Terve!
Olen jo pitkään ollut kuvaaja, editoija ja kaikkea siltä väliltä, nyt ei ole enää editoitavaa eikä minua oikein haluttaisi mennä minnekkään yritykseen joten ajattelin nyt muokkailla toisten videoita heille ilmaiseksi.
Muokkailen videoita ja voin tehdä jotain montageja.
Ehdot:
Videolle = Ei mitään yli 20 min pitkää, jos on niin leikkaa n. 20 min pituisiksi osiksi!
Clipille = Jos monta clippiä lähetä clipit erikseen, ei yhtenä pitkänä pötkönä! Ei paljoa leikkausta vaadittavissa!
Jos haluatte tietyn musiikin, tyylin yms. niin voit lisätä sen viestin loppuun. Yritän toteuttaa toivomuksia parhaani mukaan.
Minulla ei ole mitään näyttöä laadusta tai muusta mutta ilmaseksi teen joten ette häviä mitään jos kokeilette.
Annan videon sitten muokattuna sen omistajalleen ja luvan saadessani lisään sen myös omalle YouTube kanavalle.
Videot ja Clipit osoitteeseen: [email protected]
YouTube kanava: http://www.YouTube.com/MiqsuPro
Ilmainen editoija!
3
215
Vastaukset
- E%ghjghf
"Muokkailen videoita ja voin tehdä jotain montageja."
Oho, montaasin keksimisestä ei olekaan kulunut kovin kamalasti päälle sataa vuotta :)
Mut hei, hopihopi tekemään niitä näytetöitä että joku viittis sulle tarjota niitä otoksiaan. Ei sitä ny kelle tahansa omia tuotoksia anneta turmeltavaksi. - Paska189
Pystyisitkö tekemään Intron ilmaiseksi ?
- VitunPaska
Vittu tää jätkä ei käytä mitään muutakun Sony Vegasin valmis effectejä , Vittu mikä jätkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627