En saa Skypeä toimimaan

Talex

Osaako joku auttaa. AsensinSkypen ja antaa tällaisen tekstin, eikä Skype toimi.

"Skype Home ei ole käytettävissä
Skype Home ei ole käytettävissä juuri nyt. Tarkista uutisesi ja hälytyksesi myöhemmin.

Keskustelun aloittaminen on helppoa Skypessä:

Valitse kontakti ja ala jutella
Soittonäppäinten avulla voit soittaa puhelimeen tai kännykkään tai lähettää tekstarin."

Mitä pitäisi tehdä?
En pysty soitamaan kenellekään eikä ketään pysty soittamaan minulle. Käytän XP:tä. Ja olen koitanut asentaa skypen uusiksi... mutta ei auta.

9

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi13568

sama ongelma MISSÄ VIKA ?!

• -hä?-

Odotan vastausta edelliseen, mutta tähän ehkä osaan vastata :D Olette luultavasti offline tilassa, koittakaa vaiht2aa tilanne online :D

• blaahf

Sama vika enkä ole offline

• Marja-Leen

Ostin Windovs 8 läppärin.Asensin itse koneen.Pääsen skypeen hallintasivulle, mutta shattia en saa näkyviin.Vastauksena tulee, että minulla jo olisi skype.Mikä vikana?

• lolzu

ootko katsonut joka ikisen tiedoston ettei siellä oo toista skypeä, tai ootko koittanu poistaa sen skypen joka paikasta missä se on ja ladata uudelleen sen?

• Marja-Leen

Nyt toimii.Hain ladattavan skypen. Tämä uusi w.8 sekoitti minua.Alussa klikkaamani skypemerkki ohjasi sivulle. jossa kaupataan muuta skypeen liittyvää aineistoa.

• lolzu

se tulee mulle ainaki aina ku netti on huono. tai sitte toinen on että ku laitan sen päälle nii pitää oottaa vähän aikaa että se alkaa toimiin, en joudu ootaan yleensä ees 3 minuuttia enempää. kattokaa googlesta ja youtubesta miks se tekee niin.

• hyv1

hyvä että toimii

• Läski-Sami

No mulla tämä sama viesti tuli yhtäkkiä, ja se on paukannut tuohon noin viikon ajan. Muilla laitteilla se toimii normaalisti, muttei macilla.

Ehkä Jumala yrittää sanoa että Skype on saatanasta (mikkisoftaa) ja että paska tulee poistaa lopullisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      210
      2793
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      125
      2659
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      77
      1743
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      233
      1305
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      63
      1288
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1098
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1001
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      841
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      823
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      823
    Aihe