Kellään tietoa myydäänkö missään Biotique- kosmetiikkasarjaa muualla kuin intiassa? Sieltä itse sitä aina ostanut, mutta nyt matka suuntaamassa muualle ja vanhat tuotteet alkavat loppumaan..
Googlella löytyy vain Intian osoitteita..
BIOTIQUE-kosmetiikka
3
271
Vastaukset
- Ainakin
USA:sta löytyy.
Yksi vaihtoehto on tilata heidän omasta nettikaupastaan. Sivuilta löytyy myös yhteystiedot,josta varmaan voi myös kysellä muita mahdollisia ostomaita.
Yleensä kun tilaa jotain intialaisesta nettikaupasta, niin kannattaa kiinittää erityishuomiota toimituskuluihin. Ne kun saattavat olla moninkertaiset verratuna ostosten hintaan. Ärsyttävää siinä mielessä, että monet toimittavat intialaisiin osotteisiin ilmaiseksi. Ja jos yhtään tietää lähetyskulujen todellisesta tasosta, niin ärsyttää vieläkin enemmän!
Itse tilaan aika useinkin tavaraa Intiasta, pääasiassa kirjoja ja vaatteita. Laitan toimitusosoitteeksi sukulaistytön osoitteen, ja hän sitten laittaa tavarat tulemaan minulle (luettuaan kirjat ensin).
Postitse tai kuriirilla lähettämisen hinnoilla ei ole suurtakaan eroa, toimitusnopeudessa sen sijaan on. Viimeksi lähetin itselleni paketin pari viikkoa sitten. Koska halusin lähetyksen kotiin mahd. pian, pistin sen tulemaan DHL expressillä. Paketti painoi 10 kg, ja hintaa sille tuli veroineen 180e. Pakettin jätin DHL:lle keskiviikko ip, ja seuraavan viikon maanantaina se oli jakelussa Suomen päässä. Täällä tosin paketin perilepääsy vaati useammankin tiukan keskustelun DHL:n kanssa, sillä sain sen vasta perjantai ip. - goangirl
Heips!
Onko tietoa mistä ko.tuotteita saa Pohjois goalta? Itse ostanut niitä aiemmin PohjoisIntiasta. - maumau1
Nepalista saa myös. Aika vanha ketju, mutta onko kukaan löytänyt maahantuojaa Suomeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882