Hei!
Etsimme lastenhoitajaa Lahdesta 1-2krt/vko ja 2-4h kerralla, pidempiaikaisella sopimuksella.
Edellytämme kokemusta lapsista ja mielellään tulisi olla suosittelijat tai rikosrekisteriote esitettävänä.
Otathan reippaastu yhteyttä ja kerro itsestäsi lisää! :)
palkkaus sopimuksen mukaan.
Etsitään lastenhoitajaa, LAHTI! 1-2krt/vko
5
236
Vastaukset
- susanna88
moi ! Olen kohta 24vuotias nainen. Olen vakituisessa työpaikassa lahdessa hoitokodilla. Ammatiltani olen lähihoitaja, lapsiin ja nuoriin suuntautunut. Päiväkotityöstä on 3 vuoden kokemusta. Tällä hetkellä en ole lasten parissa töissä,mutta sivutyönä mielelläni tekisin sitä. S- postini [email protected]. Tai puh. 0469027024. Elikkä soittele vaikka ja kysele lisää :)
- elpeeeq
Hei! olen 18-vuotias perhepäivähoitajaksi opiskeleva tyttö. aikaisemmin olen opiskellut 1,5vuotta lähihoitajaksi, eli varhaiskasvatusosio on käyty! mulla menee päivät töissä, pääsen yleensä 15 aikaan. Välillä iltaisin on koulua ja lauantaisin, mutta ei aina, joten tämä olisi loistavaa työtä ja harjoitusta minulle. :-)
eniten olen touhunnut esikouluikäisten kanssa, nyt työskentelen ryhmässä jossa on 21 3-6vuotiasta lasta.
tässä puhelinnnumeroni, jos haluat soitella ja tietää enemmän!
35840 77 86 100 tai e-mail:
[email protected]
Asun lahdessa möysässä. - Lastenhoitaja_
Hei,
Olisin hyvin kiinnostunut hoitajantyöstä.
Laittakaa minulle viestiä, niin kerron lisää itsestäni. :)
Sähköpostini: [email protected] - yksityinen pph
Hei!
Olen yksityinen pph päijät-hämeen alueelta.
Voitsitko kertoa työstä lisää ja lapsien iästä,hoidon tarpeesta jne.
[email protected] - Sakaranet.com
Tutustu palveluihimme osoitteessa:
www.sakaranet.com
ja täytä yhteydenottolomake!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806655- 1486187
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5024024Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252483- 431594
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241494- 741295
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes341150Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481140Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan651120