eli oon tyttö joka on ihastunu kivaan poikaa :> ollaan tunnettu aika kaua ja oltii samal luokal ala-asteel mut ei enää :< mul on tän puhelinnumero ja ollaan faces kavereita se tykkäs musta ainaki viime vuonna mut mä en siitä nyt oon alkanu tykkää mut siis mitä esim. lähettää kännykäl pitäskö alottaa : moi, mitä kuuluu?, yms:D kertokaa miten ite ootte alottanu tai miten kannattaa ??:))
mitä lähettää ihastukselle??
28
2526
Vastaukset
- Naiset
FACEPALM...
- Näin se menee
En nyt oikee ymmärtäny tota sun "ongelmaa". Jos se on sun kans samaa aikaa facebookissa ni rupeet vaa juttelee niitä näitä, just esim. että mitä kuuluu ja mitä se on tehny sinä aikana ku ette oo jutellu jnejne. Ei elämästä tarvii tehä niin turhan vaikeeta..
- needhelp !
joo se ei vaa koskaa käy faces ainakaa samaa aikaa.:(
- teeseheti
lähetät sille viestin vaan just et "moi, mitä kuuluu?" siitä on hyvä alottaa :)
- needhelp !
mitä sen jälkee..?? äää antakaa voimii mulle et uskallan >.
- smiley
*Voimaa~*
- need help !
smiley kirjoitti:
*Voimaa~*
awws
- 9+12
Itelläni keskustelu kaatuu yleensä tän jälkeen: "moi" "moi" "mitä kuuluu?" "ihan hyvää, entä sulle?" "mullekki ihan hyvää"
Joten muaki saa auttaa kertomalla että mitä sen jälkeen?? - Boju98
9+12 kirjoitti:
Itelläni keskustelu kaatuu yleensä tän jälkeen: "moi" "moi" "mitä kuuluu?" "ihan hyvää, entä sulle?" "mullekki ihan hyvää"
Joten muaki saa auttaa kertomalla että mitä sen jälkeen??No voi kiesus...
Siitä vaan alat kehittää siihen suuntaan mistä se toinen puhuu. Tai sit joistakin lomasuunnitelmista. Ihan mitä vaan.
Esim (minä ja yks tosi kiva tyttö, muokattu versio)
Moro
-Mooi
Mitäs sä?
-Eipä kummempia. Ite?
Leffailta perheen kaa :)
-Aa, mikä leffa?
Diktaattori
-Joo se on just läppä!
Jeps. (......1-2min...) No mut pitää nyt mennä.
-Juu moro. Nähään taas :)))
Moikka :)
Tärkeintä on että ei anna keskustelun jäätyä!
- ghankjlm
sama ongelma vähän niinku mitä tekstata?? en tiä :((
- kkkkko
Älkää olko noin tylsiä. Kertokaa vaikka ite että helvetti joku mummo huusi mulle tänään dösässä, koe meni vituiks ja joku Manne luuli et myyn blossee.
Jos itse olette linjalla "hyvää kuuluu" niin ketä kiinnostaa jatkaa juttua tosta. Kysykää mitä teet tnä, vklp jne. Ei kuitenkaa saa liikaa ahdistaa ei tarvi jatkaa viestittelyä tunteja.
- Jooterve(:
Juttele sen kaa semmosia mitä perus kavereillekki juttelet ja tärkeintä on se että oot oma ittes! Et esitä mtn rohkeempaa tai tyhmempää mitä oot!
Mää ite oon kyllästyny ku mun rakas esittää koko aja erinlaista mitä se on...
Puhuttii eile nii sanoin et täsä ei oo järkee ja me puhutaa asiat läpi huomenna koulun jälkee face to face(:
OOT OMA ITTES!
Mut älä mee mtn et ''Moi, mitä kuuluu?''
Jotenki erinlaillaaaaa!
Oon huono neuvoo...- duuyt
miten se esittää erilaista?
- !!tyttö!!
mäki tarvisin täs apua
- lifemocker
juttele ja ole kiinnostunut ihan normaaleista asiosita. ei sen tarvitse erota mitenkään siitä miten puhut kavereillesi
- !!tyttö!!
ok mut lisää??
- lifemocker
!!tyttö!! kirjoitti:
ok mut lisää??
etkö sä nyt hyvä ihminen osaa toiselle ihmiselle jutella!?
eikai kukaan nyt sulle mitään vuorosanoja ala vääntämään!
puhu siitä kaikesta mitä vaan päähäsi pälkähtää, mitä haluat tietää/kertoa ja mitä sä ajattelet!
- James-95
Tee havainto tai väite jostain. Tällöin hän voi kommentoida asiaa ja samalla vältät lyhyitä sekä tylsiä vastauksia. Kannattaa valita tämä havainto tai väite harkitusti, jotta ihastuksesi voisi kommentoida jotain. Jos et tiedä mitä sanoa, niin voit aina kommentoida hänen ulkonäköään leikkimielisesti.
- jotai vaaaa...
mieti mikä sitä kiinnostaa? Esim mun ihastus on jäkis-tyyppei... :3
- makemasa
jos oot tyttö kysy mitä oot saanu pelissä X jota se pelaa, jos oot poika kysele mikä on paras meikki
- mut voi saada
kannattaa lähettää vaa ei siinä mitään menetä...
- Totally_in_love
Mul on ihan sama ongelma! Mut juttu on se et ollaan samal luokal ni ei siin oikee voi kysyy jtn et "mitäs kuuluu " ku me nähtiin päivällä ja tällee ni haluisin jtn ehdotuksia et mitä voin sille sanoo ettei se keskustelu jäädy ? :)
- pillujelle
Pyydä perspanoo XDDD
- Böz
Sano että haluat persepanoa
- ???
entä jos on juteltu jo 2 vuotta ollaan samal luokal mut kumpikaa ei uskalla alottaa?
- moimoi122
entä jos on juteltu jo 2 vuotta ollaan samal luokal mut kumpikaa ei uskalla alottaa?
•Alotat vaa vaikka et laitat jtn viestii, et ois kiva tutustuu ja sitte kysyt mitä kuuluu ja et nähtäiskö joku päivä. Mää laitoin yhelle pojalle sillee ja toimi! - Anonyymi
Mä tarvin apua siis mä oon ihastunu yhteen poikan joka oli mun luokalla ykkösel ja kakkosel mut nyt ollaa eri luokil ja mä en tiiä mitä mä voisin lähettää sille auttakaa
T: tyttö - Anonyymi
Tarviin apuu!!!
Oon ihastunut yhteen tyttöön
Meiä keskustelu on aina et ”moi miten menee”
”Hyvi entä sull” hyvi mullkin”
Mitä muut voisin lähettää?!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875