Miten parantaa yhteyttä henkioppaaseen?

parempi yhteys

Sain viimeyönä pitkästä aikaa unessa yhteyden henkioppaaseeni. Minulla olikin ollut kova ikävä.
Selitys viimeaikaiselle tyhjyydelle ja oudolle yksinäisyyden tunteellekkin selvisi. Hän oli ollut jonkinlaisella reissulla ja tunsin hänen poissaolonsa. Nyt olo on taas rauhallisempi ja muutenkin paljon luottavasempi ja turvallisempi.

Ongelmana on vaan se, että olen aika huono ottamaan yhteyttä henkioppaaseeni. Harjoitan meditaatiota aina silloin tällöin ja ennen nukkumaanmenoa saan viestejäkin, mutta joko nukahdan tai innostun niin paljon saadessani viestin, että se jää kesken ja ikäänkuin "herään" siitä tilasta. Unissa saan parhaimman yhteyden, mutta sitä en osaa ennakoida/päättää itse.

Olisko teillä jotain vinkkejä tai neuvoja yleensäkin yhteyden parantamiseksi henkioppaaseen. Tahtoisin niin keskustella hänen kanssaan ja apua muutenkin tämänhetkiseen elämääni.

Kiitos :)

7

1295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • havahdu harhastas

Ohjeeni on että sano itsesi irti Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä moisesta oppaasta. Se on vain jokin pahuuden henkiolento. demoni. Olet täsyin hakoteillä etsiessäsi apua tuollaisilta hengiltä. Voit suuttua, mutta ei sinulla ole mitään perusteita, millä voit puollustella eksytystäsi. Neuvoa kysyt?

• valotyöntekijä

parempi yhteys:
      Ei muuta kun harjoittelua ja pitkäjänteisyyttä. Itse saan yhteyden henkioppaaseeni konkreettisesti vain silloin tällöin unessa. Yhteyteen on auttanut selkouni tekniikoiden harjoittaminen. Käytän itse paljon WILD (Wake Initiated Lucid Dream) tekniikkaa.

havahdu harhastas:
      Henkiopas tunnetaan kristillisessä kontekstissa suojelusenkelinä. Henkiopas ei siis ole kristillisen kontekstin demoni tms.

• nokkonennn

Oma henkioppaani kertoi minulle, kun kysyin samaa asiaa häneltä, että harjoittelemalla ja että on vain opittava kuuntelemaan. :) Ennen pitkää herkistyt enemmän oppaasi hienovaraisillekin viesteille ja yhteytenne vahvistuu joka harjoituksen myötä.

• valotyöntekijä

Komppaan. Ja tää ei välttämättä suoranaisesti aina liity henkioppaaseen (voi tulla myös ihan universumilta ja korkeammalta minältä), mutta kannattaa tarkkailla synkronioita. Oon huomannut että niitä tulee sitä enemmän mitä enemmän tajuaa että viestejä tulee syystä. Tietyssä pisteessä tulee sellaisiakin joita ei voi enää selittää satunnaisena tuurina.

• Palava Pensas

Lue Raamattua ja usko mitä siellä sanotaan.
      Uskomalla Jeesukseen pääsee selville vesille ja avaralle paikalle.

• änimöl

Tarkoitatko sellaista paikkaa missä olet yksin ilman mitään ystäviä, kuin ehkä Jeesus ja silloin tällöin vaan...

• VARO!

OLE VAROVAINEN!!! SIUNAUSTA SINULLE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6268
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      69
      4195
    3. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      44
      3481
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      21
      3196
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      197
      2960
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2632
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2509
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2472
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      153
      1516
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      325
      1488
    Aihe