missä Kajaanissa saa autolleen huoltoa joka on hinta/laatu suhteeltaan kunnossa
autohuolto
30
5377
Vastaukset
- 0+0
Ei mistään ilman uusia osia.
- romutat sen
Nanneliinille ehdottomasti.
- wili*
mitä mieltä olette kajaanin -asennusosan palveluista? onko kenelläkään kokemuksia sieltä
- hyi saakeli
Ainakin siellä yhdellä jöpöttää collegehousuissa.
- Remonttimiäs
Aikamoinennveijari, jolla temmi nousee tanaan auton alustaa tutkiessa. Minulla ei taho nousta juhlakuntoon edes akkani alustaa tarkastellessa.
- Hontajopo
Remonttimiäs kirjoitti:
Aikamoinennveijari, jolla temmi nousee tanaan auton alustaa tutkiessa. Minulla ei taho nousta juhlakuntoon edes akkani alustaa tarkastellessa.
Niin käy kun ajaa Hondalla 20v. Eikös se, jöpöttäjä,nyt olekkin ihan tiskillä, tai tiskin takana. Ei sen pitäs asiakkaiden puolelle näkyy jos pojottaa..
- Seppo-Veli
Ma-Pe on hoitanut hommat hyvin. Ei ole ihan halpa, mutta auto on kunnossa noudettaessa.
- Autotototototti
Riippuu tosi paljon siitä, että minkälainen huolto on kyseessä !
- Kajaanin korjaamot
Matti Tolosen autohuolto on hyvä.
- cyrbiintynyt todella
Lohtajan liikenneympyrän lähellä oli ennen joku paja jonka nimeä en muista. Sieltä kuitenkin niin huonot kokemukse ettei sellaista työtä voisi kennellekään suositella.
Jätkä (noin viiskybänen jäbä) huomasi itsekin muka korjatun vian ja väitti vaan, että kyllä se siitä tasottuu. Ei tasottunut ennenkuin vein toiseen paikkaan. - evp m
Olen useammassa paikassa autoa huollattanut pikku korjauksia myös aina kuntoon tullut.
- suositus
Kaijala&Kuittinen
- HeimoSeponseppo
Auto ja Konehuolto Seppänen, Syväojankadulla. Kaikki vehkeet huolletaan moottorisahasta pyörivään kaivinkoneeseen. Autoni on saanut sieltä lääkkeet joka vaivaan. Eikä vitt#uilla kaupantekijäisiksi.
- pekka3
Ehdottomasti suosittelen Auto- ja konehuolto Seppästä Syväojankadulla. Huolletaan koneet kuin koneet mutisematta eivätkä koneet siellä ole valohoidossa, kuten useassa muussa korjaamossa. Nopeaa toimintaa ja ammatillisesti. Hintalaatusuhde erinomaista ja palvelu on kaikenpuolin ystävällistä. Aina siisti lopputulos!
- Auto risana
Noo jooo???
- kaaret puhki
Kuka tekee halvalla ja hyvin ruostekorjauksia??
- kellokasko
Matti 0449227476
- Fordilla ajelen
Kuusakoski korjaa todella edullisesti ruostevauriot.
- hupsis5
Auto ja konehuolto Seppäsellä tuulilasin vaihto kestää 22 vuorokautta. Lieneekö liima hitaalla kovettajalla?
- Lasisilmä
Lienetkö syytä kysynyt tähän kestämiseen? Se varmaan selviäisi paremmin kysymällä kuin täällä suoli24 palstalla viisastelemalla.
Olisihan kajaanissa ollut ihan lasien vaihtoon erikoistuneita liikkeitäkin. Miksi ihmeessä veit autokorjaamoon lasin vaihtoon??
- meikä
ma-pe. palvelu huippuluokkaa! suhteellisen edullinen!
- vklpullo
La-su toimii viikonloppuisin.
- Ford Farth
Mutta La- Sulla on se puute, että se toimii ns. Pohjolan Liikenteen tallissa, jossa seinät on tunnetusti leviällä ja katto korkialla
- On tehty
Cityhuollossa osataan.
- transit
Autokorjaamo karppinen&åman, toimii
- Car Daami
Tiedättekö osaako mikään virma Kajaanissa korjata hiluxin etuperän, josta valuu hammasrattaiden paloja öljyropun kautta ulos. Hinnalla ei niin isoa väliä ole koska rahasta ei ole tiukkaa vaikka ajokki onkin jo aika vanha.
- autokunnossa
Auto- ja konehuolto Seppänen, osaavaa palvelua ja ammattitaidolla. Ehdottomasti suosittelen!
- Vakioasiakas
Autohuolto M. Tolonen (Matti Tolonen). Laadukasta työtä nopiasti!
- kokokokokorii
Jack Daniels 1 litra auttaa akuuttiin pulaan milloin vain..
- Reiska700
Kierrä Ma-Pe kaukaa. Kallista valohoitoa eikä takuita ollut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448