Kuoliko palsta nyt täysin, kun

Asiallinen Jäsen

nämä kaksi häirikköä saatiin paljastettua, siis Toivo Lång ja Lahja Kort. he siis terrorisoivat palstaa täysin ja saivat karkoitettua näköjään kaikki asialliset keskustelijat pois palstalta. Käsitykseni mukaan nämä kaksi henkilöä ovat riidoissa keskenään ja haukkuivat toisiaan palstalla ihan jatkuvasti ja samalla myös muutkin palstalaiset.
Toki he ovat aivan sairaita yksilöitä, Toivohan tunnusti olevansa AS-tautinen ja varmaan tämä toinenkin on jokin ADHD-tapaus tai sitten ovat samoja AS-tautisia ja ainakin ovat ns. SKEPTIKKO-HÖRHÖJÄ, jotka vain kiusasivat muita palstalaisia kaikin tavoin.
Toivotaan nyt, että kaikki asialliset keskustelijat palaavat palstalle ja nämä SKEPTIKKO-HÖRHÖT pysyvät asiassa tai poissa palstalta.
Tietysti nyt , kun tunnemme heidät, niin heidät on ehkä aika helppo bannata pois palstalta.

53

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palataan aiheeseen

Palatkaa kaikki asialliset keskustejat jälleen palstalle!
      Ottakaamme palsta haltuumme näiltä häiriköiltä, jotka nyt tunnemme ja tiedämme.

• Älä nyt viitanen, vanha mies ala aivan naurettavaksi. Nyt olet jo lahja kort'kin, täysin pimahtatanut äijä. Mitä jaljojesi välistä sitten löytyneekin???Että naisnikilläkin...!

• Soturi Sveik

"Mitä jaljojesi välistä sitten löytyneekin???"

Mikä on jaljo????????????????????????????????
        Onko meillä kaikilla jaljo?????????????????????

Kapteeni! Mene takaisin apukouluun!

• Tiedoksi vain

"Että naisnikilläkin...!"

Lahja on naisen ja miehen nimi!
      Meillä oli skolen talkkari nimeltään Lahja Xxxx ja se oli kyllä mies!

• Joo mutta tämä palstahäirikkö, epävirallisesti itsensä sheriffiksi vinkunut 'lahja' on kd-fasistien kannattaja, Päivi Räsästä kuolaava tyyppi.
      vesa valtteri viitanen nimeltään. Karjalasta sodan alta Etelä-Suomeen roudattu evakko, surkea tapaus. Tuli naapurikseni. Myöhemmin sitten pimahti.

• älä kuse kintuillesi

Hei asiallinen

Lukisitko oman kirjoituksesi vielä kerran. Sinulle sattui pieni lapsus.
      Älä esitä typerää. Ole rohkeasti vaan oma itsesi.

• Pentis Pena

Minulla on 22 cm teräksenkova letku, jota en ole vielä koskaan suunnannut väärin eli kintuilleni, koska olen palomies ja osaan nuo letkunsuuntaushommat vaikka unissani.

Entäs sinä vanha ukonräähkä, jonka letku on kurtistunut 2 cm ja ei enää koskaan suoristu, vaan aina lorahtaa ainakin muutama tippa kintuillesi, kun käyt pissillä ja vessasi haisee urealle, kun sitä aina tippuu tai lorahtaa lattialle, etkä enää jaksa siivota.

Olen aina rohkeasti oma itseni!
        Saanko esitellä: ROHKEA Palomies Pentti Pentikäinen

• Asiattomat

Kapu köpenikki, sut on niin helppo tunnistaa kirjotustyylistäsi, se suorastaan hyppää silmille.
        Olet niin hölömö, että heitä tuhkat päälles ja kuse ite kintuilles tai kyll mekin voidaan tulla kuseen sun kintuilles jos oikein kauniisti pyydät.
        Sinuu on nii helppo kusettaa, että oikein naurattaa.

• kaada itteles vaan
        Pentis Pena kirjoitti:

Minulla on 22 cm teräksenkova letku, jota en ole vielä koskaan suunnannut väärin eli kintuilleni, koska olen palomies ja osaan nuo letkunsuuntaushommat vaikka unissani.

Entäs sinä vanha ukonräähkä, jonka letku on kurtistunut 2 cm ja ei enää koskaan suoristu, vaan aina lorahtaa ainakin muutama tippa kintuillesi, kun käyt pissillä ja vessasi haisee urealle, kun sitä aina tippuu tai lorahtaa lattialle, etkä enää jaksa siivota.

Olen aina rohkeasti oma itseni!
        Saanko esitellä: ROHKEA Palomies Pentti Pentikäinen

Vai asiallinen. Olet tyypillinen palstan häirikkö.

• Asiattomat kirjoitti:

Kapu köpenikki, sut on niin helppo tunnistaa kirjotustyylistäsi, se suorastaan hyppää silmille.
        Olet niin hölömö, että heitä tuhkat päälles ja kuse ite kintuilles tai kyll mekin voidaan tulla kuseen sun kintuilles jos oikein kauniisti pyydät.
        Sinuu on nii helppo kusettaa, että oikein naurattaa.

Kirjoita nyt paskahousu pelkuri joskus omalla nimelläsi. Kolme vuotiaatkin voivat nykyään puskista pökeltää omaa 'sinappituotostaan'.

• vituttaako?kuuntelen
        capt.cöpenick kirjoitti:

Kirjoita nyt paskahousu pelkuri joskus omalla nimelläsi. Kolme vuotiaatkin voivat nykyään puskista pökeltää omaa 'sinappituotostaan'.

Äläpä nyt riehu, vaikka se onkin sinun tyypillisin reaktio.
        Kirjoitan oikein hitaasti, että saattaisit ymmärtää.
        Vastaa seuraaviin kysymyksiin pienen harkinnan jälkeen.

Kysymykset:
        Kirjoitatko sinä tuota tarinaasi oikealla nimelläsi?
        Kirjoittaako kukaan Suomi24:llä oikealla nimellään?
        Vituttaako olla noin tyhmä?

• Skepo?
        vituttaako?kuuntelen kirjoitti:

Äläpä nyt riehu, vaikka se onkin sinun tyypillisin reaktio.
        Kirjoitan oikein hitaasti, että saattaisit ymmärtää.
        Vastaa seuraaviin kysymyksiin pienen harkinnan jälkeen.

Kysymykset:
        Kirjoitatko sinä tuota tarinaasi oikealla nimelläsi?
        Kirjoittaako kukaan Suomi24:llä oikealla nimellään?
        Vituttaako olla noin tyhmä?

Tästäkö löytyi se palstan sokko, kaksoissokko "tiedemies" Skepo?

• Naulan kantaan
        Skepo? kirjoitti:

Taidatpa olla oikeassa.

• odotan, kuuntelen.
        Skepo? kirjoitti:

Oliko liian vaikeasti esitetty vai nopeasti kirjoitettu?
        Olisit nyt vaan vastannut kysymyksiini, jotka liittyvät suoraan kommenttiisi.

• kapt evp
        kaada itteles vaan kirjoitti:

Niin olenhan palstan pahin häirikkö ja parjaaja, sillä olen kovaakin kovempi kapteeni evp ja hallitsen palstaa täysin, niin ja tietenkin olen alias toivoton ja kotoisin inroista.

• vastasin, en kuuntel
        odotan, kuuntelen. kirjoitti:

Oliko liian vaikeasti esitetty vai nopeasti kirjoitettu?
        Olisit nyt vaan vastannut kysymyksiini, jotka liittyvät suoraan kommenttiisi.

Vastaan palstan älyttömälle ja imbesillille skeposelle:
        En koskaan käytä oikeaa nimeäni Toivo, sillä sekin on väärennös ja tietenkin minulla on väärät henkilöllisyyspaperit. Enkä tietenkään asu Inkeroisissa, vaan eräs sukulaisesi asuu siellä ja käytän hänen tietojaan.
        Suomi24-palsta on täynnä feikkejä ja tekopersoonia, eihän kukaan ole todellinen tällä palstalla vaan illuusio.
        Ei sitten yhtään wituta, kun ei ole sitä wittuu, mikä voisi aiheuttaa kyseisen vaivan.
        Kysyin vaimoltanikin, että wituttaako sitä, kun sillä on kysyeinen elin, mutta sanoi ettei yhtään wituta, vaan kyrvättää aika usein.
        En ole tyhmä vaan nero eli yliviisas ja eroa on joskus vaikea havaita, Varsinkaan skeposet eivät osaa erottaa neroutta tyhmyydestä.

Hyppää järvee sinä palstan häirikkö skeponen!!
        Toivottaa eräs toivoton Toivo

• Olet kateellinen
        kaada itteles vaan kirjoitti:

Niin kaadankii, enkä anna sulle mitään.
        Mulla on katos tuota suomen kansallisjuomaa jopa näin viikollakin varaa ottaa.
        Käykös kateeksi?

• huh huh mitä juttua
        vastasin, en kuuntel kirjoitti:

Vastaan palstan älyttömälle ja imbesillille skeposelle:
        En koskaan käytä oikeaa nimeäni Toivo, sillä sekin on väärennös ja tietenkin minulla on väärät henkilöllisyyspaperit. Enkä tietenkään asu Inkeroisissa, vaan eräs sukulaisesi asuu siellä ja käytän hänen tietojaan.
        Suomi24-palsta on täynnä feikkejä ja tekopersoonia, eihän kukaan ole todellinen tällä palstalla vaan illuusio.
        Ei sitten yhtään wituta, kun ei ole sitä wittuu, mikä voisi aiheuttaa kyseisen vaivan.
        Kysyin vaimoltanikin, että wituttaako sitä, kun sillä on kysyeinen elin, mutta sanoi ettei yhtään wituta, vaan kyrvättää aika usein.
        En ole tyhmä vaan nero eli yliviisas ja eroa on joskus vaikea havaita, Varsinkaan skeposet eivät osaa erottaa neroutta tyhmyydestä.

Hyppää järvee sinä palstan häirikkö skeponen!!
        Toivottaa eräs toivoton Toivo

Kirjoituksesi kertoo sinusta kaiken.

• Oletko skitso?
        huh huh mitä juttua kirjoitti:

Kirjoituksesi kertoo sinusta kaiken.

huh-huh-huh-huh-huh-huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Sinun mielenterveyttäsi on syytä epäillä tosi vahvasti, koska luet ja kirjoittelet tälle palstalle.

• Minä tunnen sinut
        capt.cöpenick kirjoitti:

Mitäs siinä kiukuttelet!?
        Olen yksi naapureistasi, nimittäin Wille Waltteri Watanen.
        Sinähän tunnet minut oikein hyvin, sillä meillä on niin paljon yhteistä.
        Yhteinen harrastuksemmehan on häiriköidä tällä palstalla eri nimimerkeillä ja
        sitten esiintyä omalla rekatulla nimimerkillä täysin puhtaana ja viattoma pulmusena.
        Olemme siis aivan samanlaisia puolimielisiä palstan pilaajia.
        Ehkä meidän kannattaisi perustaa yhteinen järjestö: Puolimieliset palstanpilaajat ry.
        Sinä, Toivo voisit toimia puheenjohtajana, sillä olet mielestäni hieman parempi häirikkö kuin monä. Minä taas voin tyytyä vain hallituksen jäsenyyteen.
        Mitäs tuumaat Toivo?
        Eikös ole hieno ajatus?

• siellähän viisatelet
        Oletko skitso? kirjoitti:

huh-huh-huh-huh-huh-huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Sinun mielenterveyttäsi on syytä epäillä tosi vahvasti, koska luet ja kirjoittelet tälle palstalle.

Osuit naulan kantaan. Sitä epäilen joskus itsekkin.
        Tuntuu jotenkin järjettömältä edes ajatella tuon capt.cöpenick ajatelmia.

Sinulla lienee tuo mielenterveysasia on jo ratkaistu , ja saat nauttia sitä kautta hyvinvointivaltion eduista.

• Terve kuin pukki!
        siellähän viisatelet kirjoitti:

Osuit naulan kantaan. Sitä epäilen joskus itsekkin.
        Tuntuu jotenkin järjettömältä edes ajatella tuon capt.cöpenick ajatelmia.

Sinulla lienee tuo mielenterveysasia on jo ratkaistu , ja saat nauttia sitä kautta hyvinvointivaltion eduista.

Niin viisastelenkin, koska olen viisas, mutta sinä et ole viisas, vaan palstan pahin häirikkö.
        Onpa hyvä, että olet itsekkin huomannut olevasi hullu. Voit olla ns. kehityskelpoinen hullu, jos hakeudut pikaisesti hoitoon, ennenkuin hulluutesi etenee liian pitkälle..

Antoivat sieltä laitokselta minulle terveen paperit, voin vaikka näyttää.
        Entäs sinä? Sinulla ei taida olla ollenkaan terveen papereitä!!? Vai mitä???

• oikein arvasin
        Terve kuin pukki! kirjoitti:

Niin viisastelenkin, koska olen viisas, mutta sinä et ole viisas, vaan palstan pahin häirikkö.
        Onpa hyvä, että olet itsekkin huomannut olevasi hullu. Voit olla ns. kehityskelpoinen hullu, jos hakeudut pikaisesti hoitoon, ennenkuin hulluutesi etenee liian pitkälle..

Antoivat sieltä laitokselta minulle terveen paperit, voin vaikka näyttää.
        Entäs sinä? Sinulla ei taida olla ollenkaan terveen papereitä!!? Vai mitä???

Edelleen kirjoituksesi imartelee sinua tavalla jota ainoastaan itse jumaloit.
        Saat olla todella iloinen niistä papereistasi.
        Koita pärjätä tässä hullujen maailmassa.

• sinut tunnetaan jo
        oikein arvasin kirjoitti:

Edelleen kirjoituksesi imartelee sinua tavalla jota ainoastaan itse jumaloit.
        Saat olla todella iloinen niistä papereistasi.
        Koita pärjätä tässä hullujen maailmassa.

Ensinnäkään, sinä et tiedä mitään, vaan luulet tietäväsi, koska olet palstan pahin häirikkö-skeptikko ja kuten nytkin, niin ainoa tarkoituksesi on vain mollata muita palstalaisia ja näyttää omaa ylemmyyttäsi ja se juuri paljastaa sinut palstan pahimmaksi häirkkö-skeptikoksi. Luulet aina olevasi muita parempi, mutta tosiasiassa olet hyvin pienisieluinen ja kapeakatseinen äidin oma pieni rassukka, joka koettaa saada arvostusta näillä palstoilla muita mollaamalla.
        Mene terapiaan ja pysy poissa näiltä palstoilta. Sinua ei todellakaan tarvita täällä muita mollaan ja haukkumaan.
        Sinut tunnetaan jo niin hyvin kirjoitustyylisi perusteella ja et pysty peittelemään tuota katalaa ja huonoa luonnettasi näissä kirjoituksissasi.

• annahan tulla
        sinut tunnetaan jo kirjoitti:

Ensinnäkään, sinä et tiedä mitään, vaan luulet tietäväsi, koska olet palstan pahin häirikkö-skeptikko ja kuten nytkin, niin ainoa tarkoituksesi on vain mollata muita palstalaisia ja näyttää omaa ylemmyyttäsi ja se juuri paljastaa sinut palstan pahimmaksi häirkkö-skeptikoksi. Luulet aina olevasi muita parempi, mutta tosiasiassa olet hyvin pienisieluinen ja kapeakatseinen äidin oma pieni rassukka, joka koettaa saada arvostusta näillä palstoilla muita mollaamalla.
        Mene terapiaan ja pysy poissa näiltä palstoilta. Sinua ei todellakaan tarvita täällä muita mollaan ja haukkumaan.
        Sinut tunnetaan jo niin hyvin kirjoitustyylisi perusteella ja et pysty peittelemään tuota katalaa ja huonoa luonnettasi näissä kirjoituksissasi.

Keljuiluyrityksesi on säälittävää sontakärpäsen surinaa korvissani. Sinun pitäisi ymmärtää että et kykene loukkaamaan ketään noilla kirjjoituksillasi , paitsi itseäsi.
        Mielestäni on erinomainen asia, että sinun kaltaisilla terveenparerit omaavilla on tämän palstan kaltainen kanava, missä saatte purkaa noita raivojanne ja turhautumisianne.
        On surullinen tosiasia että näinä aikoina jolloin on vähennetty säästösyistä niin monta laitospaikkaa niin moni terveenpapereilla kulkeva pääsee uutisiin jollain järjettömällä teolla.

Olen iloinen että voit purkaa tuota tuskaasi edes minuun.

• Punkit liiskataan
        annahan tulla kirjoitti:

Keljuiluyrityksesi on säälittävää sontakärpäsen surinaa korvissani. Sinun pitäisi ymmärtää että et kykene loukkaamaan ketään noilla kirjjoituksillasi , paitsi itseäsi.
        Mielestäni on erinomainen asia, että sinun kaltaisilla terveenparerit omaavilla on tämän palstan kaltainen kanava, missä saatte purkaa noita raivojanne ja turhautumisianne.
        On surullinen tosiasia että näinä aikoina jolloin on vähennetty säästösyistä niin monta laitospaikkaa niin moni terveenpapereilla kulkeva pääsee uutisiin jollain järjettömällä teolla.

Pitkästä aikaa tein palstan tarkastuksen ja mitä huomaankaan taas täällä skeponen kiusaa pienempiään, joten tarvii auttaa.
        Älä viitti skeponen heittäytyä marttyyriksi ja avun antajaksi, koska et sellainen kuitenkaan ole. Marttyyriä sinusta ei millään saa, koska et ole uskovainen ja sinun apusi taas palstalla on vain toisten kiusaamista.
        Iniset palstalla joutavia jorinoitasi kuten hyttynen, jollainen itse asiassa oletkin. Iniset ja imet verta eli rahaa toisilta ihmisilta leikkimällä lääkäriä ja suosittelemalla lääketehtaiden pilsuja, joista ihmiset vain sairastuvat, eivätkä saa mitään apua, vaan rahat menevät sinun kaltaisillesi verenimijöille. Olet kai sentään lukenut lehtiä!? Muistelin, että osaat kuitenkin lukea ja kirjoittaa.
        Tiedätkös, mitä noille iniseville verenimijöille tehdään?
        Ne myrkytetään tai lätkäistään kuoliaaksi!

No terve taas, eipä ole palsta muuttunut yhtään paremmaksi.
        Eipä tarvii palata pitkään aikaan.

P.S. Skepo-punkki, miksi muuten haluat marttyyriksi ja hyväntekijäksi?
        Etkö muuten saa kaipaamaasi arvostusta?
        Kerrohan meille tuo surullinen tarinasi!

• pitkästä aikaa...
        Punkit liiskataan kirjoitti:

Pitkästä aikaa tein palstan tarkastuksen ja mitä huomaankaan taas täällä skeponen kiusaa pienempiään, joten tarvii auttaa.
        Älä viitti skeponen heittäytyä marttyyriksi ja avun antajaksi, koska et sellainen kuitenkaan ole. Marttyyriä sinusta ei millään saa, koska et ole uskovainen ja sinun apusi taas palstalla on vain toisten kiusaamista.
        Iniset palstalla joutavia jorinoitasi kuten hyttynen, jollainen itse asiassa oletkin. Iniset ja imet verta eli rahaa toisilta ihmisilta leikkimällä lääkäriä ja suosittelemalla lääketehtaiden pilsuja, joista ihmiset vain sairastuvat, eivätkä saa mitään apua, vaan rahat menevät sinun kaltaisillesi verenimijöille. Olet kai sentään lukenut lehtiä!? Muistelin, että osaat kuitenkin lukea ja kirjoittaa.
        Tiedätkös, mitä noille iniseville verenimijöille tehdään?
        Ne myrkytetään tai lätkäistään kuoliaaksi!

No terve taas, eipä ole palsta muuttunut yhtään paremmaksi.
        Eipä tarvii palata pitkään aikaan.

P.S. Skepo-punkki, miksi muuten haluat marttyyriksi ja hyväntekijäksi?
        Etkö muuten saa kaipaamaasi arvostusta?
        Kerrohan meille tuo surullinen tarinasi!

Älä yritä tuollaisia peitetarinoita. Vai muka pitkästä aikaa..
        Sinähän roikut palstalla jatkuvasti ja mustasukkaisesti puolustat kaikkeä häiriköintiä.
        Tässä haarassahan oli kyse siitä, kun capt.cöpenick valittaa ettei ''''''' pelkuri kirjoita omalla nimellään.
        Tee sinä minkälaisia johtopäätöksiä ja analyyseja ihmisistä tahansa, ne ovat sinun.
        Se on hyvä että riehut täällä, etkä ole esim. ihmisiä ampumassa talon katolla.

ps. samalla kun tapat ne punkit , ota kuuri myös satiaisia ja täitä vastaan.

• Mene hoitoon heti
        annahan tulla kirjoitti:

"On surullinen tosiasia että näinä aikoina jolloin on vähennetty säästösyistä niin monta laitospaikkaa niin moni terveenpapereilla kulkeva pääsee uutisiin jollain järjettömällä teolla."

SINÄHÄN SEN TIEDÄT, KUN HOITOSI KESKEYTETTIIN RAHANPUUTTEEN VUOKSI JA PÄÄSIT TÄNNE PALSTALLE RIEHUMAAN MEIDÄN TERVEIDEN KIUSAKSI.
        Ei se kotihoito tunnu sinuun purevan ja ilmeisesti jätät usein lääkkeet ottamatta. eihän vaimosi ehdi aina sinua vahtia.
        Kohta varmaankin saamme lukea sinusta uutispalstoilta, eikä suinkaan ole kyse nobelin palkinnosta.

• Todella huolestunut
        pitkästä aikaa... kirjoitti:

Sinähän roikut palstalla jatkuvasti ja mustasukkaisesti puolustat kaikkeä häiriköintiä.
        Tässä haarassahan oli kyse siitä, kun capt.cöpenick valittaa ettei ''''''' pelkuri kirjoita omalla nimellään.
        Tee sinä minkälaisia johtopäätöksiä ja analyyseja ihmisistä tahansa, ne ovat sinun.

Sinä olet täys8in sairas yksilö!
        Aiot siis ruveta ammuskelemaan ihmisiä katolta.
        Kaikkea sinun sairaaseen mieleesi tuleekin.
        Vain sairas mieli voi ajatella tuollaisia.

mene heti hoitoon tai ilmoiytamme sinut poliisille ja terbeysviranomaisille.

• infoo skeposelle

yOlek sää skeponen ihan spurgu, kun sull on täitä ja satiaisiakin? Kandee mennä terkkariin , niin saat hoitoo noihin omiin syöpäläisiis, vaikk sää itte olet se pahin syöpäläinen.

p.s. Ei kandee mennä iha halvoille huorille, sillä sit saa tommosii kotielukoi.
        Jaa niin mutt ku sull ie oo sitä fyrkrndaalii ja joudut käyttää kaikenlaisii halpoi lumpui.

• Rauhoitu hyvä veli
        Todella huolestunut kirjoitti:

Sinä olet täys8in sairas yksilö!
        Aiot siis ruveta ammuskelemaan ihmisiä katolta.
        Kaikkea sinun sairaaseen mieleesi tuleekin.
        Vain sairas mieli voi ajatella tuollaisia.

mene heti hoitoon tai ilmoiytamme sinut poliisille ja terbeysviranomaisille.

Älä hiilesty,ettet tee mitään harkitsematonta. Taisit saada hepulin, tuosta kieliasusta päätellen.

Joo myönnetään. On typerää ärsyttää kaltaisiasi.
        Tää on tässä.

• osu ja uppos
        infoo skeposelle kirjoitti:

yOlek sää skeponen ihan spurgu, kun sull on täitä ja satiaisiakin? Kandee mennä terkkariin , niin saat hoitoo noihin omiin syöpäläisiis, vaikk sää itte olet se pahin syöpäläinen.

p.s. Ei kandee mennä iha halvoille huorille, sillä sit saa tommosii kotielukoi.
        Jaa niin mutt ku sull ie oo sitä fyrkrndaalii ja joudut käyttää kaikenlaisii halpoi lumpui.

Vaihoit sitten murreasua. Hyvä valepuku. Heh heh. Sähän oikein James Bond olet.

• tää on tässä
        Mene hoitoon heti kirjoitti:

"On surullinen tosiasia että näinä aikoina jolloin on vähennetty säästösyistä niin monta laitospaikkaa niin moni terveenpapereilla kulkeva pääsee uutisiin jollain järjettömällä teolla."

SINÄHÄN SEN TIEDÄT, KUN HOITOSI KESKEYTETTIIN RAHANPUUTTEEN VUOKSI JA PÄÄSIT TÄNNE PALSTALLE RIEHUMAAN MEIDÄN TERVEIDEN KIUSAKSI.
        Ei se kotihoito tunnu sinuun purevan ja ilmeisesti jätät usein lääkkeet ottamatta. eihän vaimosi ehdi aina sinua vahtia.
        Kohta varmaankin saamme lukea sinusta uutispalstoilta, eikä suinkaan ole kyse nobelin palkinnosta.

Kokeileppa kopioinnin lisäksi seuraavassa ottelussa jotain ihan omaa.
        Keksi ne argumentit itse.

• Sivusta seurannut
        tää on tässä kirjoitti:

Oletko todella noin vähä-älyinen?
        Miksi provosoidut palstan häirikön teksteistä aina?
        Ja miksi vastaat jokaiseen palstan häirikön tekstiin?
        Etkö todellakaan tunne yhtään psykologisia lainalaisuuksia.
        Etkö todellakaan tiedä, että häiriköinti loppuu siihen, kun häirikön teksteihin ei enää kukaan vastaa!

Olisikohan sinun aika katsoa peiliin ja arvioida itsesi ja kirjoittelusi aivan uudestaan!?
        Vai pystytkö siihen? Eli pystytkö kehittymään henkisesti?

Näin sivusta seuranneena ja psykologiaa tuntevana sanoisin, että sinulla on aivan ilmeisen huono itsetunto, kun provosoidut kaikista häirikön kirjoituksista ja herjauksista ja uskot, että ne aina kohdistuvat nimenomaan sinuun.
        Terveellä itsetunnolla varustettu henkilö ei häirikön kirjoituksista provosoidu kuten sinä.

Suosittelen lämpimästi terapiaa ilmeiseen ongelmaasi.

• Provojengi
        tää on tässä kirjoitti:

Toi kallonkutistaja on oikees. Sulla täytyy olla jotain pahasti vialla päässäs. Me huomattiin se jo ajat sitten ja senjälkeen on provoiltu ja lähetetty kaikenlaisii herjoja palstalle ja erityisesti sulle ja hyvin on toiminut: Aina kun heittää syötin eli provon tai herjan, niin takuuvarmasti nielaiset syötin kuin nälkäinen kala ja vastaat ja yrität päihittää meitit. No onhan se jonkinlaista kisaakin, mutta täys kahjo sä oot ei sille mitään voi. mitä pahemman provon heittää, niin sitä varmemmin sä kahjo vastaat,
        Että meillä on ollu monet naurut sun kans, kun on otettu parit oluet ja yritetty keksii mitä hurjempii provoi.
        Se meitä kyllä ihmetyttää, että väität olevasi skepsis ry:n jäsen. Jos se on totta, niin voi helkkari sentäs millasta täys tolloo se seura on täynnä. Olet todella hyvä mainos skepsiksestä ja sen tolloudesta vai pitäisikö sanoo suoranaisesta tyhmyydestä. No eiköhän skepsis anna sulle ihan palkinnon tosta seuran hyvästä vähäjärkisyyden mainostamisesta.
        No jatka samaan tyyliin vaan, niin saadaan naureskella sulle oikein kunnolla.

P.S. Ole huoletta, kyllä meidän jengi jatkaa provoilua, että saat vastailla ja tuntea itsesi hyvin tarpeelliseki skeptikoksi.

• kiitti vaan
        Provojengi kirjoitti:

Toi kallonkutistaja on oikees. Sulla täytyy olla jotain pahasti vialla päässäs. Me huomattiin se jo ajat sitten ja senjälkeen on provoiltu ja lähetetty kaikenlaisii herjoja palstalle ja erityisesti sulle ja hyvin on toiminut: Aina kun heittää syötin eli provon tai herjan, niin takuuvarmasti nielaiset syötin kuin nälkäinen kala ja vastaat ja yrität päihittää meitit. No onhan se jonkinlaista kisaakin, mutta täys kahjo sä oot ei sille mitään voi. mitä pahemman provon heittää, niin sitä varmemmin sä kahjo vastaat,
        Että meillä on ollu monet naurut sun kans, kun on otettu parit oluet ja yritetty keksii mitä hurjempii provoi.
        Se meitä kyllä ihmetyttää, että väität olevasi skepsis ry:n jäsen. Jos se on totta, niin voi helkkari sentäs millasta täys tolloo se seura on täynnä. Olet todella hyvä mainos skepsiksestä ja sen tolloudesta vai pitäisikö sanoo suoranaisesta tyhmyydestä. No eiköhän skepsis anna sulle ihan palkinnon tosta seuran hyvästä vähäjärkisyyden mainostamisesta.

P.S. Ole huoletta, kyllä meidän jengi jatkaa provoilua, että saat vastailla ja tuntea itsesi hyvin tarpeelliseki skeptikoksi.

Tosi hyvä, että joku pompottaa noita palstan typerii skeposia.

• oleppa hyvä
        kiitti vaan kirjoitti:

Tosi hyvä, että joku pompottaa noita palstan typerii skeposia.

Tuo monena esiintyminen on jakomielitaudissa ihan normaalia

• tää on tässä
        oleppa hyvä kirjoitti:

Tuo monena esiintyminen on jakomielitaudissa ihan normaalia

Ja näin vastasi tuhat-nikkinen juuri mielenterveyshoitolasta vapautunut täysin TOIVOTON potilas.

• tää on tässä

"Sinähän roikut palstalla jatkuvasti ja mustasukkaisesti puolustat kaikkeä häiriköintiä."

Näin kertoo palstan pahin häirikkö ja moninikki evp:nä palstalla majaileva eläkeläinen, joka häiriköi palstaa 24/7.

• Jätetty palsta

Palsta näyttää kuolleen, kun häiriköt lopetti taistelunsa ja muut olivat kyllästyneet jo ajat sitten heidän taisteluihinsa ja jättäneet palstan jo aikoja sitte,

• korkkaa ittelles

Milläs Jumalan valtuudella Sinä nimitttelet lähimmäisiäsi häiriköiksi?

• Sinu on tunnistettu!
        korkkaa ittelles kirjoitti:

Toivo Lång Inkeroisista!!!!!!!
        Lopeta nuo älyttömät vastauksesi ja palstan pilaaminen!!!!!

• Herran valtuuksin
        korkkaa ittelles kirjoitti:

Olen Jumalallinen sielu. Jumala loi minut ja antoi kaikki valtuudet arvostella ketä vaan.
        Ja voin täysin Jumalan antamin valtuuksin epäillä sinun olevan palstan suurin häirikkö. On paljon todisteita sinun häiriköinnistäsi palstalla.
        Lisäksi tiedän, kuka sinä olet.

• Tokihan vesa viitanen inkeroisista on S-24 eräs pahimmista häiriköistä. Viittaa jo persoonallisuushäiriöön, että tuo häiriköinti on tullut osaksi sen identiteettiä.
      Ja nuo triplarattaat; tyyppi on omasta mielestään harras kristitty.

Epäilen, että v v:llä on vahva pimeä, tiedostumaton piilotajuinen puoli, mutta se kieltää sen ehdoin tahdoin.
      Sama tyyppi on nimim. M.B. omien sanojensa mukaan ateisti, mutta myös kd-puolueen vahva kannattaja, ollut myös kansanedustajaehdokkaana.

Kieltää tietysti kirjoittavansa M.B nimimerkillä. 'Skannatkaa' M.B. viestejä!!!Nettiaddiktin ominaisuudessa sanavarastonsa ei riitä 'salauksen' ylläpitoon.

Henk. koht. jäynäni v v kohtaan juontuu presidentti Ahtisaaren viimeiseltä vuodelta. Maakuntakierroksellaan pieni yleisöryhmä pääsi M. A:n puheille.
      He kantelivat yksityishenkilöstä, joka on valitettava henkiseltä suuntaukseltaan (sanamuoto ei ole muistissani)
      Presidentti kysyi sanatarkasti näiltä valittajilta: "onko teillä mitään sormituntumaa, mistä tässä on kysymys". Nauha loppui tähän.
      Kuitenkin minusta erikoista, että tätä nauhaa ajettiin YLE.n Kymenlaaksonradiossa useana päivänä. Oli sydän talvi. Tunnistin itseni "epämääräisestä henkilöksi", kantelun kohteeksi. Lievensin ahdistustani vain viinalla.

Juttu olisi jäänyt minulle mysteeriksi, koska v v, mukana ollut puuhamies tuossa 'noitavainolähetyksessä', esitti minulle kohteliasta ja hymyilevää naamaa.
      Kuitenkin 7.1 2011 v v paljastui katalaksi naapuriksi hyökätessään erään tuntemansa miehen reikiharrastusta vastaan. Onneksi tallensin sen - sitten kun olin sen netistä lukenut. Katkaisin välini v v:n kanssa.

Olisin joutunut oikeuteen haastettuna vastaamaan näistä kirjoituksistani, jos ne olisivat aiheettomia, 'sairaan pääni' tuotoksia, kuten v v usein viittaa.
      Nyt v v on aseeton ajamaan "kunnianloukkausta minua vastaan oikeudessa, koska itsekin saattaa epäillä, ettei uskonnollinen vakaumus ole riittävä syy lähteä tekemään rikosilmoitusta, yhtälaisia juridisia oikeuksia nauttivaa naapuriaan vastaan.

Toivo Lång
      Siirtolantie 5
      Inkeroinen

• Rakastava naapurisi

Jälleen kerran olet mennyt liian pikälle parjaamisessasi! Jos et pidä minusta, sinun rakkaasta naapuristasi, niin voisit ainakin olla parjaamatta minua, sillä kyllä minäkin olen ihminen ja ansaitsen toisten ihmisten täydellisen kunnioituksen!
        Olen kylillä kuullut, että sinulla on henkinen sairausluokitus, joten en halua sinua sen kummemmin moittia tai neuvoa, mutta kuitenkin toivoisin, että jättäisit tuon aivan aiheettoman parjauksesi ja hankkisit sitä terapiaa, mitä sinulle on kuulemma tarjottu.
        En todellakaan halua nostaa sinua vastaan kunnianloukkaussyytettä, vaikka se olisi hyvin aiheellista, mutta ymmärrän, että sinulla on hyvin suuria henkisiä vaikeuksia tulla toimeen itsesi kanssa.
        Luoja sinua armahtakoon sairaudessasi ja muutoinkin toivotan sinulle meidän Hyvän Herramme Jeesuksen Kristuksen siunausta täydestä sydämestäni.

Sinun rakas naapurisi!

