJ, niin ajattelin pelottaa muut pois. Sillä vihulla oli kuitenkin 88 ja kellään ei osunut mitään muuta. Ihan OK meni, mutta luonnollisesti jäi askarruttamaan tuo käsi. Bubble on kaiken kaikkiaan hankala, kun toisaalta ei pitäisi antaa sen vaikuttaa, mutta toisaalta vituttaa lähteä tyhjin käsin pöydästä.


    • johdat

      maksu ja varma, siälä on pienempi pari vihu vetää 2outtista, voitat jos ei vedä ohi.....

      • Keskipossa

        Niin, onhan se mahdollista, että sillä oli joku keskipari ja kun tuli vain yksi ylikortti, niin se päätti laittaa merkit keskelle.Paha sanoa, kun olin juuri siirtynyt toisesta pöydästä ja näin vain muutaman käden, joissa poju panosti ja muut luovutti.

        Aattelin kuitenkin luovuttaa, että pääsin vielä jatkamaan turneeta ihan hyvällä stäkillä.

        Jos se ei olis alkanut riehumaan flopilla, niin olisin betsannut n. 4000, eli jäljelle olisi jäänyt 4000. Ja jos se sitten olisi korottanut all-in niin kaikkihan siinä olisi mennyt keskelle. Ja maksun jälkeenkin olisin laittanut loputkin sisään. Mene ja tiedä sitten...

        Käteispelissähän tuo on selvä maksu, kaikkihan sen tietää.


    • MadMike110

      Kuinka kujalla maailman menosta olla voit. Jopa trolli?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      262
      2876
    2. 197
      2832
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2405
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      208
      1896
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1358
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1285
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1257
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1172
    Aihe