Todella mahtavia kotikokouksia!

Pidämme mielenkiintoisia Raamattuun syventymiskokouksia, jotka sopivat erinomaisesti totuutta vielä etsiville ja myös jo kauan uskossa olleille! (Tilaisuudet Turussa)

Ensi lauantaina 15.9. klo 17 alkaen on aiheena: Mitä kaikkea tapahtui juuri sillä hetkellä, kun Vapahtajamme Adonai Yeshua kuoli Golgatalla, keskimmäisellä ristinpuulla?

Lue lähemmin:
http://koti-srk-tku.blogspot.fi/2012/04/osa-2-seurakunnan-kokousajat.html

6

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yx kiinnostunut

      Todella mielenkiintoinen aihe!

    • kauanuskossaollut

      Miksi sinä pyrit saamaan jäseniä seurakuntaasi jo pitkään uskossa olleista? Rumaa ja typerää kalastelua. Miksi et pyri "evankelioimaan" niitä lukemattomia, jotka eivät ole minkään srk:n toiminnassa mukana entuudestaan eivätkä uskossa lainkaan? Sinä pyrit opettamaan uudestaan jo valmiita uskovia omiin erikoisuuksiisi. En arvosta tuollaista toimintaa.

      • Kalastelussa ei ole mitään vikaa, kunhan kalastaa vain Jeesukselle. Eli pyrkimys on, että tuosta ihmisestä tulee Kristusruumiin(seurakunta) jäsen, eli hänestä tulee Jeesuksen oma. Mitään muuta pyrikimystä ei saa olla.
        Tietysti tämä Kristusruumis myös kokoontuu ruokakunnittain ja on Jumalan tahto, että meillä on yhteys keskenämme. Raamattu kehoittaakin meitä tulemaan yhteen ja myös olemaan yhtä. Ei siis meidän seurakunta, eikä teidän, eikä heidän seurakunta, vaan yhteinen seurakunta, Kristuksen ruumis.
        Tässä muuten Biblia taas kääntää oikein ja Kristusruumis tulee esiin.

        Heprealaiskirje 10:25 Ei antain ylön yhteistä seurakuntaa, niinkuin muutamain tapa on, vaan neuvokaat teitänne keskenänne, ja sitä enemmin kuin te näette sen päivän lähestyvän.


      • Et tainnut lukea avaustani ilman ennakkoasenteita, sillä mainitsin ENSIN, että kokous sopii erinomaisesti vielä totuutta etsiville ja vasta sen JÄLKEEN mainitsin, että se sopii myös jo kauan uskossa olleille.

        Kirjoitin noin juuri siksi, että annamme aina etusijan niille, jotka eivät ole vielä löytäneet elävää yhteyttä Luojaansa uskon kautta tämän Poikaan!

        Apostolisille seurakunnille on Uuden Liiton Kirjoitusten mukaan ollut tunnusomaista, että niissä kokoontuivat niin hengellisesti kuin fyysisestikin kaiken ikäiset, joten mitään ihmeteltävää avauksessani ei todellakaan ole!

        Et taida olla tietoinen siitä tosiasiasta, että erittäin moni jo kauan uskossa ollut ei koe saavansa mitään uskoansa ja sisäistä ihmistään rakentavaa lukuisista nykyisistä seurakunnista, koska niissä on luovuttu paljossa määrin apostolisista totuuksista.

        Minä ja muut kodissani kokoontuvat Korkeimman pyhät olemme vanhoillisia apostolisia uskovia, jotka emme hyväksy apostolisten totuuksien liberalisoimista nykyihmisten 'korvasyyhyn' mukaiseksi.

        Jos tämän kaltainen toiminta ei sinua kiinnosta, niin onhan sulla varaa valita jokin muu uskovien yhteisö, joten älä roiku tämän avauksen kommentoijana tämän kauempaa! Kiitos!


      • jari-pek-ka kirjoitti:

        Kalastelussa ei ole mitään vikaa, kunhan kalastaa vain Jeesukselle. Eli pyrkimys on, että tuosta ihmisestä tulee Kristusruumiin(seurakunta) jäsen, eli hänestä tulee Jeesuksen oma. Mitään muuta pyrikimystä ei saa olla.
        Tietysti tämä Kristusruumis myös kokoontuu ruokakunnittain ja on Jumalan tahto, että meillä on yhteys keskenämme. Raamattu kehoittaakin meitä tulemaan yhteen ja myös olemaan yhtä. Ei siis meidän seurakunta, eikä teidän, eikä heidän seurakunta, vaan yhteinen seurakunta, Kristuksen ruumis.
        Tässä muuten Biblia taas kääntää oikein ja Kristusruumis tulee esiin.

        Heprealaiskirje 10:25 Ei antain ylön yhteistä seurakuntaa, niinkuin muutamain tapa on, vaan neuvokaat teitänne keskenänne, ja sitä enemmin kuin te näette sen päivän lähestyvän.

        jari-pek-ka

        Olet paljossa oikeassa! En ole koskaan harrastanut kalastamista muiden rysistä, kuten hengellinen termi kuuluu. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö olisi Adonai Yeshuan mielen mukaista tarjota kokoontumispaikka ja pyhien yhteys myös jo kauan uskossa olleillekin, jos he kokevat olevansa väärässä ryhmässä.

        Väärällä ryhmällä tarkoitan sellaisia seurakuntia ja pienempiä kotisoluja, joissa on selkeästi luovuttu apostolisista totuuksista ja päädytty ihmisjohtoisiin ja korulausein hahmoteltuihin 'korvasyyhysaarnoihin'.

        Minulla on laaja ja vuosien mittainen kokemus lukuisista erilaisista seurakunnista ja pienemmistäkin uskovien yhteisöistä, joissa ei vastauskoontullut saa terveellistä apostolista kasvatusta ja johdatusta Adonai Yeshuan seuraamiseen ja joissa kauan uskossa olleet ovat lahkolaistuneet ja elävät sammunein lyhdyin.

        Kirjoitan omakohtaisesta kokemuksesta, sillä olen eronnut (viimeksi 24 vuotta sitten) juuri siksi eräistä seurakunnista, etten hyväksynyt sisäänpäin lämpiämistä enkä elitististä eli muita seurakuntalaisia syrjivää toimintaa ja vielä vähemmän sitä, ettei Adonai Yeshuan viimeistä käskyä eli suurta lähetyskäskyä 'viedä pelastussanoma kaikkialle maailmaan' otettu todesta.

        Minulla oli onneksi kokemusta jo 1970-luvun alussa myös erittäin hyvästä uskovien yhteydestä, jossa koki olevansa osa paikallista Messiaan srk-ruumista. Siksi mulla on selvä vertailupohja sen jälkeisiä srk-yhteyksiä ajatellen.

        Liian usein uskovia ihmisiä pelotellaan juuri tuolla mainitsemallasi Hebr. 10:25 jakeella pyrkien pelolla pitämään uskovat apostolisista totuuksista kauas poikenneissa lahkoutuneissa seurakunnissa, joissa he vähitellen tekevät hengellistä kuolemaa!

        Jae Hebr. 10:25 on kirjoitettu VAIN sellaisille paikallisseurakunnille, joissa myös toimittiin ja opetettiin apostolien opetusten mukaisesti! Siksi on suuri vääryys soveltaa sitä nykyisiin seurakuntiin, jotka lähes poikkeuksetta ovat täysin vieraantuneet alkuperäisistä messiaanisista Yeshuan seurakunnista. Tämän totuuden jakavat kanssani kaikki ne kristityt, jotka ovat kokosydämisesti pyrkineet ja yhä pyrkivät kaikkeen totuuteen, mihin vain HaMashiach'n Pyhä Henki eli Totuuden Henki voi meidät johdattaa: (Joh. 16:13)

        "Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa."

        Olen satavarma siitä, että reilulle enemmistölle kristityistä suomalaisissa seurakunnissa olisi vain hyväksi erota välittömästi sellaisista seurakuntayhteyksistä, joissa ei noudateta apostoli Paavalin seuraavaa opetusta: (Room. 6:1-2)

        "1. Jättäkäämme sentähden HaMashiach'n opin alkeet ja pyrkikäämme täydellisyyteen, ryhtymättä taas uudestaan laskemaan perustusta: parannusta kuolleista töistä ja uskoa Elohimiin,
        2. oppia kasteista ja kätten päällepanemisesta, kuolleitten ylösnousemisesta ja iankaikkisesta tuomiosta.
        3. Ja niin me tahdomme tehdä, jos vain Elohim sallii."

        Mitä tulee tuohon jakeeseen 3, on päivänselvää, ettei YHWH Elohim salli useimpien nykyisten suomalaisten seurakuntien jättää HaMashiach'n opin alkeita, koska niihin ei uskota ja siksi seurakunnat polkevat paikallaan vuosikymmenestä toiseen ja sen seurauksena kaikkien jo kauankin uskossa olleiden hengellinen kasvu on pysähdyksissä ja he ovat hengellisessä kuolinkamppailussa! Tästä on Adonai Yeshua näyttänyt mulle selkeän opettavan uninäyn jo vuonna 1972. Sama uni toistui neljänä perättäisenä yönä siten, että joka yö mulle näytettiin lisää yksityiskohtia.

        Miten paljon enemmän useimmat seurakunnat ovat nyt, 40 vuotta myöhemmin, eksyksissä, sen vain Kirkkauden Herra itse tietää!


    • Nyt vasta huomasin foorumin tekstin "Palsta ei ole tarkoitettu keskusteluun uskonnosta tai uskonnollisista kysymyksistä."

      Siksi en kommentoi täällä tämän enempää mahdollisiin saamiini palautteisiin, vaan pyydän niiden kirjoittajia kirjoittamaan palautteensa suoraan mulle:
      [email protected]

      Kiitos ja hyvää jatkoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe