Joo, elikkäs tilasin tilasimme iskän kanssa pullipstylestä Pullip Merlin :) onko kellään kokemuksia? Nimiehdotuksia? Se on niin söötti :333
Pullip Merl:3
7
395
Vastaukset
- Fujivara Yumi <__<
Oi kun tilasitte söötin pullipin^^
En omista itse pullipia mutta kävisikö nimeksi Haruna? - I LOVE PULLIPS;3
Aattelin että tulis joku semmone englantilainen... Mut ihana nimi silti:3
- Irde
Miullekki tilattiin mollamaniasta tossa 15.11 Pullip Merl (;
- Pulliiip jee Hahaha
Pullip Merl on söpö :-3
- Ticohaba
En usko, että Suomi24 on kaikkein paras Pullip-foorumi, joten suosittelen siirtymään ihan niille omistettuun paikkaan (: Mutta onnea uudesta nukesta! Itse omistan kolme Pullipia (Chill, rgn. Paja, Saras), sekä tällähetkellä ilmeisesti laivassa matkalla tännepäin olevan Byul Rhiannonin.
- PullipLovettaja
^^ Just näin. :)
- Merl
mulle tilattii eile pullip merl♥♥♥ cx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208179Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3381568- 3761315
- 61255
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2611187- 651162
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331020Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241016Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50972- 36958