kaikki lähettää viestin ihastukselle!!!

nytheti;)

eli kaikki lähettää tänään viestin ihastukselle..:) kertokaa sit tänne kuinka kävi..:) antakaa muille rohkeutta lähettäää:) no jos tänään ees tällä viikol:) itekki vois yrittää!!:)

86

3444

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plöpölölö

      hyvä idea !!:D

    • murr....>.<

      matkittua !!!!

      • miks ei?

        no mut eiks oo kiva et joku tekee tänne uuden? :)


      • *.*
        miks ei? kirjoitti:

        no mut eiks oo kiva et joku tekee tänne uuden? :)

        ei. tässä touhussa ei oo mitään järkee, ku ei läheskää kaikilla oo ihastuksensa numeroo...eikä rohkeutta varmaan edes sitä kysyä?


      • joku
        *.* kirjoitti:

        ei. tässä touhussa ei oo mitään järkee, ku ei läheskää kaikilla oo ihastuksensa numeroo...eikä rohkeutta varmaan edes sitä kysyä?

        naamakirja on keksitty


      • LmaoXD
        joku kirjoitti:

        naamakirja on keksitty

        Lol "Naamakirja" XD Tuli mieleen tosta Fridget spinner eli näperrys pyörijä :D


    • nytheti;)

      nonii nyt tekin kaikki lähetättee (((:: itekkin yritän koko ajan mut...

    • Niskasta kiinni!

      Itellä kun kerroin tyttöystävälle yhen tärkeen jutun, niin ei meinannu viittiä, mutta sittte ajattelin että tasan viiden minuutin kuluttua painan nappia (tässä tilanteessa klo xx.19) ja sinne se viesti lähti. Vastas myöntävästi ja hyvä olo tuli :)

      • yritetään..

        mitä laitoit sille? :) ja missä niinku puhelimella vai naamakirjassa?


    • o3o

      olispa mulla vaan sen numero :)!

      • KukkeliKalle

        Samat... Oon ite vaan poika.


    • ....................

      HYVÄ IDEA KULTSU!!! jos vaan eka hankkisit kaikille niitte ihastusten numerot. vitsi mikä einstein.

      • tyttö 98

        Lähetin monta viikkoo sit mut ei sil ollu mulle mitään ni mä en enää oo kiinnostunu siitä. Näin yhen tosi söpön pojan vähän aikaa sit ja se katto mua ja hymyili


      • -----ll
        tyttö 98 kirjoitti:

        Lähetin monta viikkoo sit mut ei sil ollu mulle mitään ni mä en enää oo kiinnostunu siitä. Näin yhen tosi söpön pojan vähän aikaa sit ja se katto mua ja hymyili

        Mee ihmeessä puhuun ainaki musta on tosi söpöö jos joku random tyttö tulee puhuun ihan tosta vaan :)


    • jreojieovijv

      Oot kyl ihanan rohkee jus uskallat tehä ton :D
      itellä ois kyl sen numero ja mieli tekis mut en taia uskaltaa :/

      • tyttö98

        No mun "entinen ihastus" oli joskus 2v sitte ollu ihastunu muhun ni se vähän helpotti asiaa. Mut se ei oo paha oikeesti! Kertokaa vaa ihastuksillenne! :) ja sit siit poika jutusta et kaikki pojat ei oo niin ihania et niist ois kiva ku joku randomi tulee puhuu nille...mut yritän vähän rohkaistua. Meen tänää varmaa vähän kävelee et jos tulis vastaan joku


    • help me !

      help me:):)

    • voisiin muute kertoo, mut en tiiä miten :(

    • JASSMIN

      Lähetin viestin ja siinä sit ruvettiin juttelee kaikenlaista ja nyt ilmeisesti nähään viikonloppuna ja lopuks toivotti hyvät yöt sydämen ja vink-hymiön kera

      • o3o

        Ää... Miten helppoo se vaan oliskin, jos tiätäisin sen numeron!....


      • JASSMIN
        o3o kirjoitti:

        Ää... Miten helppoo se vaan oliskin, jos tiätäisin sen numeron!....

        Mäki juttelin vaan facebookissa :-)


      • Anonyymi
        o3o kirjoitti:

        Ää... Miten helppoo se vaan oliskin, jos tiätäisin sen numeron!....

        Mulla oli sama ongelma ennen kun se laitto mulle viestii (ei hajuukaan mistä se on pölliny mun numeron)


    • nytheti;)

      sit viimestää tänää;)

    • hsiuvdm

      lähetin.... vastausta en ole vielä saanut :/ harmi sinällään koska tykkään hänestä paljon !!! mutta lähetin vasta äskön joten voihan hään viel vastata

      • nytheti;)

        voi kyl se viel vastaa :-)


      • fhiscnk
        nytheti;) kirjoitti:

        voi kyl se viel vastaa :-)

        vastaiski mut siit on jo varmaa 2,5 h:(((( ! oon jo ny iha masentunu:/


    • joooooop

      No lähetin ni eikös se vastannu että "jaaha XD" ja vähän aja päästä se lähetti et "oon mä vähä suaki kattonu sillä silmällä.." putosin melkein tuolilta :D

      • mäkimelkeeputosinhohoo

        hahah XD


    • nyt heti;)

      no mites teillä meni :))

      • JASSMIN

        Hyvinhän se meni aluks (niinku tuolla ylempänä kerroinki) mut käviki sit ilmi et sillä on "tyttöystävä" tai ilmeisesti ainaki jotain säätöö. Se anto joka tapaukses iha sellasen kuvan et olis kiinnostunu (tai sit se on kiinnostunu mut vaa varattu).. Paskempaa fiilistä ei oo kyl pitkää aikaa ollu..


    • girrlllllllr

      En itse uskalla :((. Numero kyl löytyy, mut senki etin netistä. (eli sillä ei ole mun numeroa) Pitäiskö laittaa oma nimi jos uskaltautuisin lähettään viestin?? Oon pari pilapuheluu sille soittanu. Mut sit jos lähettäisin pelkään, että se ei mulle sano enää sanaakaan tai tuu edes lähellekkään mua. eli jos lähetän pitäskö vaan kysyy et mitä kuuluu??

      • girrlllllllr

        Tartteen apua!!


    • nytheti;)

      lähetät vaa eka moi(mitäkuuluu), jos sillä kerran ei oo sun numeroo nii kkysyy ehk kuka oot sit alat arvuuttelee jos se on sun luokal sanot sillee joku sun luokalta tai sillee (: siitä se sitte lähtee !

      • girrlllllllr

        no, pitää kai se sitten vielä ainakin tämän viikon sisällä lähettää. mutta kun se on sitten valmis niin sitä jänistää niin nopeasti:((.


    • minävaaaan

      girrlllllllr: tyttönä ei kannata pelätä et poika ei enää puhuis sulle tai mitää. pojat on semmosia et ei ne tee nii, paitsi et ehkä jokku semmoset jokka on kauheen ujoja muutenki. mut turhaa pelkäät(: !

    • problemgirll

      Mää voisin lähettää mun ihastukselle viestin, mut se tietää jo et tykkään siitä. Oon ollu sen kans pari kertaa jo aikasemmin, ja tiiän et jos kysysin et "alakko" nii se sanois et joo. Mut erottii muutama viikko sitte ja en haluu viel olla sen kans uuestaan. En vaan oo viel valmis uutee suhteesee :(

    • kkkkko

      Jos ei ole ihkutus ihastuksenne numeroa, niin menkää koulussa käytävällä pyytänään nopeasti kynää lainaan, kirjottakaa paperilappuselle numeronne ja antakaa se ja kynä takasin, kiittäkää hymyillen ja lähtekää. Hehe.

    • <3333 se o ihanin <3

      joo en enää lähetä koska lähetin pari päivää sit :/

    • afraid of been dumpd

      En taida ihan uskaltaa eikä ole sen numeroa, jotenkin ei ole tullut pyydettyä... Se on siis mun kaveri ja juteltiin tänäänkin muuten vain kasvokkain, mutta en kyllä uskalla tunnustaa ihastustumistani sille olen ehkä vähän ujo tälläisissä jutuissa, pelotta että jos se sanois et en tykkää sust :/ Se kyllä aina välillä katsoo mua kun se luuleee et mä en huomaa kun olllaan ryhmässä puhumassa... ja hymyilen AINA kun olen sen lähellä :DDD Joo siinä nyt oli hieno vuodatus.
      Sori huono nimimerkki :D Oon siis yläasteella 8 lkkk ja tytttööö

    • girrlllllllr

      nytheti;) oletko itse jo lähettänyt viestin ihastuksellesi?? En itse vielä ole kun jännittää niin pirusti!! ;(( eli uskaltaako vai eikö uskalla??

    • nytheti;)

      uskallathan sinä !!! :) kyllä minä lähetin mutta hänellä kesti kauan vastata ja sitten illalla en enää jaksanu vastata hänelle kun hän kysyi oliko minulla asiaa enkä tiennyt mitä vastata..:D enää en uskalla lähettää x)) mutta sun kannattaa lähettää !:)
      lähetän ehkä huomenna jos viitsin((:

    • girrlllllllr

      ok;)) lähetän varmaan vain että, moi. mts?

    • girrlllllllr

      En oo vielä uskaltanu ;((. :D

    • nytheti;)

      kannattais:)) mäki lähetin...((: ja sillee

      • guguguguhugugu

        ok...


      • gaygaygay
        guguguguhugugu kirjoitti:

        ok...

        gaygaygay


    • angel+

      Mulla on mun ihastuksen numero mut en vitti lähettää kun ei oo mitään asiaa... mieluummin meen puhuu faces :)

      • tyttö

        mun ihastuksel ei oo facea ;((


    • nytheti;)

      puhu puhu ;) :)

    • girrlllllllr

      olen pelkuri :((

    • nytheti;)

      ei kannata !! se tuntuu vaikeelt mut eka viesti jälkee iha helppoo!

    • mmm

      Yks jätkä lähetti mulle viestiä että se on kusessa muhun. Juttelen sen kaa tosi usein ja tällee tullaan hyvin juttuun, mutta en oo ikinä aatellu sitä muuna kuin kaverina ja kerroin sille, että en oo ihastunut siihen, mutta tykkään siitä tosi paljon kaverina. Nyt se pisti viestiä, että on tosi surullinen ja shokissa. Mulla käy niin sääliks:c

    • girrlllllllr

      tänään "juttelin" yhelle mun ihastuksen kaverille, joka sanoi että toi on oikeesti tosi ärsyttävä. Ihastuski tietenki alko et niin sä ot tosi ärsyttävä. olin silleen et eiku oon tosi mukava. sit ihastus sillee et eiku oot tosi ärsyttävä ja sitte sillai "näsäviisas". en ole näsäviisas! ja jos olen, olen vain siksi että saisin sanoa ihastukselleni edes jotain pientä, että hän huomaisi edes olemassaoloni. pelottaa koko ajan, kun saa kirjoittettua viestin nii pelkään että lähetyksen jälkeen se ei muuta kuin katso minua oudosti. sitten en edes lähetä viestiä. tämän päivän jälkeen pelottaa vielä enemmän :((. neuvoja??

    • nytheti;)

      girllllllllr : lähetä viestii vaa ei se välejä pistä poikki ja jos et kysy et saa koska tietää jos hänkin tykkää sinusta? (:

    • girrlllllllr

      niin se on kyllä totta :)

    • nytheti;)

      :) jokos oot uskaltanu ?:)

      • poika 15

        Aijai mä lähetin eilen eikä tullu vastausta mutt sitte tänää se vaa tuli istuu mun vieree välkän jälkee se pyys jäämään kahestaan. Sitte veti bitch läpin poskelle ja pussas mua!! Se vaa sanos että tommottis ei saa kysyy naiselta ja sitte se sano tykkäävänsä musta!! Nyt ollaan yhessä!!! ::DD


      • :D:
        poika 15 kirjoitti:

        Aijai mä lähetin eilen eikä tullu vastausta mutt sitte tänää se vaa tuli istuu mun vieree välkän jälkee se pyys jäämään kahestaan. Sitte veti bitch läpin poskelle ja pussas mua!! Se vaa sanos että tommottis ei saa kysyy naiselta ja sitte se sano tykkäävänsä musta!! Nyt ollaan yhessä!!! ::DD

        fake ees ?


      • girrlllllllr

        no en:((. lamaannuin taas. aluksi koulussa menin istumaan taakse hänen viereensä. hän istui siinä vähän aikaa ja lähti muualle istumaan. sitten kohta hänellä ei ollut paikkaa missä istua joten tuli viereeni


      • Kinosti... oikeesti
        girrlllllllr kirjoitti:

        no en:((. lamaannuin taas. aluksi koulussa menin istumaan taakse hänen viereensä. hän istui siinä vähän aikaa ja lähti muualle istumaan. sitten kohta hänellä ei ollut paikkaa missä istua joten tuli viereeni

        Nyt oon kyl saanu semmosen kuvan että se on tosi lapsellinen. Ootko miettiny että pojat tulee pari vuotta jäljessä, se on totta. Näytä jotenkin sille miten idiootti se oli, esim juttele sen kaverin kanssa niin että se kuulee pahaa siitä. tai emt. vaan huono idea ehkä.

        Ite mä tuun juttuu yhen tytön kaa aika tosi hyvin kun jutellaa, mutta emmätiiä miten siitä sit vois jatkaa. Vinkkejä???


      • ;);)
        girrlllllllr kirjoitti:

        no en:((. lamaannuin taas. aluksi koulussa menin istumaan taakse hänen viereensä. hän istui siinä vähän aikaa ja lähti muualle istumaan. sitten kohta hänellä ei ollut paikkaa missä istua joten tuli viereeni

        no mut iha oikeesti jos et lähetä viestii mietit et mitä jos........


      • 13+17
        poika 15 kirjoitti:

        Aijai mä lähetin eilen eikä tullu vastausta mutt sitte tänää se vaa tuli istuu mun vieree välkän jälkee se pyys jäämään kahestaan. Sitte veti bitch läpin poskelle ja pussas mua!! Se vaa sanos että tommottis ei saa kysyy naiselta ja sitte se sano tykkäävänsä musta!! Nyt ollaan yhessä!!! ::DD

        yhtä uskottava juttu kuin 6-luokkalaisten "panin sitä koulus vessas" jutut


    • rakkausONihanaa<3

      Kinosti... oikeesti:ehkä voisit vaikka pyytää tätä tyttöä "treffeille" kanssasi. Jos hän sitten tulee, varmasti on ihastunu:)

      • Kinosti..

        Kiitos.


    • girrlllllllr

      en oo vieläkään uskaltanu ;DD.

      • kkkkkkko

        En ole lukenut tätä koko keskustelua vaan aloitin tosta aika alhaalta lukemaan noita sun kirjotuksias. Olet siis yläasteella?
        Silloin kun itse olin yläasteella niin liikuin enimmäkseen poikien kanssa ja siinä kyllä oppi tulkitsemaan tota poikien käytöstä. Nämä mun kaverit olivat siis koulussa niitä jotka luulivat olevansa kaikkien yläpuolella ja että he saivat sanoa ihan kelle tahansa mitä ilkeää halusivatkaan.
        Toi "seuraamis-juttu" kuulostaa niin tutulta, ja luulen, että poika ei ole susta kiinnostunut. Parin vuoden päästä siitä (toivon mukaan) kasvaa ihan normaali nuori mutta kuulostaa aika lapselliselta pojalta vielä.
        Se, että hän ei itse ilmeisesti kiinnitä suhun oikein minkäänlaista huomiota kertoo vähän siitä, että sitä ei kiinnosta, mutta se on saattanut huomata, että itse katselet sitä (?)
        Äläkä anna niitten lytätä sua maahan tommosilla "MIKS TE SEURAATTE MEITÄ" - jutuilla, katso vaan ylimielisesti ja tuhahda ja jatka keskustelua kaverisi kanssa. Siitähän oppii ettei maailma pyöri hänen ympärillään, ja saa kuvan, että sua ei vittuakaan kiinnosta onko koko ihminen samassa luokassa tai puistossa sun kanssa.

        Anteeksi jos tulkitsin väärin kun tosiaan en noita viestejä lukenut.
        Jos kuitenkin teillä on ihan hyvät välit ja puhut pojan tai hänen kavereidensa kanssa ihan normaalisti, niin kysy heidät vaikka viettämään iltaa/hengaamaan/pelaamaan joskus koulun jälkeen porukalla. Siinä on hyvä tapa tutustua toiseen.


    • girrlllllllr

      No oikeastaan olen 6 luokalla. Ei hän kyllä kiinnitä minuun minkäänlaista huomiota. Joskus ehkä saattaa vain katsoa vähän aikaa ja vaikka tietäisi että tiedän että hän katsoo minua jatkaa silti tölläämistä. No on meillä ihan OK välit. En oikeastaan tunne kovin hyvin häntä, koska luokassamme tytöt eivät ole poikien kanssa ja toisinpäin.

    • jp_

      020202,sieltä saa numeroita,ja eniron sivuilta

    • Tyttö Kuopiosta

      Mulla on, mutta oon kiusannu sitä jo tarpeeks ja se on 8lk ja mä 6lk :DD

    • 96eipokkaa

      korotetaan panoksia ja soittaa sille...

    • hihhihihihiihi

      no huhhuh ! nyt menee jo rajuks :d eiku

    • pianisti95

      Ääää mua ärsyttää oma käytös sellasten lähettyvillä joista oon kiiinnostunu...... En uskalla kattoo sinne päinkää:( Jos esim tyyppi josta oon kiinnostunu kävelee kadulla vastaa oon niiku en ois huomannu et se on siinä. Oon iha tyhmä.

    • jepmä

      Sori ei pysty. Se meni jo nukkuu .

      • bitchhhuu

        Vittu ottakaa itteenne niskasta kiinni ja kävelkää prkl sen luokse ja kysykää numeroo. Tänää tapasin ekaa kertaa yhen pojan ja vaa menin kysyy numeroo ni heti anto. :D kannattaa eka tutustuu kaverina koska kuka ny alkaa jonku puolrandomin kaa tyylii et haluun ton? En mä ainakaa. Ja jos poika sanoo jtn vähä tyhmää ni saattaa johtuu et on ihastunu. Mul on kokemust, sit jälkeepäi se miettii et hupsistaa :d onnee yritykseen!


    • eewthsrtgws

      yhyhyhyyy

    • SiisDiscoo

      Mm, mul on jo säätöö yhden kanssa, mutta ongelma on se, että siitä pitää tosi moni. Sen pikkusisko lukee mun viestei joskus sen puhelimesta. En tiiä uskaltaisko lähettää: Haluutsä seurustella mun kaa?

      • mmm''

        luulin enne vikaa lauset et oot tyttö :DD


      • Kinosti..

        KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ!


    • Onneton poika

      Lähin ihastukselle runon ja kysyin leffaa huomenna.

      Muija:Vittuako lähetät mulle tällästä paskaa 10 aikaan yöllä.

      Minä: Noin yllättävän lihavaksi haiset tosi pahalle.

      Muija: Pääkii homo.

      Minä: Eli tuutko huomenna leffaan

      Muija: No vittu mieti [Ja tuli niin pitkä laimee servi että en jaksa kirjottaa.]

      Minä: -.-

      Siinä meni ihastus tämän takia -.- !

      • 19+16

        sanot ihastukselles näin?

        "Minä: Noin yllättävän lihavaksi haiset tosi pahalle."

        ok


      • harlekiini
        19+16 kirjoitti:

        sanot ihastukselles näin?

        "Minä: Noin yllättävän lihavaksi haiset tosi pahalle."

        ok

        Kamalaa.Lähetin vain et täs numero jos tarvit:D Vähä sekoa. Ja en ole teini. En tiiä. . . Tuskin vastaa.


    • 222222222

      ei vastannu :(

    • rakastunut :):)

      Tiedän että kesustelu on aila vanha mutta kommentoinpa silti. Minä niin kovasti haluaisin lähettää hänelle viestin koska numero löytyy mutta en kehtaa ja koska tämä poika on lestadiolainen nii en tiedä miten tämä reagoisi. Olemme ihan hyviä kavereita siitä huolimatta että hän on lestadiolainen ja minä en. Auttakaa!!

    • Anonyymi

      En viitti lähettää kun oon tällänen luuseri

    • Anonyymi

      Lähetin sille snäpissä "🥰 "
      Näki lukitus näytöltä eikä lukenu 🤣

    • Anonyymi

      Se laitto mulle viestii et on ihastunu muhun ja pyys ulos huomenna😍 mut mulla on harkat ja mulle ei käy niin sanoin et jutellaanks koulussa. Mun ihastusta pakotettiin kertoo mulle ja mulla ei oo hajuukaan mistä se on pölliny mun numeron

      Joten tehtävä suoritettu: laitoin sille ”Moi. Mulla on huomenna harkat joten en pääse sori. Jutellaanko tästä koulussa?😊”

      T:12-v tyttö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe