Haluun OIKEESTI kuolla

Masennusta

Elämä on aivan hirveää... Tahdon täältä vain pois.
Musta tuntuu ihan kamalata! (en jaksa selittää, mutta ihan syystä)
En oikeesti haluu enää elää... Oon ruma, tuntuu aina KOKO päivän pahalta, joskus jopa ilman syytä. Vapaa-aikana makaan aina sängyssä ja kuuntelen musiikkia. Hygienista en jaksaisi huolehtia, mutta en halua, että haisen ja kukaan ei tykkää musta. Vaikkei kukaan ennestään tykkää. Elämä tuntuu tosi raskaalta ja tuntuu aina joka päivä, että on jokin raskas taakka kannettavana. Ihmisiä en juurikaan tahdo nähdä, ja minun on vaikea puhua suurista ongelmistani kenellekkää. Itkettää nyttenkin :'( Paras kaveri muutti 200 kilometrin päähän, joten en voi enää edes nähä sitä. Kaikki on pilalla!

Jollain samallainen fiilis?

24

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 27

      Katso nyt peiliin ja mieti. Kun ajattelet,etä olet joku muu ja katsot sinua. Olet varmasti kaunis. Rumia ihmisiä ei ole olemassakaan. Vihaat elämääsi, koska ajattelet asioita itsevihan pohjalta. Ala etsiä itsestäsi hyviä puolia ja etsi uusia ystäviä. Kun vain päätät niin ja pysyt päätöksessäsi, vanha vaihe elämässäsi päättyy ja uusi alkaa. Voimia!

    • tohtorijyyrgen

      Jos haluat kuolla niin lopeta säälin kerääminen SUomi24 palstoilla ja tapa itsesi. Hyviä keinoja toteuttaa itsemurha on esimerkiksi ikkunasta hyppääminen niskat edellä,ranteiden tai kurkun viiltäminen. Tai työnnä vaikka sakset reisivaltimoon.


      Tohtori Jyyrgen kuittaa.

      • Ihanoikeest

        Vittu sä oot pelle. Oot nii vitun sieluton paska ja kun kattoo sun profiilia voi päätellä että oot joku vitun säälittävä nörtti nimimerkin takana hakemassa kunnioitusta kusipäisellä käytöksellä.

        Hyvää loppuelämää sulle "jyyrgen"


    • 27

      Nettikansalta ei sääliä heru sori vaan D:

      Täällä on vaan trolleja jotka ei auta mitään.

    • ap

      En kerää sääliä. Kerään apua.

      Itsemurhaa en haluaisi tehdä, koska sillon vanhemmat on ihan maassa.
      Jos vaan juoksen auton alle, niin jää traumat aika varmasti sille ajajallekkin.

      Kokeilen vielä uutta mahdollisuutta, mutta jos ei onnistu, nii en tiiä, et mitä enää pitäis tehä...

    • girl

      mee puhuu jokki ihmiselle joka osaa auttaaa:) aina löytyy yksi sellainen ihminen. älä tee itsaria sillä sulla on koko elämä edessä ja vaikeista ajoista oppii kaikista eniten!

    • Cellist

      Kaikki ne ketkä kirjoittelee tällaisille palstoille esim. "Jos haluat kuolla niin lopeta säälin kerääminen tämän sivun palstoilla ja tapa itsesi" niin oikeasti MIETTIKÄ ennen kuin KIRJOITATTE ihmiset tulee hakee neuvoja ei mitään tällaista turhuutta.

      Voin sanoa että tunnen sinun kipusi. Meikäläinen on kestänyt masennusta yli 15 vuotta osittain samoista syistä omista muistakin ja vielä jatkan samaa rataa masennuksen kanssa. Ainoa syy miksi en ole tehnyt itsemurhaa on varmaankin sen takia koska sanon itelleni että en siinä hyödy mitenkään (eikä muutkaan) ja toinen syy miksi jatkan eteenpäin on myös se että voin yrittää antaa neuvoja yrittää saada muut ketkä ovat masennuksen partaalla takaisin jatkamaan elämää parempaan suuntaan. Koska siitä saa paremman tunteen itsellekkin ja myös se suurentaa syytä EI tehdä itsemurhaa että tietää ettei ole ainoa.

    • luojaauta

      jollain samanlainen fiilis?
      no kuule varmaan 90% suomailaisista tuntee noin. Et ole ainoa.

      Itselle tulee useinkin noita ajatuksia. Tänäänkin kun pitäisi valita eroanko koulusta vai jatkanko vaikka tiedän, että aika pirun väkisin joudun sen opiskelumotivaation itsestäni väkertämään.. Moni asia vetää maahan. Tuntuu, että olen totaalisesti pilannut elämäni ja että olen niin huono ja avuton monella eri tapaa että ei yhteiskunta tällästä paskaa kaipaa.
      Mutta mitä helvettiä? Ajattelenko mä oikeasti noin vai yritänkö vain miettiä asiaa niinkuin muut musta saattaisivat ajatella? Kävin viimevuonna Thaimaassa ja ne ihmiset siellä eivät olleet mitään rakkettitieteilijöitä ja ylipäänsä eivät tarvitse sellaista määrää maallista omaisuutta, mitä me täällä Suomessa tarvitsemme. Ollaksemme onnellisia meillä Pitää olla ystäviä, rahaa, hyvä työ, pitää olla fiksu ja filmaattinen, sosiaalinen, pitää olla puoliso, lapsia, plaa plaa.
      Jonkun muun maalaisen silmin olisin häpeäksi kaikille, koska en ole iloinen siitä mitä minulla on. Asiat menee elämässä välillä päin helvettiä, mutta nimenomaan täällä Suomessa jaksetaan valittaa, koska asiat on sen verran hyvin, ettei enää tiedetä mistä pitäisi olla onnellinen.
      Ei tätä maailmaa voi pelastaa mikään. Voit joko elää tai kuolla, välimuotokin on, näköjään, mutta se on täyttä turhuutta. Revi itsesi ylös ja tee edes jotain kivaa ennen kuin oikeasti kuolet.
      Muista myös, ettei itsekkyys ole vastaus.

      Jos makaat koko elämäsi sängyssä, ja kun loppu tulee mietit, että "miksi helvetissä jäin tähän sänkyyn makaamaan? Olisihan sitä voinut jotain tehdä, edes ihan vähän"

      Niin ja ne raskaat taakat ei koskaan lopu, voit vain oppia elämään niin ettet murru niistä. Sitä se vahvuus on. Että jaksaa elää, vaikka mitä tapahtuisi. Ei vahvaksi synnytä, vaan siihen opitaan tai kasvetaan.

      • hyvä kirjoittaja!

        Juuri tässä on sitä asiaa, mitä kaivataan.


    • Nine One One
    • Hei Masennusta!
      Rohkeasti olet elämästäsi kertonut, sinun elämälläsi on tarkoitus kaikesta ikävistä asioista huolimatta. Luulen että koska tänne olet kirjoittanut ja pyytänytkin neuvoja niin ajattelin vastailla sinulle.
      Vaikka kirjoitit että on vaikeaa puhua vaikeista asioista niin rohkeasti kehottaisin ottamaan yhteyttä johonkin paikalliseen viranomaistahoon,terveyskeskuslääkäriltä voit saada lähetteen eteenpäin.
      Myös seurakunnalta,nuorisotyönohjaajan/diakonin/papin puoleen voit kääntyä jos tuntuu että tarvitset tukea ja ihmistä juttelemaan arjesta ja jaksamisesta.
      Olet ottanut ensi askeleen jo kun olet ajatuksiasi tänne jakanut, rohkeutta seuraavaan askeleeseen.

      Taina
      erityisnuorisotyönohjaaja
      Nettisaapas

    • mr.spurdo

      TAPA ITTES EBIN :DDDDDDDDDDD!!!!!!

