BIOTIQUE-kosmetiikka

putsaria vailla

Kellään tietoa myydäänkö missään Biotique- kosmetiikkasarjaa muualla kuin intiassa? Sieltä itse sitä aina ostanut, mutta nyt matka suuntaamassa muualle ja vanhat tuotteet alkavat loppumaan..
Googlella löytyy vain Intian osoitteita..

3

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin

USA:sta löytyy.

Yksi vaihtoehto on tilata heidän omasta nettikaupastaan. Sivuilta löytyy myös yhteystiedot,josta varmaan voi myös kysellä muita mahdollisia ostomaita.

Yleensä kun tilaa jotain intialaisesta nettikaupasta, niin kannattaa kiinittää erityishuomiota toimituskuluihin. Ne kun saattavat olla moninkertaiset verratuna ostosten hintaan. Ärsyttävää siinä mielessä, että monet toimittavat intialaisiin osotteisiin ilmaiseksi. Ja jos yhtään tietää lähetyskulujen todellisesta tasosta, niin ärsyttää vieläkin enemmän!

Itse tilaan aika useinkin tavaraa Intiasta, pääasiassa kirjoja ja vaatteita. Laitan toimitusosoitteeksi sukulaistytön osoitteen, ja hän sitten laittaa tavarat tulemaan minulle (luettuaan kirjat ensin).

Postitse tai kuriirilla lähettämisen hinnoilla ei ole suurtakaan eroa, toimitusnopeudessa sen sijaan on. Viimeksi lähetin itselleni paketin pari viikkoa sitten. Koska halusin lähetyksen kotiin mahd. pian, pistin sen tulemaan DHL expressillä. Paketti painoi 10 kg, ja hintaa sille tuli veroineen 180e. Pakettin jätin DHL:lle keskiviikko ip, ja seuraavan viikon maanantaina se oli jakelussa Suomen päässä. Täällä tosin paketin perilepääsy vaati useammankin tiukan keskustelun DHL:n kanssa, sillä sain sen vasta perjantai ip.

• goangirl

Heips!

Onko tietoa mistä ko.tuotteita saa Pohjois goalta? Itse ostanut niitä aiemmin PohjoisIntiasta.

• maumau1

Nepalista saa myös. Aika vanha ketju, mutta onko kukaan löytänyt maahantuojaa Suomeen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1379
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1175
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      212
      1170
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      200
      1164
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      906
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      881
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe