Onko kellään kokemusta kattokotilaisesta, tekee kattoremontteja.
Toimipiste on kuulemma Turun kupeessa Liedon puolella jossain Ansarintiellä.
On kuulemma hyvä ja halpa.
Katto Kotilainen
9
1052
Vastaukset 9
- Ylpeä Lietolainen
Saanen ylpeänä korjata että Kotilainen ei ole kotoisin Liedosta.
Hän on Uudestakaupungista (Mielisairaalan vierestä) ja valitettavasti
on muuttanut Lietoon (Hävettää).
Elokuvarooli oli Iso Rölli ja siinä kun ei tarvinnut puhua, mahtoi olla Kotilaiselle
vaikeaa.
Varokaa vaan sitä kylähullua... - joulu
Tämä on kunnia loukaus . tämä kaikki on väärää tietoa ja sairasta. Ei pidä paikaanssa . joku sairas ihminen haluaa loukata kotilaistta . Pysäyttäkää tämä sairas ihminen ja nopeestti .
- seuraaja4
Ei ole sairas ihminen joka tällaista puhuu,Kotilainen itse on sairas valitettavasti.
Kiero narsisti,joka käyttää ihmisiä hyväkseen,olen itse joutunut sivusta seuraamaan,kuinka tyhjentänyt ex-vaimonsa omaisuuden,noh vankila odottaa..muttei kauan.
- Joulupukki !
Hyvää ja rauhallista joulua ja uutta vuotta 2015 ! Tiina ole kiltistti nyt !?
- Anonyymi
Jatkuva väkivalta kohdistus suku Jouluun, ihmis suhteisiin, ovat puhumattomuuden maailman mestareita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459