Muistisairaiden hoitamiseen tarvitaan vapaaehtoisia. Kaveri-vapaaehoistyö kouluttaa vapaaehtoiset. Tässä olisi työharjottelupaikkoja työttömyysturvalla?
Muistisairaiden hoitaminen
2
150
Vastaukset
- pascahoituri
Nonni
Muistanette kertoa koulutuksessanne myös muistisairaiden mahdollisesta väkivaltaisuudesta ja ohjeistaa heitä miten tilanteissa tulee toimia? Nielemisvaikeudet tulee ottaa myös huomioon, koska kaverit ilmeisesti myös osallistuvat syöttämiseen. Ei siinä mitään, ajatus on erittäin hyvä ja muistisairaiden hoitajana tiedän, että kaikki liikenevä apu on tarpeen, mutta haluamme, että tietyt perusasiat näillä kavereilla on hallinnassa. Hyvin. Ja yksi juttu: Työttömyysturvan suuruinen korvaus tuosta vaativasta työstä on aika hmmm naurettava, mutta kiva jos joku tarttuu syöttiin. - Lempeä luonne
Varmaan on tarkoitus mennä työttömyyspäivärahan saajien vapaaehtoiseen harrastukseen. Sitten kun ei enää halua, tai on työpaikka, voi mennä sinne.
Dementoitunut ihminen on arvaamaton ja epäluuloinen, pitää olla pitkä pinna hoiturilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991