Samsung Apps

en ymmärrä ollenkaan

En oikein ymmärrä mistä johtuu: Ostin keväällä Samsung tabletin ja siihen piti perustaa Samsung tili. Sähköpostiosoitteeni laitoin siihen ja salasanaksi toisen kuin gmailissa. Kaikki onnistui ihan hyvin. Sitten kesällä ostin Gion, siinäkin kysyttiin sekä google tiliä, että samsung tiliä. Laitoin samat ja puhelin toimi. Sitten olen yrittänyt Kiesin kautta ladata Appsista sovellusta. Vaan se kysyy heti käyttäjätunnusta ja salasanaa. Ei toimi kummallakaan salasanalla. Siihen tulee sitten jotain sellaista, että pitäisi avata puhelimesta omat tiedostot tai jotain. Enkä millään ymmärrä mitä siinä pitäisi tehdä. Kun puhelin on kiinni Kiesissä, se ilmoittaa, että muistikorttia ei ole. Kyllä se muuten löytyy. Tänään yritin ladata suoraan puhelimesta Appsin kautta tämän QR:n . Sama juttu, kysyi käyttäjätunnusta ja salasanaa, eikä kumpikaan käynyt. Latasin sitten Nokia Suitesta Nokia kännyyn (C6-01). Hyvin onnistui ja toimii. Mainittakoon, että Samsung tabletista olen saanut Appsin kautta ladattua mitä vain, eikä edes kysy mitään käyttäjätunnusta. Mitä ihmettä puhelimesta puuttuu, miksi ei onnistu?

5

2862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko kokeillut ladata sovelluksia Gogole Playsta? Siellä on yli 10 kertaa enemmän sovelluksia ja pelejä kuin Samsungin omassa Apps paikassa.

• en kyllä ymmärrä

No yritinpä sieltäkin. Minulla oli Gio kiinni koneessa. Valitsin sitten yhden QR ohjelman. Valitsin asenna. Luki, että ladataan ja sitten että asennettu. Vaan puhelimessa ei ollut mitään. Sitten illalla kun aukaisin tabletin, huomasin, että se ohjelma on siellä. Eikä tabletti ollut mitenkään kiinni koneessa. Täytyy olla jokin synkronisointi. Muistin sitten kun olin tähän läppäriin ladannut G , se löytyi myös tabletista. Juuri äsken katsoin sitä GooglePlayta ja Gio on ihan harmaana, sitä ei voi valita. En ymmärrä missä vikä. Jos ei sitten operaattorissa. Tabletti on Saunalahden, Gio on Soneran.

• olipa ovelaa
        en kyllä ymmärrä kirjoitti:

No yritinpä sieltäkin. Minulla oli Gio kiinni koneessa. Valitsin sitten yhden QR ohjelman. Valitsin asenna. Luki, että ladataan ja sitten että asennettu. Vaan puhelimessa ei ollut mitään. Sitten illalla kun aukaisin tabletin, huomasin, että se ohjelma on siellä. Eikä tabletti ollut mitenkään kiinni koneessa. Täytyy olla jokin synkronisointi. Muistin sitten kun olin tähän läppäriin ladannut G , se löytyi myös tabletista. Juuri äsken katsoin sitä GooglePlayta ja Gio on ihan harmaana, sitä ei voi valita. En ymmärrä missä vikä. Jos ei sitten operaattorissa. Tabletti on Saunalahden, Gio on Soneran.

Asia selvisi! Kävin puhelimella Android Marketissa. Puhelimessani on siis valikko Samsung Appsille ja Android Marketille. Siellä Marketissa en ollut käynytkään. Jotain piti hyväksyä, en muista mitä. Latasin sieltä sitten Twitterin. Akkua kului ja varmaan tämän kuukauden datakin meni. Sitten ajattelin sitä QR koodia. Menin koneella sinne google Playhin ja yllätys yllätys, nyt oli sekä tabletti että Gio valittavana, Etsin sen QR ja valitsin puhelimen ja napasautin, asenna. Siis mitään ei koneessa kiinni. Puhelimessa oli latausmerkki Nuoli alaspäin ja viiva alla. Jonkin aikaa kesti ja sitten se oli puhelimessa. Näkyi olevan vain siitä Marketista kiinni, vaati jotain hyväksyntää. En vain ymmärrä ettei mitään piuhaa tarvinnut. Kyllä Nokia Suitessa pitää olla känny kiinni koneessa. Ei kannata vielä käydä Soneran omilta sivuilta katsomassa, ei ole ihan realiaikainen. Mutta tässä mietin, veikö se puhelimen dataa kun koneelta latasin ilman piuhaa!? Näyttää näissä Samsungeissa olla aika ihmeellisiä toimintoja.

• Android markettia ei ole enää olemassa. Nykyään se on Google Play.

Nykyään aika moni yritys siirtyy käyttämään pilvipalveluja. Google Playn selainversio toimii pilvessä ja jos sieltä lataa sovelluksen, niin se siirtyy automaattisesti netin yli puhelimeen eli puhelimessa pitää olla jokin dataliittymä tai muuten saattaa tulla kymmenien eurojen lasku.

• panda556766

mulla tulee vain yhellä puhelimella että palvelu virhe (2000)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      104
      1199
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe