Miten parantaa yhteyttä henkioppaaseen?

parempi yhteys

Sain viimeyönä pitkästä aikaa unessa yhteyden henkioppaaseeni. Minulla olikin ollut kova ikävä.
Selitys viimeaikaiselle tyhjyydelle ja oudolle yksinäisyyden tunteellekkin selvisi. Hän oli ollut jonkinlaisella reissulla ja tunsin hänen poissaolonsa. Nyt olo on taas rauhallisempi ja muutenkin paljon luottavasempi ja turvallisempi.

Ongelmana on vaan se, että olen aika huono ottamaan yhteyttä henkioppaaseeni. Harjoitan meditaatiota aina silloin tällöin ja ennen nukkumaanmenoa saan viestejäkin, mutta joko nukahdan tai innostun niin paljon saadessani viestin, että se jää kesken ja ikäänkuin "herään" siitä tilasta. Unissa saan parhaimman yhteyden, mutta sitä en osaa ennakoida/päättää itse.

Olisko teillä jotain vinkkejä tai neuvoja yleensäkin yhteyden parantamiseksi henkioppaaseen. Tahtoisin niin keskustella hänen kanssaan ja apua muutenkin tämänhetkiseen elämääni.

Kiitos :)

7

1180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • havahdu harhastas

      Ohjeeni on että sano itsesi irti Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä moisesta oppaasta. Se on vain jokin pahuuden henkiolento. demoni. Olet täsyin hakoteillä etsiessäsi apua tuollaisilta hengiltä. Voit suuttua, mutta ei sinulla ole mitään perusteita, millä voit puollustella eksytystäsi. Neuvoa kysyt?

    • valotyöntekijä

      parempi yhteys:
      Ei muuta kun harjoittelua ja pitkäjänteisyyttä. Itse saan yhteyden henkioppaaseeni konkreettisesti vain silloin tällöin unessa. Yhteyteen on auttanut selkouni tekniikoiden harjoittaminen. Käytän itse paljon WILD (Wake Initiated Lucid Dream) tekniikkaa.

      havahdu harhastas:
      Henkiopas tunnetaan kristillisessä kontekstissa suojelusenkelinä. Henkiopas ei siis ole kristillisen kontekstin demoni tms.

    • nokkonennn

      Oma henkioppaani kertoi minulle, kun kysyin samaa asiaa häneltä, että harjoittelemalla ja että on vain opittava kuuntelemaan. :) Ennen pitkää herkistyt enemmän oppaasi hienovaraisillekin viesteille ja yhteytenne vahvistuu joka harjoituksen myötä.

    • valotyöntekijä

      Komppaan. Ja tää ei välttämättä suoranaisesti aina liity henkioppaaseen (voi tulla myös ihan universumilta ja korkeammalta minältä), mutta kannattaa tarkkailla synkronioita. Oon huomannut että niitä tulee sitä enemmän mitä enemmän tajuaa että viestejä tulee syystä. Tietyssä pisteessä tulee sellaisiakin joita ei voi enää selittää satunnaisena tuurina.

    • Palava Pensas

      Lue Raamattua ja usko mitä siellä sanotaan.
      Uskomalla Jeesukseen pääsee selville vesille ja avaralle paikalle.

      • änimöl

        Tarkoitatko sellaista paikkaa missä olet yksin ilman mitään ystäviä, kuin ehkä Jeesus ja silloin tällöin vaan...


    • VARO!

      OLE VAROVAINEN!!! SIUNAUSTA SINULLE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3752
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      115
      1474
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1164
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      58
      1044
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe