Mikäköhän mahtaa olla tämänpäivän taksin sopimushinta airport - city ?
Ollan menossa hotelliin Budan rannalle (Margit-saaren kohdalle) Csaszar-hotel.
Taxibussi on kuulemma n. 10€/henkilö eli tulisiko taksi 2 henkilölle edullisemmaksi ja nopeammaksi .. ?
Taksin hinta airport - city ?
12
887
Vastaukset
- BUDAAN
Hinta noin 5000 HUF
- reissumummo
vaikka voit tilata netistä valmiiksi www.bud.hu on lentokenttä
tai jos tarvitset apua: esim www.opas.hu - Budaan
Mitä takseja tilaa . Siinä takseja on terminaalin edessä riittävästi.
Joo - heti tuloaulassa ovat odottamassa ... - ja maksat heti tuplaa :-)
Kyllä - jos menet ulos tuloaulasta - on siellä Főtaxin kioski - ota taksi heiltä- Budaan vaan
opasmonika kirjoitti:
Joo - heti tuloaulassa ovat odottamassa ... - ja maksat heti tuplaa :-)
Kyllä - jos menet ulos tuloaulasta - on siellä Főtaxin kioski - ota taksi heiltäJust niin on hyvä toimia. Fötaxi on varmasti hyvä taksi ja rehellinen.. On kiinteä hinta Budan puolelle ja kiinteä hinta Pestin puolelle.
Pestinpuolelle on halvempi
- näinon
Jos tilaat taxin etukäteen on hankalampi ja helpommin tulee väärinkäsityksiä, jos kone myöhässä = ongelma!
Parasta ottaa taxi terminaalin edessä olevalta kopilta....toimii ja on halvin!
Ei siis missään tapauksessa mitään bussi/metroajelu seikkailuja kun n. 20 eurolla pääset suoraan ja nopeimmin osoitteeseesi.- SeMeera
"Parasta ottaa taxi terminaalin edessä olevalta kopilta....toimii ja on halvin!
Ei siis missään tapauksessa mitään bussi/metroajelu seikkailuja kun n. 20 eurolla pääset suoraan ja nopeimmin osoitteeseesi. "
- Juu, just näin se toimi. Saatiin varausnumero ja hinta painettuna lapulle kopista. Keskiyöllä 5 min. odotus ja menoks.
- Paluu päivällä tehtiin metroasemalta bussilla (Airport) viikon kausilipulla eli "ilmaiseksi"
- Suosittelen lämpimästi .. siis Tonavan rantaa iltavalaistuksessa. - fötaxi
SeMeera kirjoitti:
"Parasta ottaa taxi terminaalin edessä olevalta kopilta....toimii ja on halvin!
Ei siis missään tapauksessa mitään bussi/metroajelu seikkailuja kun n. 20 eurolla pääset suoraan ja nopeimmin osoitteeseesi. "
- Juu, just näin se toimi. Saatiin varausnumero ja hinta painettuna lapulle kopista. Keskiyöllä 5 min. odotus ja menoks.
- Paluu päivällä tehtiin metroasemalta bussilla (Airport) viikon kausilipulla eli "ilmaiseksi"
- Suosittelen lämpimästi .. siis Tonavan rantaa iltavalaistuksessa.Fötaxi toimi loistavasti, 21 euroa pestin puolelle. Paluu kentälle hotellin taxilla 25 euroa.
- pestiläinen
fötaxi kirjoitti:
Fötaxi toimi loistavasti, 21 euroa pestin puolelle. Paluu kentälle hotellin taxilla 25 euroa.
Paluukyyti Fötaxilla on halvempi mentäessä takaisin kaupungista kentälle 3990 ft joka euroissa tämän päivän kurssin 307 mukaan ainoastaan alle 13 euroa. Kentältä kaupungille 5800 Ft / n. 19 euroa euroilla suoraan maksettaessa perivät 21 euroa eli hiukka halvempi forinteilla.
Hotellien autot hiukan kalliimpia.
- Ryanair jee
Olisiko terminaalin edessä polkupyörä vuokraamoa, tai talvella potkukelkka vuokraamoa . Tulisi varmaan halvemmaksi
- ensikertaa
Minä ainakin menen bussilla ja maanalaisella keskustaan. V.... se teille kuuluu millä ajelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2481813Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131282Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2081213Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851105Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60903TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 62865
- 51826
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61783Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126780