etin 12-14 vuotiaita tyttöjä en oo läski harrastan mäkihyppyyy ja motocrossii voitas tekstailla ja soitella ja tapailla en oo jonne vastailkaa mieluiten laihoja (söpöt on plussaa)
etin tyttöystävää
10
219
Vastaukset
- joutsijouaa
ikäs? mis päi asut?
- XD XD XD
11 ja kuopio entä ite
- :_----D
XD XD XD kirjoitti:
11 ja kuopio entä ite
:------DD luuleks oikeesti et 14v tytöt kiinnostus 11v munattomasta helarista? :--D
- Kyllä!
:_----D kirjoitti:
:------DD luuleks oikeesti et 14v tytöt kiinnostus 11v munattomasta helarista? :--D
Serrved :DD
- VittuJeeJeeTacataaaa
Vittu lol, nykynuoret kattoo liikaa mittasuhteit.. 'mieluiten laihoja'.. Viedäämpä sut jonnekki texasii, missä jokatoinen ihminen on lihava, ja tuodaa takas suomee, nii varmaa rupeet kattoo ett ompas moni suomalainen tyttö laiha verrattuna texasin porukkaa.
En pilkkaa texasii tai yleensä lihavii ihmisii, mutta juu.. terveiset tääältä Varsinais-Suomest! - jriajgarjgkrgjmkdjg
tällä jätkällä viiraa vissiin päässä. ei 14v tyttöjä kiinnosta tommonen pikku retardi.
- Anonyymi
Sinä olet vielä pahempi.
- Anonyymi
Moi! Mä voin kyllä alkaa sun kaa :D Oon 2009 syntyny tyttö. Mun snäppi: darionbesu
Mä haluisin alkaa sun kaa <3
Moi haluun alkaa sun kaa kuka ootki "vapaa poika odottaa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743590Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472856Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1542719Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572351Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572093- 1601820
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231358Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381313- 251262