Miksi ei? Otettaisi mallia hirvijahdin aloituksesta kaikilla riistalajeilla? "Syyskuun viimeinen lauantai" vesilinnun karhun ja majavan pyynti voisi alkaa "elokuun toinen lauantai" päivämäärään sidottu alkamisajankohta on hankala jos se osuu arkipäiville. Moni ei pääse aloitukseen mukaan. Tämä muutos olisi aikamoisen hyvä.
Metsästyksen aloitus
4
126
Vastaukset
- höhlä oli ehdotus
Häh ? Jos ei pääse arkipäivänä, niin se on lähinnä kyseisten metsästäjien henk.kohtainen ongelma, jos sen ongelmaksi kokee. Sellaiset metsästäjät aloittavat sitten kun heillä on siihen mahdollisuus ja ne jotka pystyvät aloittamaan arkipäivänä, aloittavat arkipäivänä.
- aivan sama
Noin ajatellen on täysin sama sitten alkaako hirvijahti milloin tahansa. Vaikka lokakuun eka on se sitten maanatai, keskiviikko tai sunnuntai. On sitten hirvimiehenkin myös minun henk koht ongelma pääsenkö silloin jahtiin vai en.
- pois hyysaus
Aivan näin, turhaa on hirvimiesten hyysaus, kun hirvikanta on saatu pääosin kuriin, hyvin voidaan alittaa vaikka arkipäivänä.
- Helppo tietää
Eikun kaikki metsästys aloitettava elok.1 klo.12.00. Siinäpä valitsetta menettekö hirvimetälle vai minne? Ja tämä siksi koska uusi metsästys vuosi alkaa justiin tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2155931
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263684- 822567
- 372090
- 331882
- 431851
- 1061754
- 211646
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!381431