...pelastunut. Kylläkylllä, tämäkin poikanen oli pahasti raadeltu takaa. Sieltä mistä kaverimme kanssa löysimme linnunpoikasen, majaili paljon kissoja, maatila nähkääs.
Kyllä lintu siellä näytti olevansa ihan voimissaan. Emme koskeneet siihen, koska luulimme että lintu olisi vain opettelemassa lentämään.
Seuraavana päivänä emo ei vieläkään tullut, ja lintu oli huonommassa kunnossa.
Joten otin tuon kotiini ja näytti hyvältä pari päivää, söi ja haavat parantui. Yritti jo sinnikkäästi lentää, vähän kakkasikin joka paikkaan ja äitini katsoi vähän huonosti. Kaikki oli hyvin, mietin että voisimme käydä päästämässä sen.
Mutta sitten kyseisenä päivänä, jolloin piti päästää se pois, sen kunto heikkeni ja se kuoli, onneksi nopeasti. Kävimme sitten hautaamassa sen. Taisi olla sydänkohtaus. Ruuaksi annoimme ulkoa löytyneitä matoja, märkää leipää, ja vettä.
Kertokaa mulle, teimmekö oikein kun emme jättäneet sitä kissojen tapettavaksi? Koska mun mielestä teimme. Emme vain tiedä mikä olisi ollut kuoleman syy. Ehkä sydänkohtaus.
Ikuisesti eläköön Urhea.
// Ja älkää luulko ettemme ole pikkulapsia jotka puristaa linnut hengiltä. Rakastamme eläimiä, vaikka olemmekin nuoria.
Pieni linnunpoikanen ei...
1
208
Vastaukset
- Pikkulintu
Minun mielestäni se oli oikein tehty, koska lintuhan olisi hyvin voinut selvitä. Itsekin olisin tehnyt noin.
Noissa tilanteissa hoito voi tosiaan pelastaa pikkuisen.
Jos se oli tosiaan sydänkohtaus, oli kyse varmaan vain huonosta tuurista. Surullista kun ei selvinnyt. :'(
Heikon poikasen ruokinta on tosin erilaista. Kauravelli, kuivatut itikat ja muu vastaava voisi olla hyväksi. Jos haluatte kaverisi kanssa tietää lisää linnunpoikasten käsiruokinnasta, kannattaa lukea täältä tarina pikku Millistä: http://forum.papukaijat.net/index.php?PHPSESSID=5dc41165e37cfcf6452cb78542405365&topic=22884.0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1695788
- 114298
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka513695Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1033035Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv792688Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62188- 441465
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121438Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos621254Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4111229