Tuntuu hakevan koko ajan uusia torppareita. Maksaako kunnolla vai mikä on ettei autot pysy töissä. Pitääkö paikkansa että joku taukki menee ajamaan kilsahinnalla joka on alle euron?? Minun matikalla ei saa kannattavaksi millään muulla tavalla kun että ajaa niin kauan kun joku antaa luotolla naftaa( sitä punaista) ja jättää verot sun muut maksamatta.
Speed Oy
6
3624
Vastaukset
- Speedi on jees
Luoti Truckingin autot ainakin kovasti Speedil väreissä ajelevat.taitaa olla hyvää hommaa.
- Ex luoti
Eikös toi Luoti jo pyssystå lähtenyt,,,meinaan nurin.
- Pellet pysyy
Kuljetusalalle nousee yrityksiä, kuin sieniä sateella ja jos sattuu kuihtumaan, niin rihmasto jää josta taas pääsee nousemaan uudestaan.
Sellaiselta näyttää, kun alaa ja yrittäjiä seuraa.
Velkasaneeraus on varmin merkki, jolla saadaan taas toiminta turvattua ja jää aikaa tehdä uusi koukku.
Voi P.....le mikä sirkus. - 8+11
Maksaa just sen verran, että rengistä toimitusjohtajaksi siirtyvä automies näkee homman kannattavana.
- gasd
Nekin kyllä maistaa totudeen paskanmaun nopeasti.
95% aloittaneista on lähteny samana vuonna pois. - Jep Jepulis
gasd kirjoitti:
Nekin kyllä maistaa totudeen paskanmaun nopeasti.
95% aloittaneista on lähteny samana vuonna pois.Jos vähänkään yli euron haluaa kilometrille niin lähes kaikkea muuta voi ottaa kyytiin paitsi merikonttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1532984Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3702069- 411825
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii391796Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles112956Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792