Googlen haku ei toimi?

Just Me

Menee Googlen etusivulle ja muihi palveluihi mut kun yrität hakee jotain tulee viesti:
Verkkosivu ei ole käytettävissä
Osoitteessa https://www.google.fi/search?q=facebook&sugexp=chrome,mod=6&sourceid=chrome&ie=UTF-8 oleva sivu saattaa olla väliaikaisesti pois käytöstä tai se on voitu siirtää pysyvästi uuteen osoitteeseen.
Virhe 126 (net::ERR_SSL_BAD_RECORD_MAC_ALERT): Tuntematon virhe.

Miten saan Googlen taas toimii?
Kiitti :)

6

2336

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Throl

Itsellä sama vika käyttäessä Google Chromea... jos korjausta löytyisi niin apu kelpaisi! Vika alkoi edellispäivänä. IE:llä ja Mozillalla toimii haku täydellisti.

Chrome asennettu uudestaan, mutta ei korjausta. Talossa muiden Chormet kyllä toimii.

• Vanha nörtti

Sama tarina... Ilmoitus tulee myös uloskirjautuessa Gmailista (tai muista palveluista)

En pääse myöskään muuttamaan tilin asetuksia (salasana tms.)

Lieneekö jotain merkitystä sillä, että klikkaamalla tilin" viimeaikaiset toiminnot" -linkkiä, löytyy tilin käyttäjistä vieraita ip-osoitteita päivämäärällä 9.9. Ip-osoitteet viittaavat Yhdysvaltoihin (66.54.67.xxx)

• VOinääs

Sama vika täällä ennen kaikkea chromella. YouTubeen jos yrittää kirjatua niin herjaa heti tota. IE kaatuu jos yrittää google tilille kirjautua, Mozilla ei sitten taas tee yhtikäs mitään kun koittaa kirjautua google tilille.

• yksirahikainen

Hienoa huomata, että en ole yksin ongelman kanssa. Itse en pääse kirjautumaan ulos esim Gmailista, koska antaa tuon 126 virheen.
      Meinasin juuri ruveta formatoimaan konettani, mutta taidan viellä odotella, jos joku teistä keksii ongelmaan ratkaisun.

• yksrahikainen

Huomasin Muron puolella vanhan keskustelun aiheesta. Palomuuri ongelma!

Oliskohan Norton tehnyt päivityksiä, koska palomuurin kun otin pois käytöstä, niin rupesi pelaamaan

• vastausta odottava.

Joo google hakuihin tulee lukon kuva ylös ja haut ovat hirveän hitaita. Millään muilla sivuilla ei ole lukon kuvaa, kuin googlella, miksiköhän. Missä vika? Kuka tietää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      822
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe