Mikä on paras autokoulu Orimattilassa hinta-laatu suhteeltaan?
autokoulut
10
334
Vastaukset
- 5555
mun tietääkseni olassa on yksi autokoulu.en oo varma.
- selkeää tämä!
2 autokoulua on - Baana ja Orimattilan Ajoi-Opisto.
Eiköhän noissa ole tuo hinta-laatu suhde samaa tasoa.
Jos kortin aiot ajaa niin mene Lahteen, matkoihin kyllä menee rahaa silloin, mutta mitä siitä. Turha näihin käpykylän autokouluihin on mennä kun Lahteenkin voi mennä. Älä muutoinkaan suosi Orimattilalaisia yittäjiä ... kun vain pakosta.- ------------------
* siis Orimattilan Ajo-Opisto
- huonompi
En suosittele sitä mikä on siinä vanhan holvin tiloissa
- Miksi et?
Perustele !
- huonompi
Miksi et? kirjoitti:
Perustele !
Soitin sinne joskus ja kyselin koska alkaisi seuraava kurssi... ottivat numeroni ylös ja vasvastasivat että soittavat minulle sitten kun ryhmä saadaan kasaan ja tarpeeksi osallistujia niin ilmoittavat... soittoa ei ikinä tullut eikä kuulunut mutta eipä se mitään, kertoo paljon kyseisestä paikasta mutta nyt minulla jo kortti taskussa. lahdessa kävin =)
- Stone age
Mitä ihmettä, onko Orimattilassa autoja??? Eikös ne just keksinyt tulen,
pyörä tulee vasta muutaman kymmenen vuoden päästä! - äiti vaan
- Systeemit aika epäselvät, usein joutu kyselemään asioista itse
- Ajattaminen tuppaa venyä, kun vaan yksi ihminen hoitaa sen. Elikkä kortin saanti pitkittyy helposti
- Pimeänajo ei kuulu samaan hintaan ainakaan siellä
- Jos reputtaa inssin, niin uusintaan autonvuokra 100€, joka myös tuli yllätyksenä
Nämä siis AJO-OPISTOSSA
Jos olisin tiennyt enemmän paikasta... en olisi välttämättä käyttänyt heidän palveluja. Lahdessa on systeemit toiminut huom. paremmin aikaisemmin. - mopot sou
Uusia autokouluja Orimattilassa:
Tmi Törmäyskurssi
Pakoon poliisia Ky
Oy Tulevaisuuden rattijuopot Ab
Pilluralli ABC
Speed Spede ltd - åålaa
On myös Jarrua Junteille Corporation
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846