Epäilen, että sim-korttiini on päässyt virus virustentorjunnoista huolimatta, sillä kaksi kännykkää minulla on nyt erittäin lyhyen ajan sisällä seonnut. Sovelluksia olen ensimmäiseen kännykkääni lataillut, ja sen kännykän seottua, sekosi uusikin kännykkä pian. Voiko siis sim-korttiin tulla virusta?
Sim-kortissa virus
14
4382
Vastaukset
- Lilla-Mari
Oletko ladannut toiseenkin puhelimeesi sovelluksia? Voiko olla mahdollista, että on ollut niinkin huono säkä, että molempiin olisi päässyt virus?
En ole kuullut vielä yhtään tapausta, että sim-kortille olisi päässyt virus. Itseasiassa se taitaa olla lähes mahdotonta.
- haittis
Näin se aika muuttuu, vanha thread vastataan silti , täällä kuvia "mandottomasta" taitaa olla löytynyt ihan kotimaasta https://onedrive.live.com/?authkey=!AKgecePEjLWK32I&id=A7EC2F2189E1F78E!105&cid=A7EC2F2189E1F78E
- Keggonen
No, alkuun olisi hyvä mainita kännykän merkki ja malli, jotta
voidaan päätellä sen käyttöjärjestelmä. Toiseksi tarttis tietää,
mitkä virusskannerit on käytössä... - InterFace
Haiskahtaa huijakselta. En usko SIM kortti viruksiin.
- ihdusagsgdfhy
Kyllä sim-kortilla voi virus olla, mutta silloin se on yleensä valmistajan aiheuttama.
Viruksia on löytynyt tyhjistä disketeistä ja muistitikuista. Äärimmäisen harvinaista kuitenkin.
Aikoinaan diskettejä käytettäessä 1 kymmenestä halvasta disketistä oli viallinen, eikä voinut käyttä koko kapasiteettia.
Sim kortti voi myös olla viallinen ja antaa jonkin väärän käskyn, mikä sekottaa. - Anonyymi
Onko sun kortissani virus koska menin vahingossa jollekkin sivustolle ja se sanoi että 2 minuutin päästä simkorttisi vahingoittuu ja yhteystietosi poistetaan mutta yhteystiedoille ei tapahtunut mitään mutta tapahtuiko suljetulle ???
- Anonyymi
Siis sim kortille
- Anonyymi
Noup. huijausta.
- Anonyymi
Mun puhelin täyttyy ku viron laiva täyteen about kuudessa tunnissa, enkä saa poistettua mitään sovelluksia, ja oon nollannu puhelimen öbäyttiarallaa 8kertaa. Epäilen virusta mutta voiko se johtua simkortista, tai sen viruksesta
- Anonyymi
Enpä usko. Eikö SIM ole älykortti ja siten suojattu??
- Anonyymi
Millä tavalla ne kännykät "sekosi"?
- Anonyymi
Ei simmiin mikään viirus iske. Se on pahvia ja muovia.
- Anonyymi
Vasta luin iltasanomista sim- kortti hakkeroida hakkerin omaan käyttöön kaikki kehittyy kauhu skenaaritio uusi viirus,haittaohjelma vasta yksityskäytössä ei vielä yleisesti. Kaikkien tiedossa !!!~~✓🤔🤫.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356