Ketkä ovat sitä mieltä että Kuningaskuluttajan 6.9.2012 esitetyn jakson osio:
"Kolme kovaa antavat lopputuomion halkaisukirveille" että siitä näytettäisiin pois jätetty osio jossa olisi pisteytys Vipukirveelle?
Kuningaskuluttajan 6.9 Halkaisukirveiden lopputuomio..
7
869
Vastaukset
- andrei n. äppi
ei tartte näyttää, kun ei ole mitään näytettävää. mainokset yleensä maksavat mutta miksi pitää sekaantua testiin? mutta kiva olis kun loppuisi mainospuheet jotka on myös täällä kiellettyjä.
- herätys joko
Katsoppa poliisin tv!Puhuukohan täyttä paska?En usko joten herää ressukka!
- Kysyn vaan?
herätys joko kirjoitti:
Katsoppa poliisin tv!Puhuukohan täyttä paska?En usko joten herää ressukka!
Mites se sitten taas hiihtoon liittyy?
- lopputuomio..
Ketkä ovat sitä mieltä että :
Vipukirveen mainostaminen kesämökkipalstalla lopetettaisiin?- lautamies_
Äänestän vipukirveen ja sydänkiukaan mainostajille elinikäistä estoa tälle palstalle.
- lankkumies_
lautamies_ kirjoitti:
Äänestän vipukirveen ja sydänkiukaan mainostajille elinikäistä estoa tälle palstalle.
Onko ne mainoksia vai hakemuksia hoitoon (valvonnan ylläpitäessä ainakin toisen toimintaa?). Parhaimmillaan viestit joissa mainostajalle kuittaillaan poistetaan mainoksien sijaan.....Koukuttavan tyhmät jutut vetää jengiä palstalle on varmaan se syy miksi sääntörikkeitä ja niihin puuttumista tarkastellaan hiukan valikoiduksi?
Minä kehitin itse käsiinvalidina kirveen ok-taloni tarpeisiin,eikun halkaaisukirves liitetään hitsaamalla puolimetriseen putkeen ja alapään kiinnitys sopivan korkuiseen pölliin ja eikun pölli terälle ja lekalla päähän.Toimii eikä käy voimille eika talon emäntäkään lyä kirveellä koipeensa.Voi liitellä kehikon ympärille ja jousen pitämään pölliä paikoillaan niin jo on helppoa, eikä oo mainos vaan tee se itse miehille mites parhaaksi näet niin parhaan saat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618830- 1405073
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.384443- 213628
- 233252
- 603082
- 293007
- 322668
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4222383- 322319