Eli tyttö vaavimme ristiäiset ovat pian käsillä, emmekä tiedä vielä nimeä kullannupulle. Minä haluasin, jonkun suht normaalin nimen, ei mitään hirveän pitkää, kun taas mieheni haluaa jonkun hienon ja pitkän nimen. Mitä tehdä? Olemme käyneet niin monia nimiä läpi, mutta jotenkin sen vain aina tietää että ei, tämä nimi ei vain sovi tälle vauvalle. Olisiko nimiehdotuksia? Yleensä aina nimen ehdotuksen jälkeen, katsomme vauvaa silmiin ja mietimme, sopisiko nimi. Onhan nyt pari löydetty: Victoria (mieheni haluaisi tämän) ja Ella (minun ehdotukseni) Sitten mietimme Ella Victoria, joka olisi kompromissi, sekä sekin hyvin kaunis, mielestäni. Mutta olisiko ehdotuksia? Mitäs pidätte tosta Ella Victoriasta?
Mikä nimeksi? Helppiä nyt!
whatname?
5
184
Vastaukset
- joku
Aika erikoinen nimiyhdistelmä - en ole sellaiseen törmännyt koskaan - mutta se on positiivisella tavalla erilainen / erikoinen ;)
- mmmmmmm
Jos vaikka kirjoittelet tuonne Mikä lapselle nimeksi? - palstalle....
- hyvä nimi.
Tuuli Maria.
- 13+13
hyvä nimi! Ella on tosi kaunis ja simppeli nimi. ja victoria sopii siihen kaveriks hyvin
- f
Villa Ectoria on hyvä, pitäkää se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302826Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171810- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007