Elikkäs, mulla on Samsung Galaxy SII. Latasin siihen vähän aikaa sitten Instagramin Play-kaupasta, eli sen pitäisi toimia. MUTTA, kun yritän rekisteröityä ja laitan kaikki tiedot, niin vähän aikaa lataa, ja sen jälkeen tulee ilmoitus: ''Error. An unknown network error has occured'', eli sen mukaan nettiyhteydessä olis ongelma. Netissä ei kumminkaan ole mitään ongelmaa! Oon testanny nettiä ennen ja jälkeen kun yritän logata sinne, ja netti toimii moitteettomasti. Missä siis ongelma? Oon myös poistanut ja ladannu sovelluksen uudellen > ei vaikutusta. Onko vikaa puhelimessa (muut sovellukset kyllä toimii oikein hyvin), vai liittymässä vai missä? HELP!
Instagram-apua Samsungiin!
12
936
Vastaukset
- Judy
Mä en saa ollenkaan ladattua instagramia omaan samsung galaxyyni.. :/ Syytä en tiedä, tulee vaan joku ilmoitus, että sovellus ei ole yhteensopiva laitteen kanssa. Onko muilla samsungia käyttävillä ollut ongelmia instagramin lataamisen kanssa?
- argghghhghg
mulla on just sama ongelma, että en vaan pääse rekisteröitymään... Saitko sitä toimimaan?
- argghghhghg
ja mikähän liittymä sulla on?
- 6372727272
Sama ongelma minulla!
Liittymäni on Tele Finland.
Osaisiko kukaan auttaa? :( - argghghhghg
Mulla toimii wlanilla ilma mitää ongelmia mut jostai syystä mobiilidatalla ei vaa pelitä :// En tiiä sit onko vika liittymässä vai missä.
- 526166#2
Mulla ei sgs2:lla toimi wlanillakaan ;((
Eikö kukaan osaa auttaa?!
- missä vika?
Mulla ei toimi kuvien lisäys ku sen jälkee ku kuva on rajattu, vähän aikaa lataa mut kohta näyttö muuttuu valkoseksi ja kaikki palautuu takas, eikä kuvaa pysty lisätä. Ladattu jo 10 kertaa uuvelleen mutta mikää ei näkkyy auta. Onko muilla tämmöstä ongelmaa?? Ja onko ratkasua ongelmaa? Kännykkä samsung galaxy xcover.
- purtsipur
hei mulla ihan sama!! ja turhaudun yhä enemmän! onko ratkasu löytynyt? joku muu mielellää ku et uus puhelin :==
- tympääntynyt
Joo mulla sama vika, alkaa meneen hermo ku ei voi laittaa kuvia....
- ei toimi
mä en saa koko IG'tä ladattua mun puhelimeen (samsung galaxy SI).......
- Anonyymi
Onko joku löytänyt ratkaisua ongelmaan?
- sgs2+ + instagram
älä sinä lataa sitä sillä se koukuttaa liikaa ja vie ainakin minun kallista aikaani monta tuntia päivässä kun täytyy tutkia alvariinsa joka iikan tekemisiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036