Sain viimeyönä pitkästä aikaa unessa yhteyden henkioppaaseeni. Minulla olikin ollut kova ikävä.
Selitys viimeaikaiselle tyhjyydelle ja oudolle yksinäisyyden tunteellekkin selvisi. Hän oli ollut jonkinlaisella reissulla ja tunsin hänen poissaolonsa. Nyt olo on taas rauhallisempi ja muutenkin paljon luottavasempi ja turvallisempi.
Ongelmana on vaan se, että olen aika huono ottamaan yhteyttä henkioppaaseeni. Harjoitan meditaatiota aina silloin tällöin ja ennen nukkumaanmenoa saan viestejäkin, mutta joko nukahdan tai innostun niin paljon saadessani viestin, että se jää kesken ja ikäänkuin "herään" siitä tilasta. Unissa saan parhaimman yhteyden, mutta sitä en osaa ennakoida/päättää itse.
Olisko teillä jotain vinkkejä tai neuvoja yleensäkin yhteyden parantamiseksi henkioppaaseen. Tahtoisin niin keskustella hänen kanssaan ja apua muutenkin tämänhetkiseen elämääni.
Kiitos :)
Miten parantaa yhteyttä henkioppaaseen?
7
1242
Vastaukset
- havahdu harhastas
Ohjeeni on että sano itsesi irti Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä moisesta oppaasta. Se on vain jokin pahuuden henkiolento. demoni. Olet täsyin hakoteillä etsiessäsi apua tuollaisilta hengiltä. Voit suuttua, mutta ei sinulla ole mitään perusteita, millä voit puollustella eksytystäsi. Neuvoa kysyt?
- valotyöntekijä
parempi yhteys:
Ei muuta kun harjoittelua ja pitkäjänteisyyttä. Itse saan yhteyden henkioppaaseeni konkreettisesti vain silloin tällöin unessa. Yhteyteen on auttanut selkouni tekniikoiden harjoittaminen. Käytän itse paljon WILD (Wake Initiated Lucid Dream) tekniikkaa.
havahdu harhastas:
Henkiopas tunnetaan kristillisessä kontekstissa suojelusenkelinä. Henkiopas ei siis ole kristillisen kontekstin demoni tms. - nokkonennn
Oma henkioppaani kertoi minulle, kun kysyin samaa asiaa häneltä, että harjoittelemalla ja että on vain opittava kuuntelemaan. :) Ennen pitkää herkistyt enemmän oppaasi hienovaraisillekin viesteille ja yhteytenne vahvistuu joka harjoituksen myötä.
- valotyöntekijä
Komppaan. Ja tää ei välttämättä suoranaisesti aina liity henkioppaaseen (voi tulla myös ihan universumilta ja korkeammalta minältä), mutta kannattaa tarkkailla synkronioita. Oon huomannut että niitä tulee sitä enemmän mitä enemmän tajuaa että viestejä tulee syystä. Tietyssä pisteessä tulee sellaisiakin joita ei voi enää selittää satunnaisena tuurina.
- Palava Pensas
Lue Raamattua ja usko mitä siellä sanotaan.
Uskomalla Jeesukseen pääsee selville vesille ja avaralle paikalle.- änimöl
Tarkoitatko sellaista paikkaa missä olet yksin ilman mitään ystäviä, kuin ehkä Jeesus ja silloin tällöin vaan...
- VARO!
OLE VAROVAINEN!!! SIUNAUSTA SINULLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559