Tämä ehdokas oli saanu päiväkodista idean lähteä ehdolle. Näköjään sitä tarvitaan omakohtaista kokemusta asioista ennen kun niiden eteen tehdään mitään.
http://www.leikkainen.com/
Katsotaan miten miehen käy.
Päiväkodista tullut idea.!
2
190
Vastaukset
- jepjep
Idea ehdokkuudesta lähti siitä kun vein lapseni päiväkotiin ja hoitaja tuli minulle juttelemaan. Hänellä oli kädessään adressi missä kerrottiin tulevista säästöistä koskien päivähoitopalveluita. Lapset ovat iältään 2-6 vuotta ja jokainen heistä on yksilöllinen. He tarvitsevat huomiota ja ohjausta. Jos ryhmäkoot suurenevat liian suuriksi niin näiden lasten kehitys vaarantuu. Panostamalla lapsiin panostamme samalla heidän tulevaisuuteen sekä myös meidän. Me kaikki olemme joskus itsekin olleet lapsia ja vanhuksia meistä tulee kaikista, se täytyy kaikkien muistaa. Adresseista ei koskaan ole ollut mitään hyötyä joten ei muuta kun ehdolle.
- Linda6349
Kerrankin joku oikeesti on lähtenyt ajamaan päivkotien ja lasten asiaa! Tuossakin kyllä tarvittiin varmasti sitä että säästöt kohdistuu suoraan oman lapsen päiväkotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356191
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282808Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹351427Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261427- 311251
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161