Metsästyksen aloitus

Lauantaina klo.12.00

Miksi ei? Otettaisi mallia hirvijahdin aloituksesta kaikilla riistalajeilla? "Syyskuun viimeinen lauantai" vesilinnun karhun ja majavan pyynti voisi alkaa "elokuun toinen lauantai" päivämäärään sidottu alkamisajankohta on hankala jos se osuu arkipäiville. Moni ei pääse aloitukseen mukaan. Tämä muutos olisi aikamoisen hyvä.

4

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhlä oli ehdotus

Häh ? Jos ei pääse arkipäivänä, niin se on lähinnä kyseisten metsästäjien henk.kohtainen ongelma, jos sen ongelmaksi kokee. Sellaiset metsästäjät aloittavat sitten kun heillä on siihen mahdollisuus ja ne jotka pystyvät aloittamaan arkipäivänä, aloittavat arkipäivänä.

• aivan sama

Noin ajatellen on täysin sama sitten alkaako hirvijahti milloin tahansa. Vaikka lokakuun eka on se sitten maanatai, keskiviikko tai sunnuntai. On sitten hirvimiehenkin myös minun henk koht ongelma pääsenkö silloin jahtiin vai en.

• pois hyysaus

Aivan näin, turhaa on hirvimiesten hyysaus, kun hirvikanta on saatu pääosin kuriin, hyvin voidaan alittaa vaikka arkipäivänä.

• Helppo tietää

Eikun kaikki metsästys aloitettava elok.1 klo.12.00. Siinäpä valitsetta menettekö hirvimetälle vai minne? Ja tämä siksi koska uusi metsästys vuosi alkaa justiin tästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3298
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      35
      2659
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2259
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2258
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2191
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2163
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1937
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1914
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1909
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1642
    Aihe