Vaimo antoi vieraalle

Rauha maassa

Vaimoni on kolmekymppinen, minua 10 v nuorempi ja seksuaalisesti varsin aktiivinen. Hän työskentelee firmassa, joka järjestää tuon tuostakin asiakastilaisuuksia ja sellaisesta oli nytkin kyse, kun hän pukeutui nähteni sangen seksikkäisiin asusteisiin.
Olin syvässä unessa, mutta kuulin unen läpi vaimon tulevan kotiin joskus aamuyöllä ja nousin vuoteesta, kun hän kiroili vessassa. Syynä oli lyhyesti kerrottuna se, että hänelle oli lauettu sisään. Heidi katseli pikkupöksyjään, jotka olivat tahmeat siemennesteestä ja päästi suustaan sellaisia sanoja, joita ei ollut aiemmin käyttänyt. Oliko kondomi mennyt rikki vai mies ottanut sen pois hänen huomaamattaan, sitä hän ei tiennyt.
Talutin hänet sänkyyn, vedin kainalooni ja pyysin kertomaan kaiken tapahtuneesta lupaamalla pysyä rauhallisena, olipa asia millainen tahansa.

"Tulin juoneeksi tavallista enemmän. Eräs mustaihoinen amerikkalaismies piti minulle seuraa ja houkutteli jatkoille hotelliinsa. Mies vaikutti erittäin kivalta, oli kohtelias ja paljon muuta. Hänellä puheittensa mukaan oli oma perhe jenkeissä, mitä en epäillyt. Sitten homma repesi käsistä, kun ajattelin miehen mustaa lemmenasetta. Minua alkoi naitattaa, eikä aikaakaan, kun mentiin sänkyyn. Parittelimme kahdesti ja se tuntuu vieläkin. Nousin pukeutumaan ja painuin ulos miehen tilattua minulle taksin hotellin ovelle. Tunsin vasta kotimatkalla, että pöksyni muuttuivat tahmeiksi ja näin syyn vasta täällä".

Vaimo alkoi tuhertaa itkua syystä, että pelkäsi pamahtavansa paksuksi mustasta miehestä. Sitä ei kuitenkaan tapahtunut, mutta sain kuulla hänen antaneen monelle miehelle vastaavien asiakastilaisuuksien jälkeen.

90

62182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuu...

      Ihanaa niin meilläkin vaimo käy vieraissa, Kiihottaa kovasti.

    • neon

      Kiihottaa kovasti, lisää hyvää luettavaa

      • Nahjus

        Minunki vaimo antaa kovin lahjakkaasti , mutta minut jättää tyystin ilman


    • Sex and ...

      Ei tuo mitään uutta,meidän firman asiakas/privaattilaisuuksissa ei nuorten rouvien ole tarvinnut hakea mustaa makkaraa vaan valkoista on ollut tarjolla omasta takaa ja hyvin kelvannut.

      Tunnen toki itsekin syyllisyyttä mutta naimisiin en mene koska mahdollinen tuleva vaimoni voisi olla myös "yhteishyvä".

      • Anonyymi

        Et sitten tule tietämäänkään kuinka kiihottavaa se on kun oma vaimo antaa pillua vieraille miehille, se on paras kiihoke.


    • what-i-do-now

      minulla on ongelma! pieni pippelini ei mahdu kultakalan tiukkaan vaginaan, mitä teen?

      • sghsfhshhrhts

        no työnnä perseeseen?


    • Bisnes is sexy

      Entä kuinka moni mies on toiminut huorana antaessaan naisasiakkaille munaa?

      • Anonyymi

        Tottakait on toimittu ja toimitaan edelleen!


    • Vaimollani on myös samanlainen luontaisetu. Koulutettavia ryhmiä tulee euroopan ulkopuolelta. Miehiä jotka eivat uudestaan tule suomeen...

    • salainen tunnustus

      oli kiihottava tarina lukea, monia miehiä kiihottaa kun vaimo on vieraan kanssa ja tuo siemenet sisällään kotiin.

      • aviomies28

        käyn itse aivan tulikuumana aina kun vaimo on nainut vieraan kanssa ilman kumia ja vaimo on todellakin huomannut sen .ensimmäisessä yhdynnässä vieraspanon jälkeen laukean vaimoni sisään aina jo ensimmäisillä työnnöillä.Erityisesti kiihoittaa se,että rouvani ei käytä mitään ehkäisyä. Meillä ei ole vielä lapsia,mutta tulevasuudesta ei tiedä.toisaalta on kyllä älytöntä ottaa riski mutta kiihoitun vain ihan älyttömästi kun näen toisen miehen panevan vaimoani.


      • raskaaksiko

        Kyllä se vieras siemen laittaa näköjään vipinää sänkypuuhiin,olen itse huomannut saman.


      • Anonyymi
        aviomies28 kirjoitti:

        käyn itse aivan tulikuumana aina kun vaimo on nainut vieraan kanssa ilman kumia ja vaimo on todellakin huomannut sen .ensimmäisessä yhdynnässä vieraspanon jälkeen laukean vaimoni sisään aina jo ensimmäisillä työnnöillä.Erityisesti kiihoittaa se,että rouvani ei käytä mitään ehkäisyä. Meillä ei ole vielä lapsia,mutta tulevasuudesta ei tiedä.toisaalta on kyllä älytöntä ottaa riski mutta kiihoitun vain ihan älyttömästi kun näen toisen miehen panevan vaimoani.

        Oma rouvani tuli raskaaksi parinvaihdossa kaksi vuotta sitten, se opetti kyllä laittamaan ehkäisyn kuntoon, nyt voi vieras laskea vapaasti siemenet vaimooni.


      • Anonyymi
        aviomies28 kirjoitti:

        käyn itse aivan tulikuumana aina kun vaimo on nainut vieraan kanssa ilman kumia ja vaimo on todellakin huomannut sen .ensimmäisessä yhdynnässä vieraspanon jälkeen laukean vaimoni sisään aina jo ensimmäisillä työnnöillä.Erityisesti kiihoittaa se,että rouvani ei käytä mitään ehkäisyä. Meillä ei ole vielä lapsia,mutta tulevasuudesta ei tiedä.toisaalta on kyllä älytöntä ottaa riski mutta kiihoitun vain ihan älyttömästi kun näen toisen miehen panevan vaimoani.

        Niinpä sanoo Geglu, on todella kiihottavia tarinat sitten kun vaimo tulee kotiin ja haluaa mistään ja kertoo kuinka edellinen mies riisui puristeli sormetti, imeskeli jokaista kohtaa ja sitten työnsi kyrpää edestakaisin vaimon vitussa, usein tekivät sen vielä monta kertaa ennen kuin vaimo lähti tulemaan pillu märkänä. Wauzi, upeaa,


    • Vähä Kade?

      Sinulla on ihana vaimo. Olisin sinuna hyvilläni, kun kelpaa toisillekkin. Kuitenkin huolehtikaa ehkäisystä ja tautitartunnoista!

    • aloh

      mulle kävi melkein samoin. ei sentään kumi ollu unohtunu. mutta vieraissa kävi. tosin ite otin aamulla kaapista vaatteita ja läksin hotelliin. kaikkia vaatteitani en koskaan saanut syystä tai toisesta.

    • mikolat

      Sama on ongelma täällä.Vaimo saa reisuillaan kuitenkin tänään jämsässä.Hän sanoo etei hän yhden miehen vuoksi jää puutteeseen.Hän antaa mielellään ,kun vaan saa vierasta pilluunsa.Hän on 45-n.50 hän on nuorekas alap.
      Ei meidä tarvitse olla huolissaan jolemme saa mahtumaan sisään aina löytyy auttaja joka onnistuu tällä saralla.Kunhan vaan muistavat kumin käytön etei vieras saa perillistä se ,kun on tarjolla tiukka piluisilla naisilla.
      Oletko jo kauan kampaillut asian kanssa.Mistä itse saat tyydytyksen runkaako vaimosi sinua?

    • HalusinKimppaSeksiä

      Minulla vaimo haluaa nykyään kimppapanoja kahdelta mieheltä. Alussa halusin itse kimppaa vaimon ja kaverin kanssa.
      Vaimoni suostui mielikseni muutaman kerran.
      Sitten tuli stoppi ja sain valita joko lopetamme kimppanainnin tai jatkamme pitempään koska vaimonikin on alkanut haluta kahta miestä ja useamman miehen kanssa.
      Halusin kaiken uhallakin jatkaa kimppakivaa ja nyt Meillä on kaksi vakituista miestä ja sitten satunnaisempia miehiä mukana sängyssämme.

      • Anonyymi

        Kuulostaa todella kiimaiselta.


    • KimppaSuhteemme

      Vaimon vakipano minun lapsuudenystävä on nainut vaimoani yhtä kauan kuin minäkin.
      Iskimme kimppanaisen tansseista ja naimme kimpassa häntä 4 kuukautta.
      Minua ei häirinnyt kimppanainnit koska halusin sitä itsekin.
      Muutimme yhteen naisen kanssa ystäväni oli muutossa mukana auttamassa.
      Keskustelimme jatkon säännöistä kolmistaan.
      Tulimme siihen tulokseen että ystävämme saa naida morsiaintani vapaasti kuten aiemminkin.
      Aikoinaan häissämme kaveri oli bestmaninani.
      Hääyöksi hotellin hääsviittiin pyysin kaverimme mukaan naimaan tuoretta rouvaa.
      Naimme vaimoani koko yön kimpassa.
      Hääkuvia on omaan käyttöön ja sellaisia joita voi näyttää myös vieraillekin.

      • Avustaja-apu

        Työskentelen itse vapaaehtoisena maahanmuuttaja pakolaisten avustajana eli vierailen heidän kodeissaan ja katson että arki alkaa sujua ja autan erilaisten asioiden hoidossa ym. Asunnoissa asuu yleensä 2-3 henkilöä,miehiä siis. Siinä vieraillessa miehet ovat kovasti kaivanneet naisseuraa ja sen puutteesta valitelleet. Ovat sitten rohkaistuneet pyytämään minulta seksiä ja olenkin siihen suostunut. Nautin seksistä muutenkin paljon ja mielelläni olen heidän tarpeitaan alkanut tyydyttää. Otan heiltä suihin ja runkkaan ja annan nussia . Vuoron perään ovat nuoret miehet panneet kiimaisina monta kertaa peräkkäin kun vihdoin naista saavat. Olen 42 v ja runsasmuotoinen blondi joten olen heille eksoottista pantavaa. Olen myös huomannut että he eivät ole juurikaan saaneet naista nuolla ja se on heille uutta ja ihanaa. Ihana pilu,ihana pilu,he hokevat kun ovat upottaneet nenänsä ja kielensä pilluuni(eikä ole muuten mikään paljas vaan kunnon pöheikkö) ovat upottaneet nenänsä puskaan ja oikein antaumuksella haistelleet naisen tuoksuja ja maistelleet makuja. Kerrankin yksi parikympinen poika nuoli puoli tuntia pilluani,oli kuulemma niin ihanaa. Sana on kiirinyt heidän keskuudessaan että heillä on sellainen avustaja joka antaa nussia ja välillä kun olen johonkin asuntoon mennyt niin on ollut viisikin pakolaismiestä paikalla. Olen nauttinut valtavasti kun olen saanut heidän pantavanaan olla. Nuoret poikaset nussivat niin kiimaisina ja himokkaina perä jälkeen. Makaan vaan sängyllä ja kun yksi saa homman loppuun niin toinen tulee päälleni ja alkaa jyystää ja muut katsovat vierestä ja kopeloivat tissejä tai antavat munaa imettäväksi. Mitäpä sitä voi nainen enempää haluta kuin näin jakamattoman huomion nuorilta miehiltä. Olenkin pyytänyt lisää avustettavia miehiä joiden luona käyn heitä tyydyttämässä ja sanonut heille että kertovat myös kavereilleen jotka eivät kuulu minun hoidettavieni piiriin mutta voivat pyytää heitä asunnollen aina kun tulen paikalle niin hoitelen sitten kyllä kaikki paikalla olevat pojat. Mitä enemmän sen parempi minulle en voi vastustaa kiimaisia miehiä. Huomenna olisi taas tarjolla munaa ainakin kolme on paikalla,toivottavasti enemmänkin.


      • Apu

        Oi miten ihanaa. Minäkin olen näille pakolaismiehille muutamaan kertaan antautunut kun ovat tulleet juttelemaan jossain ja yrittäneet hieman rintoja kopeloida ja peppua puristella.Olen 21 v nainen. Olemme sitten etsineet jonkin paikan ulkoa jossa voi olla rauhassa ja siellä on miehet sitten riisuneet housuni ja ottaneet tissini esiin ja kopeloineet kunnolla ja sitten nussineet. Kerran oli viisi miestä jotka vuorotellen pani ja toiset katseli ja useimmin heitä on ollut kaksi. Nautin kun kiimaiset miehet nussii kovaa ja puristelevat tissejä ja persettä.


      • Apu

        Eilen olin taas ihanien maahanmuuttajamiesten kanssa panemassa. Menimme yhden miehen asunnolla ja sinne tuli sitten kuusi muuta miestä kun kuulivat että olen paikalla ja annan heidän nussia mua. Miehet oli niin ihanan himokkaita kun pääsivät kimppuuni. Käsiä joka puolella kopeloimassa ja lääppimässä. Miehet riisuivat vaatteitaan ja minua. Lopulta makasin sängyllä ja miehet tulivat vuorotellen naimaan ja välillä oli useampikin samaan aikaan. Nautin kun sain antautua heille ja helpottaa kiimaansa. Tuntui hanalta kun pillu täyttyi monien miesten spermasta ja suuni imi erilaisia kulleja. Sovimme jo uuden tapaamisen asunnolle ensi viikoksi,ihanaa.


      • Anonyymi
        Avustaja-apu kirjoitti:

        Työskentelen itse vapaaehtoisena maahanmuuttaja pakolaisten avustajana eli vierailen heidän kodeissaan ja katson että arki alkaa sujua ja autan erilaisten asioiden hoidossa ym. Asunnoissa asuu yleensä 2-3 henkilöä,miehiä siis. Siinä vieraillessa miehet ovat kovasti kaivanneet naisseuraa ja sen puutteesta valitelleet. Ovat sitten rohkaistuneet pyytämään minulta seksiä ja olenkin siihen suostunut. Nautin seksistä muutenkin paljon ja mielelläni olen heidän tarpeitaan alkanut tyydyttää. Otan heiltä suihin ja runkkaan ja annan nussia . Vuoron perään ovat nuoret miehet panneet kiimaisina monta kertaa peräkkäin kun vihdoin naista saavat. Olen 42 v ja runsasmuotoinen blondi joten olen heille eksoottista pantavaa. Olen myös huomannut että he eivät ole juurikaan saaneet naista nuolla ja se on heille uutta ja ihanaa. Ihana pilu,ihana pilu,he hokevat kun ovat upottaneet nenänsä ja kielensä pilluuni(eikä ole muuten mikään paljas vaan kunnon pöheikkö) ovat upottaneet nenänsä puskaan ja oikein antaumuksella haistelleet naisen tuoksuja ja maistelleet makuja. Kerrankin yksi parikympinen poika nuoli puoli tuntia pilluani,oli kuulemma niin ihanaa. Sana on kiirinyt heidän keskuudessaan että heillä on sellainen avustaja joka antaa nussia ja välillä kun olen johonkin asuntoon mennyt niin on ollut viisikin pakolaismiestä paikalla. Olen nauttinut valtavasti kun olen saanut heidän pantavanaan olla. Nuoret poikaset nussivat niin kiimaisina ja himokkaina perä jälkeen. Makaan vaan sängyllä ja kun yksi saa homman loppuun niin toinen tulee päälleni ja alkaa jyystää ja muut katsovat vierestä ja kopeloivat tissejä tai antavat munaa imettäväksi. Mitäpä sitä voi nainen enempää haluta kuin näin jakamattoman huomion nuorilta miehiltä. Olenkin pyytänyt lisää avustettavia miehiä joiden luona käyn heitä tyydyttämässä ja sanonut heille että kertovat myös kavereilleen jotka eivät kuulu minun hoidettavieni piiriin mutta voivat pyytää heitä asunnollen aina kun tulen paikalle niin hoitelen sitten kyllä kaikki paikalla olevat pojat. Mitä enemmän sen parempi minulle en voi vastustaa kiimaisia miehiä. Huomenna olisi taas tarjolla munaa ainakin kolme on paikalla,toivottavasti enemmänkin.

        Huh kuinka kiimaista luettavaa! Onko sulla oma mies kotona vai sinkkuna annat tummille pojille? Olisi upea katsella kun tummat pojat astuvat blondia vuorotellen - tai tavata nainen juuri tummia poikia saaneena ja pillu spermassa. Siinä olisi ihanaa nuoltavaa... Sopii kirjoitella, jos haluaa jutella teemasta lisää: anonyymimies at yahoo.com


      • Anonyymi
        Apu kirjoitti:

        Eilen olin taas ihanien maahanmuuttajamiesten kanssa panemassa. Menimme yhden miehen asunnolla ja sinne tuli sitten kuusi muuta miestä kun kuulivat että olen paikalla ja annan heidän nussia mua. Miehet oli niin ihanan himokkaita kun pääsivät kimppuuni. Käsiä joka puolella kopeloimassa ja lääppimässä. Miehet riisuivat vaatteitaan ja minua. Lopulta makasin sängyllä ja miehet tulivat vuorotellen naimaan ja välillä oli useampikin samaan aikaan. Nautin kun sain antautua heille ja helpottaa kiimaansa. Tuntui hanalta kun pillu täyttyi monien miesten spermasta ja suuni imi erilaisia kulleja. Sovimme jo uuden tapaamisen asunnolle ensi viikoksi,ihanaa.

        Ihanaa ihanaa kun saa antaa ja saada


    • Aisuriukko

      Tästä muistui mieleen tapaus vuosia sitten, kun avovaimoni jonka kanssa meillä oli jo yhteisiä lapsia, kävi säännöllisesti luvallani juhlimassa kahden viikon välein vieraiden miesten kanssa, yhden tai kahden yön ajan. Oli koko seuraavan viikon morkkiksessa ja hermostunut. Koti viikonloppuna sitten kertoi että on varmaan raskaana toiselle miehelle kun jäi silloin juhliessa pillerit ottamatta. Lohduttelin häntä että kyllä tästä selvitään ja lupasin olla tulevalle lapselle isä niin kuin omillekkin, kunhan biologinen isä selvitetään ja ottaa vastuun ja maksaa elatus maksut. No, vaimo piristyi ja vitsailimmekin ettei lisä raha pahasta ole. Kuitenkaan ei sitten lopulta ollutkaan raskaana. Jäi mietityttämään olisiko tuollainen järjestely onnistunut ja montako isäehdokasta oli. Myöhemmin olen vienyt pillerit jos ovat jääneen kotiin ja muistuttanut ottamaan ajallaan.

      • Anonyymi

        Myös minä hoidan avokin pillerit että muistaa ottaa ja laitan käsilaukkuun mukaan kun jää välillä viettämään viikonloppua jonkun miehen kanssa, ei tule raskaaksi kun miehet laukeavat paljaalla avokin alapäähän.. Avokki antaa tosi usein vieraille miehille, on antanut aina. Olemme sopineet että saa antaa, kertoo sitten kuinka moni sai, missä ja oliko mukavaa. Avokki käy usein työkomennuksella, on joskus viikon. Huolehdin että pillereitä on riittävästi mukana komennuksella, laitan myös mukaan kondomeja jos kortonkia pitää käyttää, jos ei ole varma ettei ole tauteja, silloin pitää käyttää kortonkia. Laitan mukaan Sultanin Ultra Thin 20 kpl pari pakettia, Avokki on sanonut että miehet pitävät näistä kortongeista.


      • Anonyymi

        Jatkan vielä. Monesti avokki antaa uudelle miehelle naapurikaupungin hotellissa johon he ovat sopineet tapaamisen, avokille on varattu huone miehen kanssa. Olen vienyt muutaman kerran hänet hotellille missä mies tulee hakemaan hänet sisälle, olemme kätelleet miehen kanssa ja olen sanonut miehelle, pidä hauskaa ja nauttikaa, avokillani on posliini, hän ottaa myös suihin, haen sinut sitten kotiin kun soitat, kun eroatte. Sanon miehelle, avovaimollani on ehkäisy kunnossa, pillereitä on laukussa, voit vetää paljaalla ja laueta sisään, samaten kortonkeja on laukussa jos niitä pitää käyttää. Avokilla on nyt loma ja hän lähti tyttökaverinsa kanssa kahden miehen kanssa viettämään lomaa muutamaksi päiväksi tyttöystävänsä mökille.


      • Anonyymi

        Vielä jatkan. Olimme sopineet avokin kanssa että soittaa aamulla ja kertoo kuinka on mennyt, onko ollut mukavaa, onko mies jolle antaa mukava, haluaako jatkaa mökkeilyä vai haenko hänet kotiin. he menivät mökille avokin tyttöystävän autolla. Avokki soitti aamulla, muut nukkuivat vielä silloin ja kertoi mökkeilyn menneen mukavasti, he olivat tutustuneet toisiinsa, saunoneet, syöneet ja naineet kaksi kertaa, alkuillasta ja myöhään illalla, Avokki oli tyytyväinen ja sanoi jatkavansa mökkeilyä, hän soittaa kun haluaa että haen hänet kotiin, voin myös ajaa miehen kotiinsa. Avokki sanoi muistaneensa ottaa pillerit, mies nai häntä paljaallla ja laukesi kaksi kertaa alapäähäni. Kysyin ottiko myös suihin ja sanoi ottaneensa mutta ei lauennut suuhun, imin miestä ennen toista yhdyntää, kalu nousi hyvin pystyyn, avokki sanoi naineensa itse miestä toisella kerralla. Avokki sanoi miehen olleen tosi mukava, kohtelias, huomaavainen ja siisti, ei tarvinnut käyttää kortonkeja joita joskus joutuu käyttämään jos ei ole varma kalun puhtaudesta. Avokki sanoi miehen pesseen hänen spermaisen alapäänsä, hän pesi miehen elimen, mies sanoi että hänellä on posliini ja sanoin että posliini on helpompi pitää puhtaana, miehet myös yleensä pitävät posliinista. Sovimme että avokki soittaa taas seuraavana päivänä. Olin pari viikkoa sitten hotellin ravintolassa syömässä, ravintola oli täynnä ja tarjoilija kysyi voimmeko mennä tuonne pöytään missä on kaksi miestä jos se miehille ja meille käy, menimme pöydän luokse ja miehet sanoivat että voimme tulla heidän pöytäänsä. Söimme, joimme yhdet lasit viiniä, miehet eivät myöskään juoneet kuin lasillisen, huomasin heidän olevan kiinnostuneen avokistani. Keskustelimme niitä näitä, kävin vessassa, avokkini oli siirtynyt sillä välin mieten väliin loossin istuimella. Huomasin avokin mekon helman nousseen tosi ylös, miesten käsi hyväili avokin reisiä, muut eivät nähneet mitä miehet tekivät, avokki punasteli kun näki minun näkevän miesten puuhat mutta antoi käsien olla reisillään. Miehet sanoivat minulla olevan tosi kaunis avovaimo, olisi kiva tutustua häneen kunnolla hotellihuoneessa jos minulla ei ole mitään sitä vastaan, meillä on molemmilla huone tässä hotellissa, olemme komennuksella. Sanoin, huomasin teidän olevan kiinnostuneita avokistani, jos avovaimoni haluaa tutustua teihin hotellihuoneessa, kyllä se minulle käy. Avovaimoni sanoi punastellen, kyllä minä voin tutustua näihin miehiin, olette mukavan tuntuisia miehiä. Minä sanoin, avokillani on ehkäisy kunnossa, muista ottaa pillerit, saatte pitää hauskaa paljaalla jos elimessänne ei ole tauteja, avokki ottaa myös suihin. Miehet ja avovaimoni nousivat ylös maksoivat laskun ja siirtyivät hotellihuoneeseen.


      • Anonyymi

        No nyt huh. Avokki soitti aamulla ja kertoi loman menevän mökillä hyvin, alapää on ollut kovassa käytössä ja suu, hauskaa on ollut, tämä on oikeaa lomanviettoa, minä punastelin kun avokki kertoi suoraan touhuistaan. Avokki kertoi että hänen tyttöystävänsä joutui lähtemään päiväksi kaupunkiin. käymään kotonaan, sanoi tulevansa illalla takaisin. Tyttöystävä on naimisissa mutta antaa myös muille miehille kuin omalle miehelleen. Tyttöystävänsä yksi vakituinen mies oli lähdössä pitkälle komennukselle ja halusi purkaa paineet tyttöystävään, he sopivat tapaamisen tyttöystävän kotona missä heillä on yksi ylimääräinen makuuhuone missä tyttöystävä antaa aina välillä miehille, meillä on myös yksi ylimääräinen makuuhuone, minun avokkini antaa myös siellä jos ei mene hotellin, tai miehen, miesten luokse, siellä huoneessa on vessa ja suihku missä he voivat pestä alapäänsä, olemme rakentaneet sinne ihan avokkia varten vessan ja suihkun. Olen ollut välillä kotona kun avokki on tuonut uuden miehen kotiimme ja he ovat menneet makuuhuoneeseen, yleensä me esittelemme itsemme, kerron olevani avomies ja toivotan hauskaa ja antoisaa iltaa, kerron aina että avovaimollani on ehkäisy kunnossa, voi nauttia paljaalla ja laueta alapäähän. Tyttöystävä kertoi rehellisesti minne on menossa ja sanoi meille hymyillen, emmeköhän me kolme keksi jotakin yhteistä puuhaa siksi aikaa kun olen poissa. Minä kuuntelin kun avokki kertoi että he kolme menivät sänkyyn yhdessä, miehet ehdottivat hänelle että ottaisin toista miestä edestäpäin suihin kun toinen mies naisi häntä takaapäin, pitäisivät laukeamisen jälkeen muutaman tunnin tauon ja he vaihtaisivat paikkoja. Kysyin teittekö niin mitä miehet ehdottivat, avokki sanoi heidän tehneen miesten ehdottamalla tavalla, oli ollut tosi hauskaa, hyvin antoisaa, miehet pesivät minut, alapääni ja minä miehet käytön jäljiltä, miehet ovat tosi siistejä ja huomaavaisia, heille on ilo antaa. Lopetimme puhelun kun miehet tulivat aamiaiselle, toivotin hauskaa loman jatkoa, sovimme seuraavasta soitosta.


      • Anonyymi

        Avokki soitti ja vähän hämmennyin. Avokki sanoi loman menvän edelleen hyvin, hän on nainut miehen kanssa, mies nai pitempään kuin edellisillä kerroilla, oli huomannut että on saanut jo muutaman kerran ja nyt oli kestänyt pitempään ennen kuin laukesi sisääni. Avokki sanoi imeneensä miestä illalla ja oli lauennut suuhun, oli saanut orgasmin panon aikana ja kiitokseksi oli ottanut kunnolla suihin, mies oli pitänyt kovasti suihinotosta. Avokki ssanoi etä voin hakea hänet kotiin huomenna aamupäivällä, mies lähtee myös mukaan, voin viedä miehen hänen kotiinsa. Avokki sanoi että on hänellä muutakin asiaa, Avovaimo sanoi hänen hyvän tuttavansa soittaneen ja kertoi tulevansa käymään kotimaassa pariksi viikoksi, käy katsomassa vanhempiaan,on ollut muutaman vuoden ulkomailla ja haluaa tavata hänet. Voisinko hakea tuttavansa illalla lentokentältä ja tuoda kotiimme pariksi päiväksi, ei tarvitsisi mennä hotelliin. Meillähän on ylimääräinen huone missä olen usein miesten kanssa, voisi mennä sinne, laitan sinulle tiedot mistä tunnet tuttavani ja lennon numeron. Minä sanoin, voin hakea tuttavasi kentältä, kyllä meille sopii. Avovaimo sanoi tuttavan olevan mies, hän on ollut miehen kanssa säännöllisesti ennen kuin lähti ulkomaille, mies oli kysynyt voimmeko muistella yhteisiä hetkiä ja olla yhdynnässä, vieläkö harrastan muitakin miehiä kun olen nyt vakisuhteessa, Minä sanoin hänelle, annan edelleen muillekin miehille kuin omalle. Sanoin hiukan hämmentyneenä, voin hakea hänen tuttavansa meille, hiukan yllättävä ehdotus. Avovaimo sanoi,hauskaa, ei tarvitse mennä hotelliin, kotona on kivempaa. Noista pillereistä vielä, avovaimo lähti talvella pariksi viikoksi reissuun ja minä huolehdin että pillereitä on tarpeeksi ja kortonkeja. Kävin apteekissa ja siellä sanottiin, näitä pillereitä on ollut välillä vaikeaa saada, ne on meiltä loppu. Minä sanoin farmaseutille punastellen, hämmentyneenä, avovaimo on lähdössä pariksi viikoksi reissuun ja hänellä ei ole riittävästi pillereitä, niitä kyllä tarvitaan kun on viihtellä iltaisin eri miestem kanssa, kortonkeja on riittävästi mukana, mutta ei voi aina luottaa että muistavat laittaa kortongin elimen päälle ennen yhdyntää. Farmaseittiä nauratti ja sanoi, hän etsii näitä pillereitä muualta, kyllä niitä saadaan, avovaimosi voi lähteä reissuun ja pitää hauskaa, minä voin olla ilman huolta ehkäisystä. Minä kiitin hyvästä palvelusta naama punaisena. Avovaimo kävi sukupuolitestissä reilun viikon päästä kun oli tullut reissusta, ei ollut tauteja, oli antanut reissussa monille miehille. Avokilla ei ole koskaan ollut sukupuolitauteja, meistä on tärkeää että mies on siisti ja huomaavainen, siitä voi päätellä ettei miehessä ole tauteja vaikkei aina voi olla varma. Avokki sanoi, soita kun tulet hakemaan hänet ja olen hakenut miehen lentokentältä, sovimme niin.


      • Anonyymi

        Hain miehen kentältä, olo on vähän hämmentynyt. Soitin avovaimolle ja sanoin miehen olevan nyt meillä, oli väsynyt matkasta ja meni nukkumaan avovaimon makuuhuoneeseen. Mies oli mukava, asiallinen, on halukas tapaamaan avovaimoni. Meistä on avokkini kanssa tosi tärkeää että mies on siisti, huomaavainen, naista arvostava jolta saa, sellaiselle miehelle on aina ilo antaa. Avovaimolle kävi tänä vuonna pari kertaa ettei antanut vaikka meni miehen kanssa hotellihuoneeseen, oli valmis antamaan mutta tuli toisiin ajatuksiin. Olimme silloin syömässä yhdessä ravintolassa, ravintolassa oli ohjelmaa ja yhdessä pöydässä oli kolme paikkaa vapaana mistä näki hyvin ohjelman. Pöydässä istui yksi mies, kysyimme mieheltä, voimmeko tulla samaan pöytään, siitä näkee hyvin lavalle, saimme luvan tulla pöytään. Juttelimme ohjelmasta, mies oli illan aikana vilkuillut avovaimoani, minä huomasin miehen kiinnostuksen. Lähdin käymään vessassa, viivyin tahallani hiukan pitempään,ajattelin että katsotaan iskeekö mies avovaimoni, avovaimoni oli vinkannut minulle että mies kiinnostaa. Tulin takaisin pöytään, mies hiukan punastui kun sanoi, olen kiinnostunut avovaimostasi, käykö minulle että hän siirtyy avovaimosi kanssa hotellihuoneeseen, olen täällä kaupungissa pari päivää, minulla on huone tuossa lähihotellissa, avovaimosi lupasi minulle jos minulla ei ole mitään sitä vastaan. Minä sanoin, voitte mennä jatkamaan iltaa huoneeseen, voin kertoa että avovaimollani on ehkäisy kunnossa, voit laskea sisään, muista ottaa aamulla pillerit jos jäät yöksi. He lähtivät hotelliin, mies maksoi meidän kaikkien laskun, jäin pöytään joksikin aikaa. avovaimo tuli vähän ajan päästä takaisin ja sanoi, sille miehelle en anna, kun riisuttiin vaatteet, miehen elin haisi tosi pahalle, ei ollut pessyt kaluaan, oli aika siivoton kaveri vaikka ei olisi uskonut päältäpäin, ei siinä auttanut että sanoi menevänsä pesulle, ei saa minulta.


      • Anonyymi

        Nyt on avokki kotona. Hain avovaimoni mökiltä ja hänen lomaviihteensä, miehen ja vein miehen kotiinsa. Avokki oli tyytyväinen lomaansa ja mieheen, avovaimo oli saanut sitä mitä oli halunnut. Tulimme kotiin ja avovaimo meni heti tuttua miestä tapaamaan joka istui sohvalla. He suutelivat pitkään toisiaan, avovaimo oli onnellisen näköinen, samoin mies. Minulla oli kumma tunne mutta on ollut mustasukkainen. He keskustelivat, mies sanoi minulle, tein meille ruoan valmiiksi kun olin hakemassa avovaimoani, mennään syömään, löysin jääkaapista tarvittavat ruoat. Mies oli tehnyt nakkikiteiton, laittanut muut ruoat pöytään, me menimme syömään. Keskustelimme ja syönnin jälkeen avovaimoni ehdotti että hän voisi mennä miehen kanssa omaan huoneeseensa jos minulle käy. Minä sanoin, tietysti te menette huoneeseesi, mies ei sanonut mitään mutta oli hyvin kohtelias. Avovaimoni sanoi, mennään sitten, mutta käydään ensiksi suihkussa, pestään itsemme ja alapäämme, voimme sitten siirtyä sänkyyn nauttimaan toisaistamme. Minä sanoin, kerron aina miehelle tai miehille että avovaimollani on ehkäisy kunnossa, voit nauttia avovaimoni alapäästä paljaalla ja laueta sisään, sinulla ei ole varmaan tauteja joten voit yhtyä paljaalla avovaimooni, mies sanoi, kiitos tiedosta, ei ole tauteja, on miellyttävää kuulla että avomies ei pane pahakseen kun nautin hänen avovaimostaan. Minä olen olohuoneessa ja kirjoittelen nyt siellä kun avovaimoni on miehen kanssa huoneessaan. Avovaimo jätti huoneensa oven joksikin aikaa auki, kuulin kun hän tuli suihkusta miehen kanssa ja sanoi kovalla äänellä, tule käymään ovella, näet jotakin hauskaa. Minä menin ovelle, katsoin heitä ja punastuin, avovaimollani oli miehen valtava elin kädessään, elin oli pystyssä, miehen toinen käsi hyväili avovaimoni alapäätä, avovaimoni hymyili minulle otettuna ja sanoi, nyt varmaan ymmärrät että olen tosi otettu kun saan tämän elimen sisääni. Minä sanoin, olen sanaton. He menivät sänkyyn, avovaimolla oli miehen elin kokoajan kädessään, hän levitti reitensä levälleen, levitti toisella kädellä häpyhuulensa avoimiksi, ohjasi terskanpään häpyhuuliensa väliin ja sanoi miehelle laittaen säärensä ja reitensä miehen niskan taakse, voit työntyä sisääni, työnny hitaasti, olen märkä mutta ensiksi varovaisesti, elimesi on valtava. Mies työntyi hitaasti avovaimoni sisään, laittoi kätensä avovaimoni rinnoille, he katsoivat toisiaan ja hymyilivät. Minä poistuin ovelta, laitoin oven melkein kiinni, olo on hämmentynyt tätä kirjoittaessani, mutta samalla kumman tyytyväinen olo.


      • Anonyymi

        He ovat naineet, mies oli lauennut sisään. Kävimme myöhään iltapäivällä ulkona, tulin tunti sitten kotiin, avovaimoni ja hänen miesystävänsä tulevat kohta kotiin, varmaan menevät melkein heti avovaimon huoneeseen. Muistelin meidän tämänvuotista juhannusaattoa yhdellä mökillä, olimme vuokranneet mökin jonka lähellä oli tanssilava. Lähdimme illansuussa lavalle, olimme olleet sängyssä päivällä, juttelimme että varmaan sinä kaunis blondi avovaimoni haluat saada uutta miestä tai miehiä juhannusaattona, avovaimo hymyili ja sanoit, voi siinä niin käydä että tulen isketyksi tanssilavalla, Minä sanoin, mennään yhdessä lavalle, mutta voit olla yksin välillä jos huomaat jonkun mukavan miehen jolle voit antaa, sinut on helpompi silloin iskeä kun olet yksin ilman minua. Menimme tanssilavalle, tanssimme, kävin ulkona, kun tulin takaisin sinä tanssit yhden miehen kanssa, huomasin miehen olevan kiinnostunut sinusta. Jäit juttelemaan miehen kanssa kappaleen loputtua, menitte uudelleen lavalle tanssimaan. Näin että avovaimoni iskettiin, menitte ulos, kävelitte pois lavalta, minä hymyilin kun ajattelin että kaunis blondi iskettiin. Menin mökille, avovaimoni tuli kohta perässä, minä kysyin, mitä tapahtui, luulin että sinut iskettiin. Sanoit että niin iskettiin, olin halukas blondi ja valmis antamaan, miehellä oli lavan luona asuntoauto, ajattelin että annan auton sisällä. Mies sanoi, hänestä olisi hauskaa jos juhannusaattona kaunis blondi antaisi tässä ulkona, voisin hakea tyynyn ja viltin tähän ulos, tulisin sinuun tässä ulkona. Minä sanoin, vai sellainen toive, tietysti saat tulla minuun viltin päällä, minulla on ehkäisy kunnossa, voit laueta paljaalla sisääni. Mies haki viltin, tyynyn, laittoi ne auton viereen nurmikolle, minä otin hameen ja pikkuhousut pois viltin päällä, mies katseli minua, kuivasin tavarani kosteuspyyhkeeseen ja paperipyyhkeeseen, olin reidet levälläni, säärety ja reidet koukussa, tavarani oli tarjolla miehelle. Mies otti pois housunsa, tuli viereeni, kalu tuoksui ällöttävälle, minä nousni ylös ja sanoin, ei onnistu, huolla kalusi jos haluat saada naista joskus. Nyt avovaimo ja mies tulivat kotiin, lopetan kirjoittelun.


      • Anonyymi

        Olen hereillä, avovaimo ja mies nukkuvat. Avovaimo oli silloin juhannusaattona kiukkuinen kun tuli mökille, minä lohdutin ja sanoin, ilta on vielä nuori, kyllä sinut isketään kun lähdemme takaisin lavalle, varmasti löytyy mies tai miehiä jotka haluavat sinua, kaunista avovaimoani. Avovaimo hymyili huojentuneena kun ajatteli ettei ilta ja yö ole vielä pilalla. Sanoin, laita se punainen tosi lyhyt, tiukka minimekko, iskumekkosi päälle, siinä mekossa sinut on aina isketty, sukat ja sukkanauhaliivit, pienet rintaliivit ja ohut pusero, korkkarit, älä laita pikkuhousuja. Sanoin, jos sinut isketään lavan sivulla ulkona, luultavasti mies tai miehet laittavat kätensä reisiesi väliin, he pääsevät hyväilemään paljasta alapäätäsi. Me läksimme lavalle, jäin hiukan jälkeen kun huomasin parin miehen katselevan meitä, avovaimo huomasi saman. Avovaimo meni kahvilaan yksin, miehet tulivat perässä, he asettuivat samaan pöytään kuin avovaimo, ajattelin, tämä kävi nopeasti, mekko taisi toimia vihjeenä. Miehet juttelivat avovaimolle vähän aikaa, he kättelivät, he nousivat ylös ja lähtivät kävelemään kolmistaan. Huomasin heidän kävelevän samaan suuntaan missä meidän mökki on, mökkimme vieressä oli toinen samanlainen mökki, he menivät kolmistaan mökkiin. Kerroin että kerran talvella oli apteekista pillerit loppu, mutta farmaseitti hommasi niitä muualta. Kävin silloin hakemassa pillerit, sain viestin että pillerit ovat tulleet, minulla on avokin kelakortti, ajattelin että farmaseitti hoiti homman hyvin, avovaimo saa pillerit, voi olla viihteellä miesten kanssa, minun ei tarvitse olla huolissani ehkäisystä ja vein laatikon After Eight suklaata farmaseitille, pieni huomionosoitus. Nyt menen keittämään kahvit avovaimolle ja miehelle.


      • Anonyymi

        Mies ja avovaimoni ovat avovaimon huoneessa. Kerroin että vein farmaseutille suklaata, oli hauskaa nähdä hänen ilmeensä kun avomies huolehtii avovaimonsa piilereistä, ehkäisystä kun avovaimo antaa vieraille miehille, minua huvitti hänen llmeensä. Avovaimo tuli aamulla mökistä, heräsin ja kysyin, oliko kiva ilta ja yö, onnistiko nyt miesten kanssa. Avovaimo sanoi, nyt on blondi tyytyväinen, oli mukavaa miesten kanssa, tavaraani on käytetty, on ihanaa antaa uusille miehille. Minä sanoin, se on mukavaa kuultavaa.


      • Anonyymi

        Avovaimo ja mies heräsivät aamulla aikaisin, he joivat kahvit ja menivät takaisin sänkyyn, ovi jäi auki ja kuulin kun mies nussi avovaimoani, kuulin kuinka mies laukesi paljaalla avovaimooni. He tulivat vähän ajan päästä huoneesta, olivat käyneet pesulla. Avovaimoni sanoi, hän lähtee nyt viemään miehen asemalle, on ollut kivaa ja hän on tyytyväinen kun olen antanut hänen miestuttavansa olla meillä, mies myös kiitti minua ymmärtäväisyydestä kun olen antanut hänen nauttia avovaimostani. Silloin juhannuksena olin juhannuspäivänä mökin ulkona juomassa kahvia kun toisen mökin miehet tulivat ulos, moikattiin toisillemme, avokkini tuli myös ulos bikineissään, hän myös moikkasi miehille ja sanoi olleen kivaa heidän kanssaan yöllä, miehet katsoivat minua ja minä sanoin, tiedän että avovaimoni antoi teille, näin teidän iskevän avovaimoni, avokkini kertoi teidän lauenneen paljaalla molemmat pari kertaa avovaimoni alapäähän. Sanoin avovaimollani olevan ehkäisyn kunnossa,hän harrastaa mukavia miehiä jolloin ehkäisyn pitää olla kunnossa. Miehet olivat hiukan hämmentyneitä kun avomies kertoi tietävänsä avovaimonsa puuhista.


      • Anonyymi

        Sain avovaimolta iltapäivällä. Olen nyt ollut yksin pai tuntia, avovaimo lähti terassille viettämään iltaa. Hänen tyttöystävänsä soitti ja sanoi porukkaa olevan paljon, hän istuu neljän miehen kanssa, miehet eivät ole kännissä, ovat mukavia, näille voisi vaikka antaa, tule sinäkin tänne, meillähän on loma. Kuulin puhelun avokin huoneesta, kaiutin oli päällä, ovi oli auki, kuulin kun tyttöystävänsä sanoi, pistä iskuvaatteet päälle, jaetaan miehet, kaksi molemmille. Avokki sanoi puhelimeen, ajattelin olla kotona mutta voin tulla seuraksesi, käyn pesemässä alapääni, kerro miehille että tyttöystäväsi on tulossa myös iltaa viettämään, laitan iskuvaatteet päälle. Sanon avomiehelleni että voi mennä aamuun. Avoviamo soitti ja sanoi miesten olevan mukavia, on hauskaa.


      • Anonyymi

        Minä olen hereillä, avovaimo nukkuu huoneessaan. Tuli kotiin muutama tunti sitten, oli väsyksissä. Minä heräsin ja kysyin häneltä kun meni huoneeseensa pesemään alapäänsä, oliko kivaa, oliko miehet mukavia, avokki sanoi heidän menneen yhden miehen kotiin, miehet olivat tyylikkäitä, huomaavaisia ja puhtaita. Avokki sanoi olleensa kahden miehen kanssa, tyttöystävä oli myös kahden kanssa. Avokki sanoi miesten lauenneen kaksi kertaa paljaalla alapäähäni, otin tietysti myös suihin, nyt väsyttää. Avokki sanoi, he tapaavat uudelleen parin päivän päästä, me vaihdamme miehiä, miehet meitä, nyt menen nukkumaan. Katselin äsken avokkia kun nukkui, peitto oli liukunut syrjään, avokin pullea posliini oli näkyvillä, ajattelin, on siinä alapää jota on käytetty.


      • Anonyymi

        Päivällä yksi avokin miestuttavista soitti ja kysyi, voisiko hän tulla lounaalle miehen kanssa, avokki kysyi minulta, voiko hän lähteä miehen kanssa lounaalle, minulla ei ollut mitään sitä vastaan ja avokki lähti. Lounas rupesi venymään, avokkiani ei kuulunut kotiin. Soitin äsken avokille ja hän sanoi, olen nyt miehen asunnolla, mies on pesemässä kaluaan, minä kävin pesemässä alapääni a ja vartun sängyssä alastomana, reidet levälläni miestä niiden väliin, tule hakemaan mnut kotiin kolmen tunnin päästä.


      • Anonyymi

        Minä hain kauniin avokkini eilen kotiin, sain aamulla avokilta. Avokki oli eilen tosi tyytyväinen kun mies luovutti avovaimoni minulle ja mies. Minusta se on mukavaa kun on tyytyväinen avovaimo, Avokillani on lupa olla aina halutessaan miesten kanssa, avokki antaa mielellään. Avokki lähtee huomenna neljän miehen kanssa tyttöystävänsä kanssa joiden kanssa he olivat olleet, he jatkavat mukavaa yhdessäoloa, yhtyvät ja ottavat suihin miehiä. Minä taas muistutin avokkia että muista ehkäisy, se on tärkeää


      • Anonyymi

        Aamulla tuli kaverini käymään, poikamies ja on nyt avokin huoneessa, he naivat, kaverini käy meillä parin viikon välein, saa silloin tyhjentää pallinsa avokkiin. Miehet soittivat avokile ja sanoivat tulevansa hakemaan hänet illan suussa, menevät kuulemma mökille pariksi päivää.


      • Anonyymi

        Miehet hakivat kaunin avokkini illansuussa kahdella autolla, luovutin avokkini heille hauskanpitoon. Sanoin miehille, että katsokaa että avovaimoni muistaa ottaa pillerit, muistaa ehkäisyn kun laukeatte paljaalla hänen sukupuolielimeensä. Nyt on aika tyhmä olo kun olen yksin ja avovaimoni pitää hauskaa vieraiden miesten elimilllä, imee heitä ja nussii.


      • Anonyymi

        Avokki soitti aamulla ja sanoi olleen mukavaa näiden kahden miehen, miehet olivat mukavia, oli oikein hauskaa imeä heitä ja nussia heidän kanssaan, kyllä kannatti antaa heille. Sanoin avovaimolleni, se on aina hauskaa kultavaa kun olet tyytyväinen, sehän on tarkoitus kun annat miehille. Avokki sanoi, kysyimme miehiltä mitä he varttuvat meiltä ja he sanoivat, olette kauniita, olette halukkaita ja olette suihin ottavia panoja, olemme kuulemma juuri sellaisia.Avokki sanoi, juuri selaisia haluamme olla kun annamme miehille. He jatkavat yhdessäoloa, avokki oli ottanut pillerit, miehet saa huoletta laueta suuhun ja alapäähän paljaalla.


      • Anonyymi

        Avovaimo tuli eilen kotiin, oli tyytyväinen ja hyvin tyydytetty. Sain eilen illalla minäkin avokilta, ei ollut muiden miesten kanssa silloin. Tänään avokin pomo soitti ja sanoi hänelle,, nyt on lomasi, mutta jos vain käy, voisiko tulla illalliselle hotellin ravintolaan, sinne tulen minä ja yksi liikemies, lisäksi illan emännäksi voisit sinä tullai. Pomo sanoi, voit pitää pari ylimääräistä lomapäivää jos tulet, minä voin lähteä aikaisemmin pois, voisit jäädä seurustelemaan liikemiehen kanssa kahdestaan. Pomo oli sanonut, laita pikkmusta päällesi ravintola on tyylikäs, liikemies asuu hotellissa, jos jäät yöksi hotelliin liikemiehen kanssa, se on sinun asiasi. Avokki on nyt hotellissa ja laittoi tekstarin, olen siirtymässä kohta liikemiehen huoneeseen, menee aamuun asti.


      • Anonyymi

        Olin viime yön kaverilla, tulin aamulla 9 aikaan kotiin, nyt olen kotona. Kun menin kaverilleni näin kauniin avovaimoni olevan lähettyvillä olevalla terassilla yhden miehen kanssa. He olivat siten pöydässä etteivät muut nähneet mitä pöydän sivulla tapahtui. Näin heidät sivulta, avokilla oli hameenhelma noussut ylös, avokin reidet näkyivät. avokilla oli sukat ja sukkanauhaliivit päällään ja pienet pikkuhousut, miehen käsi hyväili avokin reisien väliä. Avokki näki minut, hymyili ja he jatkoivat keskustelua, mies ei huomannut minua. Tulin kotiin hiljaa, menin keittiöön ja näin että siellä oli aamukahvit juotu, pöydällä oli kaksi kuppia. Avokin huoneen ovi oli auki, menin ovelle ja kuulin miehen ääntä, mies sanoi, olet ihana, nyt tekee hyvää. Näin kuinka kaunis avokkini otti miestä suihin, avokki oli kaunis kalu suussaan. Mies huomasi minut, punastui kalunsa avokin suussa ja sanoi, katso taaksepäin. Avokki käänsi päätään kalu suussaan, otti kalun pois suustaan ja sanoi, olet tullut kotiin, olen ottanut pillerit, ei tarvitse olla huolissaan ehkäisystä, olemme olleet täällä yön ja naineet pari kertaa. Sanoin, pitäkää hauskaa, minä menen keittiöön aamukahville. Avokki hymyili, hyväili kalua käsillään ja ohjasi kalun uudelleen suuhunsa ja otti suihin.


      • Anonyymi

        Avovaimo meni tänään töihin, loma loppui, avokki sanoi, oli hyvä loma, sain pitää hauskaa eri miesten kanssa, oli ihanaa imeä heitä ja nussia heidän kanssaan, loma virkisti. Sanoin loman olevan tarkoitettu virkistymiseen. Avokki tuli kotiin ja sanoi pomonsa kehuneen häntä, liikemies jolle annoin oli tosi tyytyväinen minuun, liikemies oli kertonut pomolle että oli lauennut kolme kertaa minuun, suuhun ja kaksi kertaa alapäähäni paljaalla, liikemies oli sanonut ettei ole koskaan lauennut kolmea kertaa niin nopeasti edellisestä laukeamisesta, liikemies oli noin kuusikymppinen mies. Avokki sanoi pomolleen, kun annan haluan että saaja on tyytyväinen häneen. Avokki ja pomonsa sopivat tapaavansa naapurikaupungin hotellissa viikonloppuna, pomo saa silloin ensimmäisen kerran avokilta.


      • Anonyymi

        Avovaimo on nyt pomons kanssa hotellissa, he menivät sinne eilen alkuillasta. Avokki tuli eilen kotiin töistä pari tuntia aiemmin, huolsi alapäänsä herkulliseksi, alapää on pullea posliini, siihen on miesten mukavaa laueta paljaalla. Avokki sanoi, kokeile kädelläsi onko tavarani pehmeä, minä kokeilin ja sanoin, kyllä kelpaa käyttää alapäätäsi. Valittiin vaatteet ja alusvaatteet, yövaatteet avokille, Avokki oli valmis lähtemää hotelliin. Vein hänet hotellille, pomo varttui siellä ja tuli ulos ottamaan avokin vastaan minulta kun luovutin avovaimoni hänelle hauskanpitoon. He ovat pari yötä hotellissa, haen avokkini hotellista kun lähtevät sieltä. Avokki laittoi aamulla tekstarin, pomo laukesi sisääni yöllä kaksi kertaa, imin pomoa, olen ottanut pillerit, menemme tunnin päästä aamiaiselle kun pomo herää.


      • Anonyymi

        Avovaimo soitti aamulla hotellista ja sanoi pomon nukkuvan, on hiukan väsyksissä. Avokki sanoi olleen mukavaa, pomo laukesi eilen iltapäivällä suuhuni, pomo halusi laueta suuhuni, tietysti otin suihin niin kauan että laukeaminen tapahtui, pomo piti hauskaa minulla. Illalla myöhään naimme vielä kerran, sitten pomo sammui väsyneenä sänkyyn. Naimme vielä ennen lähtöä kotiin, pomo tuo minut. Avokki sanoi, mennään me sitten sänkyyn kun tulen kotiin, pesen alapääni puhtaaksi, ei tarvitse tulla liukkaille. Avokki sanoi, pomolla oli upea ehdotus minulle, mutta keskustellaan siitä sitten kun tulen kotiin.


      • Anonyymi

        Mikä tämä ehdotus oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avovaimo soitti aamulla hotellista ja sanoi pomon nukkuvan, on hiukan väsyksissä. Avokki sanoi olleen mukavaa, pomo laukesi eilen iltapäivällä suuhuni, pomo halusi laueta suuhuni, tietysti otin suihin niin kauan että laukeaminen tapahtui, pomo piti hauskaa minulla. Illalla myöhään naimme vielä kerran, sitten pomo sammui väsyneenä sänkyyn. Naimme vielä ennen lähtöä kotiin, pomo tuo minut. Avokki sanoi, mennään me sitten sänkyyn kun tulen kotiin, pesen alapääni puhtaaksi, ei tarvitse tulla liukkaille. Avokki sanoi, pomolla oli upea ehdotus minulle, mutta keskustellaan siitä sitten kun tulen kotiin.

        Pomo toi kauniin avokkini kotiin ja kiiti lainasta, oli ollut tosi ihanaa hänen kanssaan, otin avovaimoni vastaan pomolta ja sanoin, näytät tosi tyytyväiseltä ja hyvin tyydytetyltä, se on mukavaa. Kävimme pesulla ja menime sänkyyn, sain minäkin omalta avovaimolta. pesimme uudestaan elimemme kun tulimme takaisin sänkyyn. Kysyin avokilta kaluni kädessään, mikä pomon ehdotus oli. Avokki sanoi punastellen, pomo sanoi heillä olevan edustushuvila missä on rannalla sauna, siellä käy meidän liikemiesvierPomo sanoi, hänen sihteerinsä on aina välillä ollut edustusemäntänä, hän on myös antanut liikemiehille jotka ovat olleet kiinnostuneita emännästä. Pomo sanoi, nyt sihteeri sanoi olevansa miehensä kanssa lapsentekopuuhissa ja silloin liikemiesten pitäisi käyttää kortonkia kun hän antaisi. Pomo sanoi, minähän annan nussia miesten paljaalla, se on hauskaa, ei tarvitse peuhata kortonkien kanssa jos ei ole tauteja joita ei liikemiehillä ole. Pomo sanoi, palkka tietysti nousisi, jatkaisin nykyisessä työssäni mutta olisin käytettävissä myös tarvittaessa edustusemäntänä. Pomo sanoi, saan itse päättää, annanko liikemiehille, se olisi minun päätettävissä. Minä sanoin avokille, tarjosiko pomo bisnespanon paikkaa, kuullostaa kiinnostavalta.


    • EiTurhaanOdottanut

      Eräänä kuumana kesäiltana monta vuotta sitten vaimoni oli lähtenyt ystävättärensä kanssa terassilla käymään. Kello tuli yksi, kaksi, puoli kolme, eikä vaimoa vain kuulu. Sitten ovi kolahti, ja sieltähän vaimo tuli, jotenkin hämmentyneen, anteeksipyytävän, nolon oloisena.

      En minä osannut vihainen olla, vaikka olinkin ollut huolissani, mutta utelias olin. Ja niin vaimo lopulta kertoi, kaiken.

      Terassilla oli tavattu pari samanaikaisille messuille asettajaa, etelän herrasmiehiä, jotka olivat houkutelleet hotellihuoneeseensa jatkoille. Eikä vaimo halunnut pettää ystävätärtään, kun tämä vielä halusi jatkaa iltaa. Hotellihuoneessa tunnelma oli entisestään lämmennyt, parinmuodostus alkanut, ja vaimon ystävätär, sinkkunainen, antoi tilanteen kehittyä ja riisuutui ilkosilleen. Sanoi, että kerran me vaan eletään.

      Niin oli sitten vaimokin tempautunut mukaan. Tahtova mies on seksikäs, vaimo oli joskus muinoin sanonut.

      Kun hotellista oli poistuttu, ystävätär oli haukkunut vaimoni maailman typerimmäksi tolloksi, kun oli suostunut olemaan miehen kanssa ilman kondomia. Siitä oli vaimokin nyt kauhuissaan ja häpeissään.

      Mutta tapahtunut mikä tapahtunut, sanoin, ja rakasteltiin. Oli outoa, aivan erityisellä tavalla kiihottavaa tietää, ajatella ja tuntea, että vaimon liukkaassa ja lämpimässä emättimessä on jo valmiiksi toisen miehen spermaa.

      • Anonyymi

        On ihan samanlainen kokemus itsellä ja aina muistan ne vaimon sanat: Hei tu saat ilman kumia.


    • Anonyymi

      No jaa. Oma vaimo on suhteellisen uskollinen nainen. Nyt 43v.
      Ei ole tietääkseni pettänyt yli kahteen vuoteen. Jos on niin toivottavasti nautti. Aikaisemmin saattoi tyttöjen illat ja firman juhlat mennä yön yli ja monesti seuraavaan aamuun. Joskus joku mies tuonut autolla seuraavana aamuna kotiin. Pari kertaa vieraan miehen mahlatkin olen saanut hänen pimpsastaan nuolla. Nuorempana kävi aika usein tyttöporukalla itseään naitattamassa ruotsin laivoilla. Hyvä vaimo ja lastemme äiti kuitenkin. Itse en häntä petä, enkä ole koskaan pettänyt vaikka ainahan tuota naisseuraa olisi tyrkyllä.
      En ole mustasukkaista sorttia. Eikä pidä luulla että olen kylmä tai välinpitämätön. Rakastan häntä paljon ja seksi on aina hyvää. Ihmisiä vaan on erilaisia.

    • Anonyymi

      Omasta vaimosta tietää heti kun vieraan liemet on sisällä. Tyttöjen illasta tullaan aamuyön viime tunteina ja suunta on suoraan makuuhuoneeseen. Peitto pois minun päältä, pikainen kalun kovettaminen ja ratsastamaan. Ei ole spermaisen pillun voittanutta.

      • Anonyymi

        Sama juttu. Kyllä aina tietää kun on toisen miehen siemenet sisuksissa. Me ollaan muutaman kerran harrastettu kaverin kanssa ryhmäseksiä, ettei mitään uutta sillä rintamalla ja luvan olen vaimolle antanut että saa käydä naimassa. Mutta yleensä aina kun vaimo on ollut tyttöjen kanssa viihteellä ja tavannut kaverini siellä, ensimmäiseksi kun etuovi on suljettu ja kengät ja takki otettu pois, vaimo menee vessaan ja huuhtelee suihkulla pillunsa. Herään siihenkun etuovi kolahtaa. Sitten tulee sänkyyn ja nukkuu omalla puolella ja minä kierähdän ja otan unessa kainaloon. Vieraat siemenet ei minua hetkauta, enkä tuosta ole koskaan mitään mustasukkaisuutta tuntenut, mutta vaimoke haluaa vain peitellä ja mennä nukkumaan.. Mutta kyllä seuraavana aamuna pikkupöksyistä näkee mitä niillä on kotiin kannettu. Vain muutaman kerran ollaan rakasteltu sen jälkeen, mutta silloin olen ollut vielä hereillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Kyllä aina tietää kun on toisen miehen siemenet sisuksissa. Me ollaan muutaman kerran harrastettu kaverin kanssa ryhmäseksiä, ettei mitään uutta sillä rintamalla ja luvan olen vaimolle antanut että saa käydä naimassa. Mutta yleensä aina kun vaimo on ollut tyttöjen kanssa viihteellä ja tavannut kaverini siellä, ensimmäiseksi kun etuovi on suljettu ja kengät ja takki otettu pois, vaimo menee vessaan ja huuhtelee suihkulla pillunsa. Herään siihenkun etuovi kolahtaa. Sitten tulee sänkyyn ja nukkuu omalla puolella ja minä kierähdän ja otan unessa kainaloon. Vieraat siemenet ei minua hetkauta, enkä tuosta ole koskaan mitään mustasukkaisuutta tuntenut, mutta vaimoke haluaa vain peitellä ja mennä nukkumaan.. Mutta kyllä seuraavana aamuna pikkupöksyistä näkee mitä niillä on kotiin kannettu. Vain muutaman kerran ollaan rakasteltu sen jälkeen, mutta silloin olen ollut vielä hereillä.

        Vaimoni tuli juhlimasta nyt aamulla klo 4.30 kaulassa imeskely jälki. Meni heti suihkuun ja laitteli viestejä keittiössä.


    • Anonyymi

      Sitten heräsit ja päästit kissan ulos.

    • Anonyymi

      Vaimoni Jaana on nainut useiden miesten kanssa ja tehnyt hierontaa salongissa ja kotona. Olen usein päässyt spermattjun pimpsaan ja se on mahtavaa. On kiihoittaa kun oma vaimo nai vierasta. Jos vaimoni kiinnostaa niin yhteydenotot [email protected]

      • Anonyymi

        Kaverini ollut vaimosi kanssa ja kehui mikä blondi.


      • Anonyymi

        kerrotko missäpäin tekee hierontaa


    • Minulla vaimo ei ole aktiivinen vähän läsähtänyt. Oli lähdössä firman tilaisuuteen, sain hänet pukeutumaan eroottiseen aluasuun, otettin snapseja laitoin lasiin lääkettä joka kiihyttää eroottisa haluja sain sitä kaverilta kun kerroin heikosta halusta. Vaimo tuli yöllä kotiin aika jurrissa meni viereiseen kamariin nukkumaan, menin jonkun ajan päästä katsomaan makas vatsallaan suutelin pyllyä hyväilin haaroista nosti lannetta kuiski älkää enää lähden kotia hyväilin sormin oli tosi liukas haistelin spermaa äänteli pankaa vain takaa en jaksa enää tunsin kun huulet oli turvonnu tai jotenkin kovat oli naitu aivan loppuun. Aamulla oli pakko kertoa mitä muisti, oli lähtnyt eri huoneeseen snapsille mies oli kertonut kuinka kauniit sukat ja oli saanut esittelemään myös pikkarit mies oli kokeillut kangasta ja uittanut sormet sisään ei tiennyt miksi oli niin kiimassa että antoi myös riisua paidan ja imeä rintoja jotka on aika isot. Oli hyväillyt kalua ja ottanut suuhun vaikka ei ota minulta, olivat rakastelleet pöytää vasten kun muita tullut sisään oli vaan maannut pöydällä kun kaikki oli naineet paljaalla oli ensi kertaa saanut koko ajan orgasmeja, pyysi anteeksi ja ei kuulema lähde enää yksin juhliin. Annoin anteeksi kun olin itse ollut panemassa porukalla meidän työpaikan eronnutta ja tiedän kun himo iskee ei välitä. Tämä tilanne nosti vaimon aktiivisuutta kotona ja myöhemmin kun käytiin yhdessä tansseissa, lanne ja pylly liikkui aktiivisesti kun tanssi vieraiden kannssa ja kun tanssin hieraisi lantella ja hymyili on kivaa tanssia.

    • Anonyymi

      Nyt kun Salossa ei ole enään Nokian tehdasta niin on ollut hiljaisempaa . Nokian kesäjuhlissa sai aina naista tai useampaakin useasti ei tarvinnut edes nähdä asian eteen vaivaa koska jotkut naiset oikein tyrkyttivät itseään. Niin no eipä siihen aina edes tarvinnut kesä tai muitakaan juhlia riitti ne plus joustot..

      • Anonyymi

        Tämä kyllä niin totta, oi niitä aikoja.


    • Anonyymi

      Ajelimme Sadun kanssa asuntoautolla hänen siskonsa Kirsin luo, Kävtiin mennessä lähilavalla tansseissa. Sadulla oli paljon tuttuja ja kävi välillä autolla drinkillä ja vessassa, ajelimme sieltä yöllä Kirsin pihaan ja nukuimme. Aamupäivä meni siskoksilla iloisissa merkeissä. Puolen päivän aikaan Kirsin mies ja Satu läksi kauppaan. Laittelin asuntoautoa järjestykseen Kirsi tuli sisään, huomasin että kamera on toiminut. Filmi pyöri Satu liikkui auton sisällä, tietääkö Satu tästä kamerasta, ei taida tietää. Kohta kuului koputus ,hei saako käydä vessassa, no joo käykää. Toinen pojista istui pöytään Satu urkki kuppeja ylähyllyltä, poika hyväili pohkeita, hei älä nyt Satu urkki hyllyä täällä pitäisi olla poika hyväili ylempää varmaan pikkareissa kiinni, olin sulkemassa kun Kirsi esti, älä haluan nähdä. Sadulla on kyllä porno perse Kirsi sanoi poika hyväili ja Satu ei oikein estellyt. Toinen poika tuli viereen ja laski olkaimet ei älkää mutta istumassa ollut poika suuteli rintoja takana ollut poika suuteli niskaa saadaanhan rouva vähän hyväillä. Kirsi sanoi Sadun nännit on isot katso kun poika näykkii Satu nauttii. Olin Kirsin takana laskin kähet olkapäille laskin olkaimia Kirsi vaan katsoi ruutua. KATSO antaako sisko pillua noin vain nuorille, poika imi nännejä Satu huokaili toinen meni taakse ja painoi kalun pohjaan Satu yritti rimpuilla mutta kädet oli takana toinen rinnoissa kiinni alkoi kuulua märkiä ääniä Satu levitti jalkoja , naikaa pojat naikaa. Pudotin Kirsin mekon alas, nojaa samaan paikkaa missä siskosi oli, Kirsi oli märkä, voi luoja sisko saa vierasta mulkkua nai minua työnsin sisään Kirsistä tuli yhtä märkä ääni. Satu kuiski älä sisään, poika vaan jatkoi ja painoi syvälle Satu huusi. Toinen tuli tilalle, alkoi heti kuulua uikutusta kun vaimo nautti. En pitänyt kiirettä halusin Kirsiä pitkään Kirsi vaikeroi. Toinenkin oli lauennut Satuun satu makasi pöydällä ja huokaili ihanaa, ensimmäinen poika siirtyi taakse, ei enää mieheni tulee, ei näy lähelläkään ketään Satu ulisi pojan alla toinen katsoi ikkunasta. Vaihtoivat vielä paikkaa. Pojat lähti kuului kun Satu puheli itsekseen annoin pillua noin vain ei helvetti ja siivosi paikkoja. Kirsi nojasi taakseppäin hieroin rintoja ja nain syvälle takaa, kuiski laske sisään minäkin haluan tuntea vieraan kyrvän ja kovaa. Kirsi huusi ja minä laukesin sisään, oltiin pitkään näin. Kirsi kääntyi ja sanoi älä suutu Sadulle, saithan sinäkin.

    • Anonyymi

      Olimme muutama vuosi sitten nudistirannalla , vaimoni oli siihen aikaan 55 vuotias , hoikka ja ihan nätti , kävelimme rannalle alasti , miehet tuijottivat vaimoani jolla on isot tissit ja posliini pillu . Levitimme ranta alustan rannalle ja menimme maat e , meillä oli juotavaa mukana , sehän nukahti päähän . Minulla alkoi tekemään pillua mieli , katselin ympärille , ei lähettyvillä ketään . Aloin kuvittelemaan klitorista ja niin vaimo innostui , ei muuta kun hommiin , nussittuamme , huomasin yhden noin 30 v miehen tulleen siihen lähelle , kulli pystyssä , hän tuli sitten viereemme ( vaimo oli vielä jalat levällään että , pillu selvästi esillä . ) Mies sanoi että ei voinut mitään että , hän näki touhumme ja alkoi tekemään mieli pillua mutta , hän on poikamies . Kysäsin ajattelitko hän vaimoani , hän nyökkäsi .nkysäisin vaimolta mitä mieltä , vaimoni nyökkäsi , kysyin mieheltä että , vaimo i on terve pillusta , mies siihen myös hän on , tuumasin siinä tapauksessa , ei haittaa jos panet vaimoani . Mies oli innoissaan ja työnsi sormen pilluun ja nussi sillä jonku aikaa tehtyäæn hän siirtyi nuolemaan pillua ja sitten meni vaimoni päälle , miehellä oli noin 20 cm kalu ja upotti heti sen kokonaan vaimoni pilluun ja aloitti hurjan nussimisen . Vaimoni huokaili ja sanoi nyt tulee ja tärisi , mies vaan jatkoi panemista jonkin aikaa ja sitten häneltä tuli vaimoni pillun sisään , mies kun vetäytyi pillusta niin vähän ajan kuluttua sperma alkoi valumaan vaimoni pillusta ja sitä tuli paljon , ei mies varmaan ollut saanut pillua pitkään aikaan . Kysyin mieheltä onko hän leirintäalueella , vastasi kyllä , sanoin haluaisiko uusinnan , siihen mies että , kyllä vaimoni on hyvä pakkaus ja haluaisi kyllä pillua lisäsi siihen että , hän on kaverinsa kanssa täällä ja saisiko hänkin . Vaimoni oli vähän hämmentynyt mutta sanoi että , kyllähän se käyy . Lähdimme leirintä alueelle takaisi , mies meni hakemaan kaveriaan . Sanoin vaimolleni että , ottaa vaatteet pois jo valmiiksi kohta saat kullia kunnolla , vaimoni siihen , että , annetaan nyt pillua nuorille miehille niin pääsen liukkaille ja niinhän siinä kävi miehet nussivat vaimoni kunnolla että , jouduin tyytymään 2 pesään , kun miehet lähtivät , vaimoni makasi sängyssä voipuneena ja mulkkua kunnolla saaneena ja saihan hän seuraavanakin päivänä . Semmoista meidän loma matkalla .

    • Anonyymi

      Meidän naapurissa on opiskelija asuntoja , vain ulkomailta tulleita opiskelijoita , yhtenä iltana kun olimme terassilla istumassa niin siihen tuli 2 mustaa poikaa , pummaamaan tupakkaa , annoimme ja kysyin et tä , maistuisko paukut , kun oli perjantai , kaataessani paukkuja , huomasin miten pojat vilkuili at vaimoani , hän hoikka ja ihan nätti . Päällä hänellä oli pikku bikinit ja isot tissit pursusivat aikalailla näkyvissä . Kun sääskiä alko tulemaan , niin kysyin lähtisivätkö pojat sisälle , nyökkäsivät . Sanoin vaimolleni että , laita se erittäin lyhyt minihame ilmanpöksyjä , vaimoni toteutti sen , kun vähän vilkaisi niin posliinipillu vilkkui ja niinhän siinä kävi että , toinen pojista huomasi ja kuiskasi toiselle . Vaimoni aukaisi jalkojaan enemmän . ( Humala antoi näköjään rohkeutta ) , kysyin pojilta onko vaimoni naitavan näköinen , pojat yhteen ääneen että , on kyllä ( vaimoni on 54 vuotta ) kysyin haluaisitteko ja vaimolta myös kysyin että , jos pojat panisivat sitä , pojat olivat innoissaan ja menivät vaimoni viereen istumaan ja heti aloittivat riisumaan ja hieromaan tissejä ja pillua , Sanin että , mennään makkariin . Vaimoni meni alasti selälleen makaamaan ja jalat leveällä ja toinen pojista meni heti vaimoni jalkojen väliin ja työntyi sisään , siinä ei kyselty kortsua tai voiko vaimoni tulla raskaaksi , onneks ei on piuhat matkasta jo 42 vuotiaana . Pojalla oli aika iso varmaan vähän yli 20 cm ja paksuutta kun ihan vaimon pillun täydeltä , poika pani jonkun aika ja vaimo huokaili ja sitten pojalta tuli ja hän vetäytyi vaimostani , pyyhkäisin spermat pois ja toinen poika meni panemaan , hänelläkin oli suurinpiirtein samankokoinen kyrpä . Poika pani vaimoani rajusti ja vaimoni sai orkun , poika päästi spermat sisään . Sanoin vaimolleni että nosta jalat ylös että , pysyy sisällä . Pojat oli heti panon jälkeen lähdössä , kysyin haluaisiko ottaa uusiksi , pojat siihen että , kyllä sopiiko 2 viikon päästä , sanoin kyllä sopii . Kerroin vaimolleni , hän oli tyytyväinen ja sanoi oli kivaa ja antaa kyllä mielellään pojille .

    • Anonyymi

      Jatkan vielä tuohon edelliseen ,, kun kaksi viikkoa oli kulunut vaimoni odotti että , milloinkaan pojat tulee , olimme varanneet juotavaa ja syötävää . Vaimoni laittoi sukat ja sukkanauha liivit , läpinäkyvän paidan . Kun pojat tulivat he istuivat heti vaimoni molemmin puolin ja suttelivat , tarjosin juotavaa , kun vaimoni käväisi keittiössä , kuiskasi pojille että , minulla olisi Viagra jos haluavat niin jaksavat panna vaimoani kunnolla , pojat sanoivat että , voisihan sitä ottaa ja niin annoin molemmille sinisen pillerin . Vaimoni tuli takaisin istumaan poikien väliin . Pojat alkoivat poristelemaan tissejä ja ottivat paidan pois , huomadhan heti ettei vaimolla ollut mitään muuta kuin sukat ja liivit . Pojat innostuivat , heti työntyi sormi pilluun ja jonka sormi oli pillussa , sanoi että tämä oli ihan märkä . Pojat han lähtivät viemään vaimoani makkariin ja riisuivat itsensä , molemmilla seisoi jyhkeästi . Toinen pojista alkoi nuolemaan vaimoni pillua, toinen tissejä . Pojista toin meni vaimoni jalkojen väliin ja aloitti hurjan mainoksen , nyt sitä kesti pitkään . Vaimoni sai pari orkkuakin toisen oikein rajun tärisi ja silmät muljahteli . Kun poika päästi spermat sisään niin toinen poika meni heti vaimoni jalkojen väliin . Naimista kesti ainakin puoli tuntia vaimoni sai aika monta orkkua naimisen aikana . Kun poika laukesi vaimoni sisään ja vetäydyttyään pois laitoin pilluun tapin , anus tappia muistuttavan . Vaimoni makasi voipuneena ainakin vartin verran , hänet täytyi auttaa olohuoneeseen niin poikki hän oli . Tarjosin vaimolle ja pojille juotavaa , pojat ja ja vaimoni ottivat mielellään . Siinä istuessamme iltaa , kaikki alasti , niin pojat alkoivat hiplailemaan vaimoani , tissejä ja pillua kun vetivät tapin pois , sohvallejan valui aikamoinen määrä spermaa . Pojat sanoivat vaimolleni jaksaisikomuuden kierroksen , vaimoni siihen että , kyllä hän jo jaksaa no siitä heti makkariin ja pojat aloittivat heti naimisen . Kysyivät vaimostani haluaisiko molemmat yhtä aikaa , vaimoni siihen ettei se onnistu mutta , kokeillaan . Vaimoni meni toisen pojan päälle ja ohjasi kyrvän pilluunsa , toinen tuli ja alkoi työntämään kyrpäänsä pilluun takaa päin , hitaasti se meni ja vaimo voivotteli ettei mahdu mutta kyllä pojat saivat molemmat kyrpänsä pilluun ja aloittivat naimisen . Takaapäin painijalta tuli ensin ja toinen käänsi vaimoni selälleen ja tyhjensi siemenet vaimoni sisälle . Vaimon noustessa ylös sanoi että , ei kyllä anna enään tänään pillua koska se on niin kamalan kipeä , hän kävelikin jalat levällään , kirkkain pilluun niin se oli ihan auki ja punainen ja sperma valui sieltä .

    • Anonyymi

      Kateuttako pukkaa? Tasoita peli panemalla kaikkea mikä liikkuu ja minkä saat kiinni.

    • Anonyymi

      Musta kyrpä kiinnosti ja eläimellinen musta apina vokotti valkoisen naisen.

    • Anonyymi

      Vaimoni ja minä lähdettiin eilen lauantaina ravintolaan . Vaimoni pukeutuu aina ravintolaan seksikkäästi niin nytkin , minihame , sukat , sukkanauhaliivit , paidan josta näkyi hiukan läpi , ilman rintaliivejä . Vaimoni ei käytä mitään ehkäisyä kohta kahteen vuoteen koska , sanoi että , kuukautiset ovat niin epäsäännölliset tässä iässä 54 v. No- lähdettiin ravintolaan , tilattiin paukut , miehet vilkuili at vaimoani , jonka nimi on Päivi . Otimme parit sisällä ja sitten menimme ulos katetulle terassille jossa oli lämmitys , otimme mukaan paukut . Polttelimme siinä tupakkaa kun kolme nuorta mustaa miestä tuli pummaamaan tupakkaa , annoin heille tupakat ja pyysin istumaan , pojat han tulivat , kysyin maistuuko paukut ja kyllähän heille . Otettuamme muutamat vaimoni alkoi olemaan jo hiukan humalassa ja kysyi lähdetäänkö meille , pojat vilkaisi at toisiaan ja sanoivat että , kyllähän se sopii . Saavuttuamme kotiin katsoin kaikille paukut , kun olimme ottaneet parit kolmet niin vaimoni heittäytyi rivoksi . Riisui paidan pois ja kysyi pojilta että , onko hänellä vielä hyvät tissit , pojat siihen että , on ne , vaimoni että , saa kokeilla ; pojat han katsoi minua ja nyökkäsi , pojat puristelivat tissejä ja ottivat myös nännin suuhun . Sitten vaimoni nousi ylös ja riisui hameen ja kysyi onko hän vielä pantava nainen . Pojat katsoivat posliini pillua ja sanoivat että , kyllä olet . Vaimo istui takaisin ja sanoi hän haluaa että , kokeilette hänen pillua , pojat han tekivät käskystä ja aloittivat pillun sivelyn ja löysivät klitoriksen vaimoni huokaili käsittelyssä ja hän alkoi housujen päältä hinaamaan poikien kyrpä , huomas että , pojilla seisoi . Vaimoni sanoi että , hän haluaa että , panette häntä , minä nyökkäsi pojille . Vaimoni alkoi käsistä kiinni pitäen viedä poikia makuuhuoneeseen . Hän itse meni selälleen sänkyyn ja nosti jalat ylös ja sanoi riisumaan itsenne , pojat han totteli . Kahdeiia pojista oli tavanomaiset kyrvän noin 20 cm , mutta yhdellä reilusti yli ja paksuutta varmaan 6 - 7 cm . Pojista yksi meni vaimoni jalkojen väliin ja työnsi kyrvän sisään , ilman kumia . Aloitti kovan naimisen , vaimoni huokaili ja sanoi kohta tulee ja niin vaimoni sai ensimmäisen orkun ja poika päästi siemenet sisään . Olin varannut tätä varten paperia pillun pyyhkimiseen . Sitten toinen pojista alkoi nussimaan , hän ei kestänyt kauaa vaimoni pilluunsa kun ruikkasi sisään . Kun oli kolmannen vuoro niin vaimoni pillua oli jo niin liukas että , iso kyrpäkin sujahti sisään aika helposti , poika aloitti nussimisen työnsi kyrvän kokonaan vaimoni pilluun vaimo älähti että , sattuu kun menee aivan pohjaan , poika ei siitä välittänyt vaan nussi menemään ja kyllähän vaimoni pillua tottui isoon kyrpää kun alkoi vaikeroi maan ja tärisemään ja silmät muljahteli rajun orgasmin tullessa , kun poika oli vielä vähän aikaa nussinut työnsi kyrvän niin syvään kun sai ja ruuttasi siemenensä syvälle vaimoni pilluun . Kun menimme takaisin olkkariin niin vaimoni ja vähäksi aikaa maksamaan sänkyyn , kun hän tuli spermaa valuvan pilluunsa kanssa , Sanin nyt Päivi sai kunnon kyydit . Istuttuamme vielä tunnin pari , vaimo i sanoi että , alkaa tekemään mieli , pojat han olivat heti innoissaan ja lähtivät viemään vaimoani takaisin makuuhuoneeseen , itse en mennyt , kuuntelin että , siellä vaimoni saa kyrpää kunnolla kun kuului , vaimon orgasmin ääni . Vaimoani pantiin ainakin tunti . Kun vaimoni ja pojat tulivat takaisin oli vaimoni ihan uupunut . Oli kyllä niin pannun näköinen kuin voi olla . Sanoin pojille . Meidän varmaan pitää lähteä nukkumaan , pojat pukeutuivat ja ennen lähtöä vaimoni antoi yhdelle pojista lapun ja sanoi siinä on hänen puhelin numeronsa jos pojat joskus haluaa uusinnan . Kun pojat lähtivät menimme makkariin ja sanoin vaimolleni , toivottavasti tästä ei tule seurauksia , kysäsin vielä että , kuinka kauan on viimeisen monkkareiden lopusta , vaimoni mietti ja sanoi lähelle kahta viikkoa . No ei hän raskaaksi tule mutta, kyllä musta vauva olisi kiva ja nukahti siihen . Minä tuumin että , kyllä pojat panivat kyllä vaimoani kunnolla että , ei olisi mikään mahdottomuus vaikka tulisi paksuksi , tuumasin aika näyttää ja aloi nukkumaan .

    • Anonyymi

      Vaimoni oli viime viikon maanantaista , perjantaihin asti kuntoutuksessa , selän kuulumisten takia . Hän tuli takaisin perjantaina iltapäivällä . Olimme sopineet että , käyn viinakaipassa . Aloimme ottamaan paukkuja syötiin , saunottiin ja juotiin . Kävimme myös edestakaisin kapakassa . Vaimoni alkoi olla illalla humalassa ja niin minäkin . Kysyin että , miten kuntoutus meni , vaikka olimme kyllä jokapäivä soitelleet . Kysyin vielä että , tapahtuiko jotain erikoista , ensin hän sanoi ettei mitään ihmeellistä , hämillään . Sitten hän kertoi että , tupakka paikalle tuli yksi mies , noin kolmekymppinen , vaimoni on kuuskymppinenn, mutta kaikki luulee ettei ole vielä edes viitäkymppiä eli hyvin säilynyt . Hän sanoi että , poltettiin ja istukseltiin siinä ja mies ehdotti lähdetäänkö kaljalle ja hän sanoi että , hän joi kolme ja yhden paukun . Hän kertoi miehelle että , hänen pitäisi käydä suihkussa . Hän on yksin huoneessa ja jos haluat niin lähde mukaan ja otetaan baarikaapista juotavaa . Mieshän oli lähtenyt ja huoneeseen päästyään , niin oli mennyt baarikaapille ja ottanut pari pikku pulloa ja limsaa . Mennyt sen jälkeen suihkuun ja laittanut kylpytakki päällen . Oli istunut miehen viereen ja ottanut miehen kaatamaan paukun . Mies oli sanonut hänelle että , olet mukava nainen ja antanut pusun poskelle , vaimoni sanoi että , hän oli sanonut miehelle että, hän on mukava ja komea ja pussannut suulle ja siitä oli alkanut , mies oli suudellut häntä ja laittanut kätensä kylpytakki sisään ja puristellut tissiä ja sanonut , ompas isot , olin aukaussut kylpytakkihi ja mies oli alkanut suutelemaan tissejä . Vaimo sanoi että , silloin hän koostui ja halusi kyrpää . Hän oli riisunut takin kokonaan pois ja ohjannut miehen käden 0illulleen ja hieronut miehen munaa . Mies nousi itsensä ja vaimo sanoi että , meni sängylle selälleen ja mies oli sanonut , ettei hänellä ole kortsua , vaimo oli sanonu että , ei voi tulla raskaaksi on piuhat poikki ja ei ole enään kuukautisia ja mies oli nuollut hänen pilluunsa ja tuli päälle , vaimoni sanoi että , hän ohjasi miehen kyrvän pilluunsa . Hän kertoi vielä että , miehellä oli aika iso , isompi kuin minulla ja minulla on 18 / 5 Jokinen . Vaimoni sanoi että , mies alkoi nussimaan ja hän sai orgasmin melkein heti . Mies jaksoi aika kauan ja sainhan minä toisenkin orgasmin , sitten mies purkautui , hänhän päästi spermat pilluuni , Sanoi , mies jäi vielä hänen päällensä maksamaan ja suuteli pitkään , kun hän vetäytyi minusta , hän haki vessasta minulle paperia , pyyhin pilluuni ja nousin , joimme vielä paukut loppuun ja mies alkoi sen jälkeen pukeutumaan , hän tuli vielä suutelemaan minua ja sanoi nyt täytyy lähteä . Kysyin vaimolta no vaihdoitteko numeroita , hän sanoi ettemme vaihtaneet , en tiedä edes hänen nimeään . Sellainen kuntoutus vaimolleni . Kiihotuinnkyllä minäkin niin vein vaimoni makkariin ja riisuin hänen kylpytakki ja omani . Koitin hänen pilluaan , se oli ihan liukas , no taisi olla kiihottavaa naida noremman miehen kanssa ja työnnyinnvaioni pilluun.m

      • Huomasiko vaimosi kuinka kiihotuit hänen tunnustuksestaan?
        Miten reakoi?


    • Anonyymi

      Vaimo i antoi miesporukalle mutta , rahan takia . Olin ajelemassa työ reissulta vimma kesän perjantaina . Soitin vaimolleni oikealle ja sanoin olen siellä reilun tunnin päästä , hän sanoi , lähden käymään lähiravintolassa . Kun tulin kotiin pike ei ollut tullut vielä , kaadoin itselleni paukut , kävin sauhulla ja suihkussa , kerkesin ottaa 3 paukkuja ennenkuin pike saapui . Hän kertoi että , hänen pöytäänsä oli tullut noin 60 v . Mies ja oli tarjonnut paukut . Hän kertoi että , hän on ison yrityksen toimitusjohtaja ja heillä oli kokous parin firman kanssa ja hänen pitäisi saada emäntä , huvilalle . Kysyin että , mitä se emäännyys pitää sisällään hän vähän vaikeana sanoi . Vähissä vaatteissa oleminen ja jos joku haluaa niin antaisit pillua heille , lisäsi äkkiä että , siitä maksetaan hyvin , 1500 € jos kortsun kanssa ja 2500 € , ilman kortsua , kysyin että , miten sinä minulta tätä kysyt , näytänkö huoralta . Hän siihen , et tietenkään vaan nätiltä ja hyvä vartaloiselta ja jonka kanssa ja joka on tapahtumissa mukana niin , lopetti , soitti aamulla ettei tule . Mieti asiaa . Minä sanoin että , vähän kiinnostaa , minkälaisia ne muut miehet ovat , hän sanoi 55 - 70 v . Hän lisäsi että , annan puhelin numeron , niin soita klo . 19,00 mennessä jos suoštut . Hän heitti minut kotiin taksilla sitten . Että tämmönen pike sanoi , no mitä aiot , hän kysyi ootko vastaan , sanoin , tee mitä teet . Pike soitti jo varttia vailla 7 ja sanoi hän suostuu siihen 2500 € . Mies sanoi taksi tulee huomenna hakemaan klo 16.00 ja laita seksikästä päällesi . Sanoin pikelle että , ethän sinä käytä ehkäisyä , pilleritkin lopetti kun ne ei käynyt , pike siihen kuukautiset loppuivat 3 PV.sitten ja en tule raskaaksi ja 2500 € on mulle iso raha kun ei ole ollut töitä ja oon markkinatuella . Kun lauantai koitti , pike meikkasi ja pukeutui sukkiin ja sukkanauhaliiveihin , erittäin lyhyeeseen minihameeseen ja läpinäkyvään paitaan . Sanoin ethän sinä noin voi taksiin mennä , niin pike sanoi että , laitan jakun . Auto tuli hakemaan ja vei minut yhdelle isolle huvilalle , sisään astuessani siellä oli isäntä ( Timo ) odottamassa boksereissaan , riisuin jakun ja Timo sanoi upeaa ja sanoi riisuisitko itsesi , riisui.n alasti ,sukat jätin hän tuli luokseni ja katsoi minua , todella upeaa ja vielä posliinipillu . Alkoi heti seisomaan ja ohjasi minut makuuhuoneeseen ja laittoi minut selälleen , sanoin mites ne rahat , hän kysyi tilinumeron ja pankin ( minä sillä välin runkkasinnja imin hänen mulkkuaan ) , hän sanoi tillilläsi on , katso , katsoin omasta puhelimesta tilitiedot ja sinne oli tullut 2500 € . Heittäydyin sängylle selälleen ja Timo nuoli pilluaninja puristeli tissejäni ja tuli päälleni , mnä ohjasin kullin sisääni . Hän nussi kauan ja sain orgasmin , sitten Timon vauhti kiihtyi ja päästi spermat sisään , hän kehui minua kauniiksi ja tissejäni ja sanoi että , minulla on aika tiukka pillu ,kyllä muut johtajat on kateellisia kun löysin sinut , niillä on ollut jotain huoria joita ei ole uskaltanut naida kuin kortsua päällä ja nyt ne saavat nussia paljaalla . Kun noustiin niin Timo sanoi minulle , ole vain nuin mutta käy pesemässä pikkupollusi , jos joku haluaa nuolla sitä , ei tarvitse spermasta . Kun kello oli jo lähellä kuutta niin Timo vielä pussaili minua ja hänellä oli sormi pillussa ja minä olin kiimassa . Jatkuu

    • Anonyymi

      Huora!!!!!

    • Anonyymi

      Piken kertomus jatkuu . Kun sitten vieraat saapuivat , olin vastassa niitä , alasti sukat ja sukkanauhaliivit vain ylläni . Kyllä vieraat katsoivat minua , mutta Timo sanoi tulkaa istumaan ja riisuukaa vähemmäksi vaatteita , minulla on tuolla baaritiskillä syötävää ja juotavaa . Menimme istumaan pöytä oli pitkä ja baarijakkaroita tarpeeksi ja pari ylimääräistä kun . Timo kaatelinjuomia , mitä kukin halusi ja suolaista oli monen moista . Siinä istuttiin ja juteltiin , niin Timo sanoi että , hän lähtee saunalle , laittamaan pesään tulta , me jäimme istumaan , joku kysyi , mistä Timo minut oli löytänyt , kerroin , he nauroivat ja sanoivat , sinä olet ihan tavallinen nainen ja vieläpä hyvä Toppinen ja nätti . Timo tuli takaisin ja sanoi , sauna on nopea lämpenemään ettei tarvi kuin yksi pesällinen lisää , niin mennään , otimme siinä juomia , hiukka alkoi jo tuntua ja ajattelin en halua olla kännissä . Timo oli käynyt lisäämässä vähän aikaa sitten puita lisää ja sanoi , eiköhän lähdetä saunomaan . Alasti voi mennä , riisui sukat ja liivit ja miehet bokserit , katsoin heidän kullejaan ja yhden Panin merkille , vanhemmalla miehellä oli ainakin , velttona 15 - 20 cm ja ajattelin , entä kun se seisoo . Lähdimme ja otimme löylyä kunnolla ja suihkun kautta ulos viilentymään , istuimme siinä jonkin aikaa kun porukkaa alkoi menemään saunaan , meinasin lähteä kun se vanhin ja isokalusinnmies tarttui kädestä ja sanoi Timolle että , me jätämme piken kanssa vielä vähäksi aikaa . Hän sanoi minulle lähdetään huvilalle , menimme ja hän ohjasi minut makuuhuoneeseen ja säñgylle selälleen , hän tuli viereeni ja alkoi suutelemaan , hieromaan ja imemään nännejä , sitten hän siirtyi pillulle , nuoli , työnteli sormeaan sisälle , aloin kostua kun ajattelin että ,kohta saan isoa , hän nousi ja sanoi sinun pillu on ihan märkä ja työnsi kalunsa minun suuhuni , ei mahtunut vaan imin ja nuolin kärkeä , katsoin koko kullia se oli järkyttävän suuri . Mies meni jalkojeni väliin , nostin polvet koukkuun kainaloihin ja niin leveälle kun sain , ohjasin hänen kullinsa pillun huulille ja hän työnsi kullia sisään , meni vähän , hän jatkoi ja teki eestakasia työntöjä , pikkuhiljaa se upposi pilluuni , mutta sattui vähän , kulli oli pohjassa , sanoin hänelle , hän aloitti nussimisen , ensin hiljempaa ja koventaen tahtia , minulta alkoi tulla orgasmi ja niin tuli , mies huomasi sen ja kiihdytti vauhtia ja painoi kaluaan syvemmälle , kohta se oli kokonaan pillussani , minä voihkin , enemmänkin koomasta ja sitten sain voimakkaan orgasmin ja hänkin laukesi samaan aikaan , makasimme päällekkäin ja kulli sisälläni jonkin aikaa , ennenkuin vetäytyi minusta . Minä laitoin käteni pillun eteen ja sanoin lähteväni saunalle pesulle , mies ei jaksanut , kävelin ja otin käteni pois pillultani , spermaa valui reisiänimpitkinn ja sitä tuli paljon . Kun olin saunalla , menin suihkuun , pesin pilluaninja meni saunaan , Timo kysyi missä olit , sanoin että , kävin huvilalla missä Erkki on . Hän jäi makaamaan sänkyyn ei jaksa ut tulla , miehet nauroivat ja sanoivat , oot sinä väsytä vanhan miehen ja Timo halasi minua ja kuiskasi eikö Erkin muna ollutkin komea , sanoin en tiedä ja hymyilin ja Timo pussasi minua . Kun osa sanoi että , nyt riittää saunominen ja lähtivät myös Timo , jäin saunalle kahden miehen kanssa , menimme takkahuoneeseen ja miehet alkoivat pussailemaan ja nännejä imemään , laittoivat minut selälleen sohvalle ja nuoli at pilluani vuoron perään , toinen heistä sanoi , harmi ettei pysty samaan aikaan naimaan , toinen siihen , toinen alta ja toinen päältä , kysyivät minulta miltä kuulostaa , sanoin en ole koskaan kokeillut , kokellaanko , sanoin voi sit ä yrittää . Kysyin meinaat teko että , molemmat pilluun , miehet nyökkäsivät . Toinen mies otti kaapista patjan ja meni sille selälleen , minut hän laittoi imemään kullia , kun se seisoi niin , istuin kullin päälle ja nussin sitä , toinen toi kullinsa suuhuni ja kun seisoi , sanoi minulle makaa Juhan päällä , hän tuli taakse ja alkoi työntämään pilluuni , sattui ja paljon mutta hän sai sen sisälle ja molemmat aloittivat naimisen , takana ollut tuli onneksi nopeasti ja alimmainen käänsi minut selälleen ja alkoi nussimaan , kun hän tuli ja nousi niin menin pesemään kipeän pilluni . Lähdimme sisään . Kohta Timo sanoi että , eiköhän lähdetä nukkumaan ja me Timon kanssa lähdettiin , hän kysyi oliko raskas päivä , sanoin että , oli . Timo kysyi jaksatko vielä ja meni jalkojeni väliin , hänellä seisoi kivikovana ja ohjasin muittamutkitta sen pilluuni , sehän meni heti sisään , Timo nussi aikansa ja päästi siemenet sisään ja sanoi tässä olisi niin hyvä olla vaikka loppuelämä ja suuteli minua .

    • Anonyymi

      Pike jatkoi kertomistaan , tapahtumista . Kun Timo oli vähän aikaa hengähtänyt , hän kysyi , meillä firman laajentumisen kannalta tulee 4 amerikkalaista , neuvottelemaan . Järjestän heille ja muulle porukalle , saunaillan ja emäntää olisin vailla . Niistä 3 on mustaa miestä , toimari ja 2 lakimiestä , lakimiehet ovat nuoria 25 - 30 vuotiaita . Meitä tulee 10 - 12 miestä . Sanoin ja minun yksin tulisi selvitä heistä kysyi. Timo sanoi ei ole ketään muuta ja lisäksi kysyisin sinulta , voisitko olla minun vaimoni ,Maija silloin tällöin täällä mökillä , ainakin sopisi . Kysyin , mitä se ( vaimona tarkoittaa ) , hän sanoi naimista ei muuta ja maksaisin siitä hyvin , kerrot vaan mikä olisi sopiva summa , sanoin 300 € , Timo sanoi että , hän maksaa 4 sataa . Mieti asioita soitan sinulle ensi lauantaina . Heräsimme Timo oli heti suutelemassa ja nännejä imemään , sormi pillussa . OTin hänen kalunsa käteeni ja runkkasin , se seisoi kankena levoton jalat äärimmilleen ja Timo tuli sisälle , nyt hän nai erittäin kauan , pääsin itsekin vauhtiin ja eka orgasmi tuli , Timo jatkoi naimista ja kiihdytti tahtia ja minä voihkin ja tulimme yhtä aikaa . Timo makasi päälläni kauan ja otti jotain yö pöydän laatikosta ja veti kalunsa ulos ja hän työnsi jotain pilluuni , hän sanoi että se pitää spermat sisälläni , kokeilin , se oli päältä tasainen ja Timo kertoi että se oli suippo ja paksu joka on pillussa sisällä , pidäthän sitä sisälläsi tämän päivän , nyökkäsi ja kysyin yritätkö saada minut raskaaksi , Timo siihen no ei haittaisikaan ja hymyili . Hän sanoi että , vaatteesi on tuossa tuolilla ,en halua että , kukaan muu enään tänään nainsinua ja soitan sinulle taksin , kävin katsomassa itseäni peilistä , kaipasin hiuksen , sanoin olevani valmis . Timo lähti viemään minua ulos ja suuteli , sanoi taksi on kohta täällä . Jatkuu .

    • Anonyymi

      Piken kertomus jatkuu . Kun pike saapui kotiin , hän tuli viereeni istumaañ ja kertoi tarjouksista , mitä hän oli saanut , minä siihen että , meinaatko se pitää sinut omana huorana ja sä juokset heti kun Timo sanoo että , pillua . Pike siih nn, se oli vain hänen ehdotus ja 400 € on paljon rahaa . Kysyin vielä , uusista orgioista ,meinaatko osallistua ja paljonko maksavat . Pike siihen , ei ollut puhetta rahasta . Sanoin että , vieraan mulkun perässäkönsä oot , pike en vaan rahan . Kun lauantai koitti , niin kysyin , mitä aiot . Pike siihen jos maksaa hyvin niin meen ja sen jälkeen lopetan kokonaan . Kun Timo soitti , hän kysyi mitä aiot tuletko emännäksi , minä siihen , mitä maksat , Timo sanoi että , 4 tuhatta , minä olin ihan innoissani ja sanoin että , tulen kyllä . Timo siihen että , hän laittaa heti rahaa tilille että , saat seksi vaatteita ostettua tai tilattua . Kysyin millaisia , Timo siihen esim. Aukolliset läpinäkyvät pikkuhousut , samaten tissilivit että , nännejä pystyy imemään , verkkosukkia , erivärejä ja muuta mitä keksit , vaikka lyhyitä minihameita . Timo oli laittanut 300 € tilille ja aloin selaamaan nettiä ja löysin , kaikki tarvittavan . Nehän saapuivat jo seuraavan viikon keskiviikkona , katselin niitä ja mieheni katsoi ja sanoi , kokeile . No hänhän kiihottui ja hän nussi minua . Kun lauantai koitti , kävin suihkussa ja pukeuduin seksi vaatteisiin , ( mustiin ) laitoin pitkän kesätakin päälleni , oisi ollut katsottavaa kun muissa vaatteissa , ilman takkia olisin lähtenyt . Taksi tuli sanoin heipat miehelleni . Istuin taksiin ja taksi tiesi mihin viedä . Jatkuu .

    • Anonyymi

      Piken tapahtumien kertominen jatkuu . Kun olin sovittuna aikana klo 15,00 huvilalla ja siellä ei ollut ketään , tiesin avaimen paikan ja ajattelin että , Timo kohta saapuisi . Ei mennyt kuin puoli tuntia kun Timo oli huvilalla , hän sanoi menevänsä ensin suihkuun ja pyysi mukaansa , sanoin olin käynyt kotona ja meikki ja hiusten laitto veisi , tunnin ainakin . Timo tuli vähänajan kuluttua ja alasti , hän katsoi minua ja vihelsi . Hän kertoi tarjottavat saapuisisivat 16.30 ja vieraat klo 17.00 ja kello on nyt varttia vailla neljä , tässähän kerkeäisi tehdä vaikka ja mitä . Timo lähti ohjaamaan minua makkariin ja sänkyyn , kun olin selälläni niin levoton jalkani , Timo tuli heti ja nuoli pilluni . Hän sanoi että, on sinulla seksikkäät vaatteet ja työnsi kullinsa pilluuni , nai 10 minuuttia ja spermat olivat pillussa . Timo sanoi ettet tainnut päästä mukaan ollenkaan , sanoin että , kyllä mutta vähän . Nousimme ja Timo katsoi kello 15 minuuttia niin , iltapalaa on täällä . Ne tulivat ja menin siksi aikaa makkariin , eipä näillä vaatteilla näyttäydytä , kun lähtivät jäimme odottamaan vieraita . Klo 17 ajoi 3 autoa pihaan ( takseja ) . Kohta oli vieraat sisällä , kiinnostuneina katsoivat minua . Laskin 11+ Timo , huh miten selviän tästä illasta . Vieraille taroilin juomia , kaikki puhuivat englantia , onneksi osaan , mutta kuuntelin vain , puhuivat aika levottomia . Minua kiinnosti mustat miehet , pakko sanoa , olen ollut kolme kertaa mustan miehen kanssa , mutta aina humalassa , etten muista oikein mitään . Söimme ja joimme , kaikki kuitenkin varovasti , sillä aamulla klo 10 , heidän kokous jatkuu . Timo oli käynyt laittamassa puita pesään ja kohta sauna oli valmis . Mustat miehet eivät lähteneet , mutta vaalea amerikkalainen lähti . Jäimme pelistään , menin heidän viereensä istumaan ja kysyin englanniksi , mitä te haluaisitte tehdä , he hämmästyivät että , osaankin englantia . He sanoivat että , olen hyvän näköinen nainen ja isot tissit , pillusta en tiedä , menin hänen työnsä ohjasin hänen kätensä pillullenimja sanoin työnnä sormi sinne , hän sanoi sormi pillussani , tämä on erittäin liukas . Sanoin naimisen . Miehet alkoivat riisua vaatteita pois ja minä riisuin ne hepeneet pois . Ohjasin miehet makuuhuoneeseen ja otin vuoronperään suihin , heillä seisoi . Ei kaikilla mustilla ole isoa , ainoastaan vanhemmalla miehellä oli aikamoinen ja hän tuli ensin naimaan minua , laitoin tyynyn pyllyn alle ja hän tuli päälleni , ohjasin hänet sisääni , kyllähän se meni pikkuhiljaa , hän nai ensin hiljempaa ja sitten vauhti kiihtyi , sain siinä vaiheessa orgasmin , oikein tärinä , hän päästi siemenet sisälläni ja heti oli kun eka oli vetäytynyt , niin muut naimassa .

    • Anonyymi

      Vaimoni piken kertoma jatkuu . Mustat pojat olivat kyllä kovia panemaan , ne nussivat molemmat 15 - 20 minuuttia , sain mahtavan orkun kun toinen pani minua . Kun päästi siemenet sisälläni ja hän vetäytyi minusta ,mlaitoin sen Timon antaman tapin pilluuni , pojat kysyivät miks , vastasin heille , etten sotki sänkyä kun nousen . Spermat oli kyllä pysyneet pillussa aika hyvin , sängyllä ei ollut kuin vähän . Meni WC : hen ja päästin spermat pönttöön ja pesin kunnolla pilluni . Saunasta alkoi saapua porukkaa , minä tarjoilija mitä halusivat ja pari halusi pillua , he nussivat minua ja siinä se . Lähdin itsekin saunaan , siellähän ukot istuivat ulkona ja Timo sanoi , pääsit nuorista miehistä irti , sanoin joo ja menin saunaan , sinne ilmestyi vielä pari ukkoa . No se iso kaluinen vanha mies ja toinen , mitä en ollut nähnyt , silläkin roikkui haarojen välissä kunnon kalu , melkein yhtä iso , kuin vanhemmallakin miehellä . Menimme saunan jälkeen vilvoit5elemaan ulos ja joimme olutta , menimme hetkeksi saunaan takaisin ja sen jälkeen pesulle , mihethän pesivät minut joka puolelta , erityisesti tissit ja pillun ja minä pesin heidän kalunsa , no miehillä hän alkoi seisomaan ja katsoin kun toisella miehellä oli hirveän paksu , pituutta jotain 20 cm mutta paksu kuin mikä . Menimme pukuhuoneeseen ja miehet levittivät sohvan ja pistivät minut maksamaan siihen . Toinen nuoli pillua ja toinen tissejä ja suuteli minua , minä otin heiltä suihin , kumpikaan kalu ei mahtunut suuhun ja uutta kaveria jouduin runkkaamaan kaksin käsin ja nuolemaan kullin päätä , niinkuin toisenkin kalua . Ensimmäisenä tuli uusi kaveri hänellä oli liukuainetta , mitä hän laittoi pilluuni ja työnteli sormiaan pillussa , taisi olla kaikki neljä sormea . Sitten hän tuli päälleni ja ohjasin kalua pilluuni , kärki meni hyvin mutta sitten kun pilluni lieveni äärimmilleen , alkoi tuntua kipua , hän nussi hiljalleen ja painoi kaluaan syvemmälle , sattui , mutta en sanonut mitään , kun kalu oli jotain puolessa välissä voihkaisin , hän kysyi pitääkö lopettaa , sanoin ei , vaan paina kerralla sisälle kalusto ja hän teki niin ja kalu oli kokonaan pillussani ja pilluni oli hirveän kipeä , hän aloitti nussimisen ja nussi niin kauan kun laukesi , ajattelin nyt minun pilluni on venynyt niin suureksi ettei kukaan huolimsitä . Kun vanhempi mies tuli naimaan minua , kalu upposi minuun kerralla ja kokonaan , mies nussi minua kauan ja nyt sainkin orkun ja kun hän siemenensä päästi sisään , niin menin heti suihkuun , käsi pillun edessä ja päästeli kylmää vettä pilluuni niin kipu lakkasi . Lähdimme huvilalle . Söimme ja otin tuhdin paukun ja toisenkin . Kun ilta eteni niin kohta kaikki oli nainut minua , mustat pojat toisenkin kerran niin Timo sanoi että , olisiko aika lähteä nukkumaan , Petäjä laitettu kaikille , etsikää mieleisensä . Meni me Timon kanssa makkariin ja peiton alle , no Timo han halusi pillua , meni heti suoraan asiaan , nussi ja alettiin nukkumaan . Heräsin aamu 7 , Timo oli jo hereillä , hän tuli sänkyyn takaisin ja sanoi valitettavasti sinun pitää kohta lähteä kotiin , kun herätän muut ja kokous alkaa klo 10 , hän tuli päälleni , suuteli ja sormetti pilluani ja työnsi kalunsa sinne , nussi ja nousi ja niin nousin minäkin . Kampasin hiukseni ja Timo soitti taksin , laitoin takin päälleni ja menin ulos ja kohta taksi olikin siinä . Kun tulin kotiin , mies odotti minua . Minun nimeni on Hannu ja pike tuli raskaaksi siitä huoraamisesta ja sen jälkeen päin pöytään asumusero paperit täytettynä ja aviehtopaperin , jossa ok : talo on minun ja irtaimisto jaetaan tasan . Sanoin pikelle että , nythän sinulla on rahaa ja Timolla saat lisää kun annat pillua . Pike hän yritti vielä että , minä hyväksyin hänen teot , sanoin että , kyllähän sinä voit mennä mutta omalla vastuulla . Pike lähti viikon päästä siitä kun olin tuonut paperit ja hän oli allekirjoittanut ne ja sen jälkeen olen nähnyt hänet , mahapystyssä kävelemässä .

    • Anonyymi

      Oleñ 51 v hoikka ja isorintainen nainen . Meillä oli toissa viikonloppuna kaksi mustaa miestä , no senhän tietää mihin se johti , no he panivat molemmat minua . Minulla oli heidän puhelin numeronsa ja ajattelin viime perjantaina soittaa heille ja soitin . Yksi vastasi ja sanoi he ovat porukan kanssa viettämässä iltaa jos me kaikki voitaisiin tulla . Kysyin montako teitä on , vastaus 5 . Mietin kestäisikö sellaista panoa mutta , sanoin tulkaa vain . Olin valmistautunut miesten tuloon juotavaa oli ja syötävää . Laitoin itselleni vain sukat ja sukkanauhaliivit , ajelin pilluni posliiniksi . Kun miehet tulivat niin siinä alasti keikisteli ja tarjosin juotavaa . Kohta oltiin tissieni ja pilluni kimpussa , nuoltiin ja kannettiin sänkyyn ja siitä alkoi koko viikonlopun kestävä minun naiminen , menin laskuista kuinka monta kertaa minua pantiin , varmaankin jotain 30 kertaa ja lauantaina illalla n2 nussi minua pilluun , yhden päällä olin ratsastamassa kun toinen tuli takaa ja työnsi kalunsa pilluuni , kyllä sattui . Kun miehet olivat lähdössä , sanoivat milloin uudestaan , minä siihen ei vähään aikaan kun pillu oli niin kipeä , pojat lähtivät ja kuului soittele milloin vain . Menin makkariin ja sänky oli spermaa täynnä , en välittänyt siitä vaan kellarin sänkyyn ja kokeilin pilluani , se oli turvonnut ja valui vieläkin spermaa mutta aloin nukkumaan . Nyt on tiistai kun kirjoitan tapahtumasta , pillu on vieläkin kipeä ja jalkojani en saa yhteen mutta , oli kyllä naitu olo . Ajattelin entä jos miehiä olisikin liki kymmenen , no pilluni koostui ajatuksesta ja otin yöpöydän laatikosta ison mustan dildon ja työnsin sen pilluuni , ei tarvinnut kuin vähän aikaa niin orgasmi ravisteli minua ja voihkin . Tuumasinn kysympä seuraavan kerran saisko ne useamman miehen mukaansa ja jos on niin iso kyrpäisiä että , en pääsisi sängystä viikkoon .

    • Anonyymi

      Vaimoni kertoi lomamatkansa jälkeen kun otimme viinaksia ja vaimoni humaltui . Hän kertoi että , oli mennyt käymään nudistirannalla pienessä huppelissa ja mukanakin oli juotavaa . Oli etsinyt rauhallisemman paikan missä ei ollut paljoa ihmisiä , hän oli levittänyt pyyhkeen ja makoili auringossa kun siihen oli aika lähelle tullut mies , vaimo sanoi että , oli vilkaissut miestä ja todennut sillä seisoi ja oli iso . Vähän ajan kuluttua kun vaimoni levitteli aurinkovoidetta lisää niin tämä mies oli englanniksi kysynyt , voiko hän levittä rasvan . Vaimoni oli antanut luvan ja mies oli lecittänyt rasvaa innokkaasti joka puolelle . Vaimoni sanoi että , oli kiihoittunut kun mies levitti rasvaa rintoihin ja sormi oli eksynyt pillullekin ( posliini ) . Vaimoni oli aukassut silmänsä ja huomasi miehen kullin seisovan kovana ja mies oli hingannut kulliaan ja kysynyt haluatko .Vaimoni sanoi että , siinä kun hän makoili oli jalat ollut leviällä ja hän oli miehelle sanonut että , jees . Mies oli heti työntänyt sormensa pilluun ja klitorikselle , jonkin aikaa tehtyään näin oli mennyt vaimoni jalkojen väliin ja alkanut nussia , vaimoni sanoi oli niin kiimassa kun kulli osui pohjaan niin hän sai orkun , mies jatkoi nussimistaan , vaimoni sanoi että . hän sai vielä kolme orgasmia ennenkuin mies laukesi . Vaimoni sanoi että , mies lähti heti kun sai pillua ja vaimoni sanoi että , se pani paljaalla . Kun vaimoni lähti takaisin hotelliin niin hän huomasi saman miehen . Mies olinaisen ja kahden lapsen kanssa hotellin uimaaltaalla , mies oli kuin ei titäisikään ja vaimoni samoin . Sanoin vaimolleni sattuuhan sitä lomalla . Meillä on vapaa suhde , ei mustasukkaisuutta ja voi mennä joskus vähän viihteelle ja jos osuu kohdalle niin vaikka paneksimaan , yksi ehto ( kortsu on pakollinen ) . Sanoin vaimolle että , hyvä juttu että oli perheellinen , ei varmasti tauteja tule , ehkä .

    • Anonyymi

      Ihana vaimo sulla

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaimoni antoi pillua viime tapaninpäivänä mustalle opiskelija miehelle . Vaimoni on 54 v , hoikka nainen , tuttumme musta mies olkoon vaikka nimeltä Bil hän tuli meille kylään sovitusti ja otimme viinaksia . Vaimoni sanoi minulle , mitä jos antais bilille , minä siihen että , ok . Ilta eteni kuuntelimme musiikkia juttelimme ja joimme paukkuja , jossain vaiheessa vaimoni oli käynyt vähentämässä vaatteita . Vaimolla ei ollut kuinläpinäkyvä yöpaita päällänsä , Bil vilkuili vaimoani ja niin minäkin . Vaimoni meni Bilin viereen istumaan ja kysyi suoraan haluatko minua , Bil nyökkäsi ja katsoi minua minä nyökkäsin bilille ja samantein vaimoni ja bil lähtivät makuuhuoneeseen . Vähänajan päästä makkarista alkoi kuulua naimisen ääniä ja menin katsomaan . Bil siellä vaimoni jalkojen välissä pani kovaa ja vaimoni sanoi nai kovenpaa tulee ja kohta vaimolta tuli raju orgasmi : Naiminen jatkui ainakin puoli tuntia ennenkuin Bililtä tuli ja huomasin jälkeenpäin että spermat sisälle . Bil tuli ensin makkarista ja kehui vaimoani , kävin makkarissa ja siellä vaimoni makasi saaneen näköisenä ja sperma valui pillusta . Jätin vaimoni makaamaan sänkyyn ja menin Bilin kans istumaan , kysyin oliko vaimollani hyvä pillu , hän sanoi oli hyvin kireä . ( No sille kalulle varmasti kun levossakin oli noin 20 cm ) . Kun vaimoni tuli makkarista ja alasti kysyin haluaako vaimo vielä että , Bil nussii sinua , hän siihen että , kyllä . Sovimme Bilin kanssa että tulee uudeksivuodeksi meille ja hän tulee nyt tänään perjantaina . Taitaa vaimoni saada kunnolla mustaa kullia . Pitää käydä nusasemassa ensin tällä 17/ 4 vehkeellä ensin , voi olla että vaimon pillu levenee viikonloppuna .

    • Anonyymi

      Hyvä et kelpaa

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 109 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      74
      3374
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3190
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2762
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2062
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1795
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      136
      1442
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1248
    Aihe