1.minkä ikäinen, sukupuolinen koirasi on?
2.minkälainen luonne?
3.haukkuuko paljon?
4.onko leikattu?
5.jos on niin onko vaikuttanut jotenkin?
6.miten suhtautuu toisiin koiriin, ihmisiin?
Sano oletko brassin vai corgin omistaja!
Brassit ja corgit
1
107
Vastaukset
- rrräyh!
1. 4v uros
2. aktiivinen, kovapäinen ja herttanen eli luonnetta löytyy!
joskus tekee pahojaan esim. koittaa hyppiä ruokaa keittiön tasolta tai lurauttaa mielipidepissan
3. haukkuu kun ovi käy, samoten ulkona vastaantuleville koirille
4. ei ole
5. -
6. narttukoirat kelpaa kaikki (mm. kotona brassenarttu.. rakastuu isoihin tanskandoggileideihin ja myös bullterrierit vie sydämen) mutta uroksille rähisee.. ihmisistä pitää, toki pienellä varauksella jos vasta tavattu.
brasilianterrieri :) on ollut hommaa pojan kanssa kun on tosiaan suht jästipää mutta pois en vaihtais!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423