      • :--DDD

        :D


    • c' mon

      Hyi kauhee! Ei kellekkään saa sanoa, että "tapa ittes" EI KELLEKKÄÄN!
      Tiedättekö, joku voi ottaa sen ihan tosissaan? Te pilaatte jonkun elämän tollasella! MUlle hoettiin tota lausetta koko yläaste! Sairastuin anoreksiaan ja masennukseen. Loppujen lopuksi yritin tappaa itseni, mutta siinä ei ole mitään järkeä! Kukaan ei totsissaan siitä hyödy!
      Jos teillä ei oo muuta tekemistä ku huudella niin kaivakaa kuoppa ja hypätkää sinne!!

    • XDDX

      Syö myrkyllisii sienii tarpeeks, nii kuolet XD

    • masentaa.

      On kyllä taas niin paksua, niin paksua. Kun jollain on mielenterveysongelmia (ja se ei ole sama asia kuin masennus, jfyi), niin takana on kyllä suuremmat asiat kuin ajanviettopaikkojen puuttuminen. Hienoa, että sinä olet viettänyt ah niin auvoisen ja täydellisen nuoruuden, mutta älä sylje sellaisen päälle jolla on mielenterveydellisiä ongelmia. Voisit ensin sivistää itseäsi esim. ahdistushäiriötä käsittelevillä artikkeleilla ennen kuin tulet tänne jeesustelemaan, että nykyajan nuoret ovat uusavuttomia, saavat kaiken valmiina eivätkä osaa ajatella itse, ja siksi ahdistuvat.

    • asdfhgjkl

      Psykologilla tai (koulu)kuraattorilla jutteleminen saattaisi olla hyvä vaihtoehto.

    • ???

      Joukko itse murha??? Kivuttoman haluaisin

    • .

      Silloin kun sua masentaa, niin lue koulukirjoja. Silloin et vaan makaa sängyssä, vaan saat ajtukset jonnekkin muualle. en tiiä toimiiko, mutta kokeile!

    • tyttöövain...

      minäkin vihaan itseäni, se pilaa elämäni ja elämäniloni :(

    • zemppiisulle<3

      mee nyt äkkiä jollekin terveydenalan ammattilaiselle esim.koulukuraattori/psykologille,terkkarille...Jos sä ihan oikeesti haluut kuolla se on vakava asia eikä silloin ruveta kirjottelemaan mihinkään suomi24:seen vaan haetaan apua.Jos tää oli tyylin joku trolli nii joku voi ottaa tän tosissaa...
      uskon kuitenkin et tää on iha totta,jokaisel on oikeus elää HAE APUU HETI soita vaik mannerheimin lastensuojelu liiton lasten ja nuorten puhelimeen joka on ilmanen...

    • Itelläkin on samanlainen fiilis

    • Positiivista!

      Musta elämässä löytyy AINA jotain positiivista, minkä takia kannattaa elää. Elämänilo on asenteesta kiinni! Jaksa vain reippaasti! Ja aivan varmasti on paljonkin ihmisiä jotka pitävät sinusta ja haluavat auttaa. Ajatukset voi johtaa toisaalle vaikka pienellä kävelylenkillä tai kirjalla. Minulla toimii! Itsemurha ei ole ikinä mikään vaihtoehto, sillä tuottaa vain tuskaa perheelle ja muille ihmisille. Itse yritän löytää aina asioita joista iloita ja jos itsestään ei niitä heti löydä voi ainakin ajatella että jollakin muulla ihmisellä on tässä maailmassa hyvä olla.
      Positiivinen ajattelu ja tulevaisuuden toiveikas odottelu on johtanut minut monien vaikeidenkin asioiden läpi.

    • haluunauttaa:)

      joo älä vaan mee ainakaan terkkarille koska se kerto munki asioista etteenpäin ja sai potkut..... mutta nyt oon alkanu käymään koulukuraattorilla joka oikeesti auttaa tosi paljon ja mulla on/oli sama tilanne ku sulla.. sun kannattaa keskustella jonku kans, jos ei kenenkään ammattilaisen nii sitte ystävän, sukulaisen tai jonku perheen jäsenen kans.. mut älä vaan satuta ittees, siittä jää ikuiset arvet että fyysisesti ja henkisesti.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe