Onko kellään kokemusta kattokotilaisesta, tekee kattoremontteja.
Toimipiste on kuulemma Turun kupeessa Liedon puolella jossain Ansarintiellä.
On kuulemma hyvä ja halpa.
Katto Kotilainen
9
884
Vastaukset
- Ylpeä Lietolainen
Saanen ylpeänä korjata että Kotilainen ei ole kotoisin Liedosta.
Hän on Uudestakaupungista (Mielisairaalan vierestä) ja valitettavasti
on muuttanut Lietoon (Hävettää).
Elokuvarooli oli Iso Rölli ja siinä kun ei tarvinnut puhua, mahtoi olla Kotilaiselle
vaikeaa.
Varokaa vaan sitä kylähullua... - joulu
Tämä on kunnia loukaus . tämä kaikki on väärää tietoa ja sairasta. Ei pidä paikaanssa . joku sairas ihminen haluaa loukata kotilaistta . Pysäyttäkää tämä sairas ihminen ja nopeestti .
- seuraaja4
Ei ole sairas ihminen joka tällaista puhuu,Kotilainen itse on sairas valitettavasti.
Kiero narsisti,joka käyttää ihmisiä hyväkseen,olen itse joutunut sivusta seuraamaan,kuinka tyhjentänyt ex-vaimonsa omaisuuden,noh vankila odottaa..muttei kauan.
- Joulupukki !
Hyvää ja rauhallista joulua ja uutta vuotta 2015 ! Tiina ole kiltistti nyt !?
- Anonyymi
Jatkuva väkivalta kohdistus suku Jouluun, ihmis suhteisiin, ovat puhumattomuuden maailman mestareita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047624
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075768- 835117
- 1394496
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113190- 542909
- 532822
- 612417
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562016