luotettavaa ja lapsirakasta hoitajaa tarvittas lyhyelläkin varoajalla, laita palkkatoive ja kerro itsestäsi
puh.0417071697
TURUN SEUTU lastenhoitajaa kaivataan
4
128
Vastaukset
- ihmettelen...
ois tosi kiva tietää ees lapsen/lasten ikä ja määrä? sekä se, että onko työ vain sellaista että soitat 2h ennen että tuu tänää hoitaa, vai sellaista että esim. 2 päivää ennen tietäis? Kiitos jos täydennät hieman!
- ssans
olisin kiinnostunut. Palkkatoiveen laitan, kun tiedän lapsen/lasten iän ja määrän, missä päin Turkua asustelet jne..
Laitahan alustavasti sähköpostia. Olen käytettävissä heti 5vk työssäoppimiseni jälkeen, lyhyelläkin varotusajalla. Opiskelen Turussa, mutta olen kotoisin muualta. Täysi-ikäinen, auto käytössä silloin tällöin. Työkokemusta löytyy, erityislapsistakin. Koulunkin puolesta.
[email protected] - alkuperäinen kirjoit
Jos on kiinnostunut, niin numero yllä.saa lisätietoja.
- huooohh
mikä sii on vaikeet ettei voi tääl sanoo esim. lasten määrää ja ikää, koska en viitti hakee sellast paikkaa mist en tiiä mitää etukäteen, et pystyyks sellast työtä sit ottaa vastaa :/ sorry vaa mut asia on näin aika monenkin kohdalla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu322790- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142041Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151863- 161376
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061294
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923