• Rakastava naapurisi kirjoitti:

Jälleen kerran olet mennyt liian pikälle parjaamisessasi! Jos et pidä minusta, sinun rakkaasta naapuristasi, niin voisit ainakin olla parjaamatta minua, sillä kyllä minäkin olen ihminen ja ansaitsen toisten ihmisten täydellisen kunnioituksen!
        Olen kylillä kuullut, että sinulla on henkinen sairausluokitus, joten en halua sinua sen kummemmin moittia tai neuvoa, mutta kuitenkin toivoisin, että jättäisit tuon aivan aiheettoman parjauksesi ja hankkisit sitä terapiaa, mitä sinulle on kuulemma tarjottu.
        En todellakaan halua nostaa sinua vastaan kunnianloukkaussyytettä, vaikka se olisi hyvin aiheellista, mutta ymmärrän, että sinulla on hyvin suuria henkisiä vaikeuksia tulla toimeen itsesi kanssa.
        Luoja sinua armahtakoon sairaudessasi ja muutoinkin toivotan sinulle meidän Hyvän Herramme Jeesuksen Kristuksen siunausta täydestä sydämestäni.

Sinun rakas naapurisi!

Taas kerran jälleen valehtelet vesa valtteri viitanen Kouvolan kaupungin inkeroisten kylästä, osoitteesta Heikkiläntie 30 niin kuin patologinen valehtelija vain voi.

"Olen kylillä kuullut, että sinulla on henkinen sairausluokitus, joten en halua sinua sen kummemmin moittia tai neuvoa...ja hankkia sitä terapiaa, jota sinulle on kuulemma tarjottu".

Jos löydät viitanen maapallolta yhtään lääkäriä tai asiaa mustaa valkoisella, joka todistaa "henkisen sairauteni" - ole hyvä ja tuo sellaiset näytille.
        Muuten joudun pitämään sinua entistäkin kajahtaneempana tyyppinä, joka kirjoittelee nettiin saadakseen naapurinsa hädänalaiseen tilaan.

Etsikkoaikasi meni tärviölle jo silloin kun Jyväskylän Haukkavuoren koululla sijainnut Autistien tukikeskus tuli minulle hätiin Kouvolan Sanomien sivulla, pitkällä artikkelilla, kuvin ja henkilötiedoin.

Ne löytyvät KS-lehtiarkistosta kuten jokainen muukin KS numero.

En viitsi rähjätä sinulle pitempään nimimerkkien takana piileskelevä, KD viidesläisiin kuuluva inhoke.

Lainaan 'vanhojen partojen' säkeitä mitä sinusta ajattelen: "Lähe en miekan mittelöhön/enkä kalvan katselohon/kanssasi katala roisto.

• tää on tässä
        capt.cöpenick kirjoitti:

Taas kerran jälleen valehtelet vesa valtteri viitanen Kouvolan kaupungin inkeroisten kylästä, osoitteesta Heikkiläntie 30 niin kuin patologinen valehtelija vain voi.

"Olen kylillä kuullut, että sinulla on henkinen sairausluokitus, joten en halua sinua sen kummemmin moittia tai neuvoa...ja hankkia sitä terapiaa, jota sinulle on kuulemma tarjottu".

Jos löydät viitanen maapallolta yhtään lääkäriä tai asiaa mustaa valkoisella, joka todistaa "henkisen sairauteni" - ole hyvä ja tuo sellaiset näytille.
        Muuten joudun pitämään sinua entistäkin kajahtaneempana tyyppinä, joka kirjoittelee nettiin saadakseen naapurinsa hädänalaiseen tilaan.

Etsikkoaikasi meni tärviölle jo silloin kun Jyväskylän Haukkavuoren koululla sijainnut Autistien tukikeskus tuli minulle hätiin Kouvolan Sanomien sivulla, pitkällä artikkelilla, kuvin ja henkilötiedoin.

En viitsi rähjätä sinulle pitempään nimimerkkien takana piileskelevä, KD viidesläisiin kuuluva inhoke.

Lainaan 'vanhojen partojen' säkeitä mitä sinusta ajattelen: "Lähe en miekan mittelöhön/enkä kalvan katselohon/kanssasi katala roisto.

Olet aivan täysin sairas yksilö, kun aina haukut naapureitasi.

• M,B
        capt.cöpenick kirjoitti:

Sinä käyttäydyt aivan sikamaisesti naapureitasi kohtaan!
        Hyi häpeä, olethan kapteeni koulutukseltasi ja sinulta ei voisi odottaa noin sikamaista käytöstä.
        Mee nurkkaan häpeemään!

• sä olet sairas

No, on se helevetin hyvä että maailmassa on yksi sinun kaltainen terveen paperelila omasta mielestään ylivoimaisen terve ihminen.

• Rakastavat naapurit

Ja palstalla pahiten häiriköivät, ja muita palstalla kirjoittavia lähimmäisiään kiusaavat ja panettelevat naapurit!
      Mitäs Hyvä Herramme Jeesus Kristus aiheesta sanoo?

• Raamattu: Joh. 13:34

Joh. 13:34
        Minä annan teille uuden käskyn:
        Rakastakaa toisianne!
        Niinkuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toinen toistanne.

• Sulje Toi kallonkuti

Sulje

P.S. Ole huoletta, kyllä meidän jengi jatkaa provoilua, että saat vastailla ja tuntea itsesi hyvin tarpeelliseki skeptikoksi. "

• Vai mitä?

Ja kossu maistui hyvältä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      23
      2411
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1274
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      969
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      862
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      861
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      840
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe