v6 murinoita kuuluvammaksi!

cam-mera

Millä kikalla saisi v6 moottorin mölinöitä paremmin esille?
Riittääkö jos vaihtaa pelkän takapöntön?
Auto on Nissan maxima 3.0 v6.

57

2627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painaja69

      poraa reikijä pako putkeen. ite tein kolme 12 millistä reikää alku putkeen ni rupes pärinät kuulumaan kylillä. mullakin on nissani

    • AMG-mies

      Vaihda se auton ensin toiseen! Helvetin ruma seittemänkymppisten auto sulla... kunnon pappa-nissan!

      • cam-mera

        Kauneus on katsojan silmissä.
        Satun vaan tykkäämään jenkkityylisitä autoista.

        Ite oon nähny liikenteessä useamman samanlaisen maximan, eikä kukaan heistä näkemäni mukaan ole vielä keski-ikää ylittänyt.


    • rööriii

      alusta loppuun 2 tuuman suorat rosteriputket!

    • kekkonen5

      Tykkäät jenkkityylisistä autoista ja ostit riisikipon.
      Ihme hiippareita sitä liikkuu...

      • cam-mera

        Mitä viitua se sulle kuuluu millä ajan.
        Saatana mitä mulkkuja täälläkin liikkuu, taidat ite olla se pahin hiippari saatana.

        Meitä on niin monta persoonaa, kun on ihmisiäkin.
        Kiitos kun osasit taas masentaa tämänkin päivän.


      • cam-mera
        cam-mera kirjoitti:

        Mitä viitua se sulle kuuluu millä ajan.
        Saatana mitä mulkkuja täälläkin liikkuu, taidat ite olla se pahin hiippari saatana.

        Meitä on niin monta persoonaa, kun on ihmisiäkin.
        Kiitos kun osasit taas masentaa tämänkin päivän.

        ...jatkoa edellliseen.
        Nissanissa on hyvä tekniikka ja tunnen itseni ylvääksi sitä ajaessani, sen luulisi olevan tärkeintä että minä pidän siitä.
        teidän muiten mielipiteet kiinnostaa mua yhtä paljon ku euroopan taloustilanne, eli ei paljoa paskaakaan.

        ajakaa te vain niillä hienoilla amg-mersuillanne. minäkin ajaisin, mutta postin palkalla ei niin hienoa autoa osteta.


      • emg amg org
        cam-mera kirjoitti:

        ...jatkoa edellliseen.
        Nissanissa on hyvä tekniikka ja tunnen itseni ylvääksi sitä ajaessani, sen luulisi olevan tärkeintä että minä pidän siitä.
        teidän muiten mielipiteet kiinnostaa mua yhtä paljon ku euroopan taloustilanne, eli ei paljoa paskaakaan.

        ajakaa te vain niillä hienoilla amg-mersuillanne. minäkin ajaisin, mutta postin palkalla ei niin hienoa autoa osteta.

        No mitäs sitten tuut tänne datsunisi kanssa inisemään. Pidä se riisikipposi ja unohda äänet tai vaihda kunnon autoon jossa saat ne äänetkin.


      • cam-mera
        emg amg org kirjoitti:

        No mitäs sitten tuut tänne datsunisi kanssa inisemään. Pidä se riisikipposi ja unohda äänet tai vaihda kunnon autoon jossa saat ne äänetkin.

        vali vali vali...
        Mitä se sua liikuttaa millä mä ajan.
        Eikö se ole pääasia että minä pidän tästä autosta?
        http://en.wikipedia.org/wiki/Ward's_10_Best_Engines

        Eipä löydy mitään amg moottoreja samasta listasta nissanin 3.0 v6:n yläpuolelta.
        Elikkä ime penistä, sori taisin pyytää mahdotonta, ku ei olematonta pysty imemään.
        Senkös takia sulla o sellanen peeniksen pidennin.


      • Anonyymi

        Sulla vissii ei oo autoa ku tänne tuut pätee😂😂😂😂


    • präm pröööt pröö

      ei taida v6 ja v4 koneista saada murinaa millään konstilla!, kyllä se rajoittuu siihen pakoputkiviritysten pröööööööm ääneen.. eli vähän sama kuin pahaääniset mopot ja piikit pakoputkivirityksineen ja sit oikeat iso koneiset motot muhkeine äänineen .. eli v8 on ainoo ensimmäinen vaihtoehto josta sitä sitä murinaa saa ulos

    • kaameat soundit

      Minä oon puolestani yrittänyt saada metakkaa hiljaisemmaksi V6:sta, huutaa niin perkeleesti alkuperäispakoputkilla, kokeilin asentaa siihen moottoripyörän decibel killerit, mutta sitten hyytyi tehot, vähän auttaa jos killeri on kiinni vain toisessa ulostulohaarassa, mutta on vähän hölmön näköistä kun savua tulee vain toisesta pakoputkesta.

      Jotain lisävaimentimia pitäisi keksiä kun auton pönttö ei mekastusta hiljennä. Mittasin desibelit tyhjäkäynnillä metrin päässä pakoputkista 90dB, decibel killeri toisessa haarassa pudotti metakan 85dB:hen.

    • kokeile!

      osta pari kolme tavallista pesu sientä ja tee niihin sitten reikiä silleen että ne reijät menee koko sienen läpi. sellaset pari kymmentä reikää per sieni on ok määrä. paras työ kalu on se juttu millä onpusta voi ottaa siemen kodan pois mä en vaan tiedä mikä sen nimi on mutta vähän paksunpi poran terä käy myös. sitten kun sienet on reijitetty niin sullot ne vaan pako putkeen ja ehkä voi sitten teipata jonkun verkon putken suulle vaikka palan sellasesta verkosta mitä voi laittaa marja puskien päälle ettei linnut syö marjoja ja ihan perus ilmastointi teippi käy siihen. toi toimii yllättävän hyvin kun se tekee äänistä vähän matalanpia mutta volat ei paljoa alene.

    • --..--

      Ei hemmetti mitä pikkupoika amistouhua. Päästä nyt jo se laiska vanha Nipponi kärsimyksistään ja tule maantasalle. Mitä tekee jollain äänillä jos ei ole koneessa oikeasti tehoa?? ei mitään.
      Tollanen virittely yleensä jää mopo poikien touhuksi ja luulisi tossa iässä jo loppuvan.

      • pörinä

        juuri näin! vittu helvetti! vitun nipponi! vittu romuksi vaan koko paska! poraa niitä vitun reikiä se koko paska täyteen! vitun pörinät!


      • cam-mera

        oletko ite edes ajanu kyseisellä aujoneuvolla,

        Ja vai tehoton?
        Ei noin isoon autoon mitääs vitun 1.6 flexifuoelia laiteta.
        Auto tarvitsee ison koneen koska painoa on päälle 1700kg tyhjänä.
        En minä mitään pelkkää takapönttöä siihen meinannu laittaa edes, vittu veetään se sitte 5cm rosteriputkella, jos se siitä on saatana kiinni.

        Omistamani auto on erinomaisessa kunnossa ja penkissä antanut lukemat 188hv.


      • cam-mera
        pörinä kirjoitti:

        juuri näin! vittu helvetti! vitun nipponi! vittu romuksi vaan koko paska! poraa niitä vitun reikiä se koko paska täyteen! vitun pörinät!

        ja sä vitun puppelihomoperse voit suksia sinne äitisi vittuun takasi, koska näyttää vakavasti siltä, että sut on otettu kuukautta liian aikasi uunista veke.
        Et tunnu olevan siitä karkaistu teräksestä tehty, pikemminkin päinvastoin.


    • --..--

      No onpa hurja 188hp jossain 3.0l V6. siitä juuri näkeekin että on laiska kone.
      Bensa maistuu mutta ei tehoja, onhan se siinä suhteessa verrattavissa tosiaan jenkkeihin. Tosin mitään positiivista siinäkään vertauksessa ei ole.
      Onko jotain ongelmia tuon suomenkielen kanssa kun pitää artikulaatiota noin paljon kompensoida kiroilemalla??
      Anteeksi nyt kyllä käytin liian monimutkaisia sanoja sulle.

      • cam-mera

        7.5l sadalla kuluttaa maantieajossa, joten ime kiviäs.


      • 0_--
        cam-mera kirjoitti:

        7.5l sadalla kuluttaa maantieajossa, joten ime kiviäs.

        Ja sekö sun mielestä on vähän? Yhdistettykkin on yli 10l/100km. Tolla kulutuksella olis ihan hyvä jos olis sitä potkuakin mutta ei niin ei.
        Aika läppä on lisäks toi kiihtyvyys. Uudemmassa Maximassa 200hp mutta kiihtyvyys silti melkeen 10s 0-100km/h. Heh mun entinen Corollakin oli ripeempi 1.6 koneella.


      • cam-mera
        0_-- kirjoitti:

        Ja sekö sun mielestä on vähän? Yhdistettykkin on yli 10l/100km. Tolla kulutuksella olis ihan hyvä jos olis sitä potkuakin mutta ei niin ei.
        Aika läppä on lisäks toi kiihtyvyys. Uudemmassa Maximassa 200hp mutta kiihtyvyys silti melkeen 10s 0-100km/h. Heh mun entinen Corollakin oli ripeempi 1.6 koneella.

        ite oon mitannu sellaset 8.5 sekuntia(ei muita kyydissä), ja se riittää mulle.
        En ymmärrä miksi nissan ilmoittaa kiihtyvyyden noin paljon alakanttiin?


      • cam-mera
        0_-- kirjoitti:

        Ja sekö sun mielestä on vähän? Yhdistettykkin on yli 10l/100km. Tolla kulutuksella olis ihan hyvä jos olis sitä potkuakin mutta ei niin ei.
        Aika läppä on lisäks toi kiihtyvyys. Uudemmassa Maximassa 200hp mutta kiihtyvyys silti melkeen 10s 0-100km/h. Heh mun entinen Corollakin oli ripeempi 1.6 koneella.

        ja edelleenkin auto painaa päälle 1700kg.
        Ois kiva kuulla onko sulla sama suhtautuminen chrysler 300c:hen?
        esim tuohon
        http://www.nettiauto.com/chrysler/300c/5016217

        tai


        http://www.nettiauto.com/chrysler/voyager/5100563


      • 0__x
        cam-mera kirjoitti:

        ja edelleenkin auto painaa päälle 1700kg.
        Ois kiva kuulla onko sulla sama suhtautuminen chrysler 300c:hen?
        esim tuohon
        http://www.nettiauto.com/chrysler/300c/5016217

        tai


        http://www.nettiauto.com/chrysler/voyager/5100563

        Toi 300c on sentään ihan hyvän näkönen auto joskaan ei tolla koneella mikään ripeä. Kiva se on jäädä jonkun Yariksen jalkoihin tollaisella autolla. Ei oikeen vois mikään olla nolompaa.
        Ja todellakaan kukaan valmistaja ei ilmoita kiihtyvyyttä alakanttiin se on varma. Siitä ei olis mitään hyötyä.
        Lopeta nyt poika toi olematon pullistelu. Tää oli hauskaa hetken mutta ei tätäkään jaksa joka päivä. Tässähän nauraa ittensä ihan turmiolle joka päivä. :D


      • cam-mera
        0__x kirjoitti:

        Toi 300c on sentään ihan hyvän näkönen auto joskaan ei tolla koneella mikään ripeä. Kiva se on jäädä jonkun Yariksen jalkoihin tollaisella autolla. Ei oikeen vois mikään olla nolompaa.
        Ja todellakaan kukaan valmistaja ei ilmoita kiihtyvyyttä alakanttiin se on varma. Siitä ei olis mitään hyötyä.
        Lopeta nyt poika toi olematon pullistelu. Tää oli hauskaa hetken mutta ei tätäkään jaksa joka päivä. Tässähän nauraa ittensä ihan turmiolle joka päivä. :D

        Ei se vitun kiihtyvyys ole se elämän henki, vitun urpo!


      • 0__X
        cam-mera kirjoitti:

        Ei se vitun kiihtyvyys ole se elämän henki, vitun urpo!

        Ja sekö on että ajetaan isolla lotjalla joka ei kulje mihinkään mutta syö ihan saatanasti bensaa. AHH sepä vasta elämää.
        Yritätkö kenties kompensoida jotain?? . . .


      • cam-mera
        0__X kirjoitti:

        Ja sekö on että ajetaan isolla lotjalla joka ei kulje mihinkään mutta syö ihan saatanasti bensaa. AHH sepä vasta elämää.
        Yritätkö kenties kompensoida jotain?? . . .

        Miten voit sanoa, että se ei kiihdy mihinkään, kun et sitä ikinä ole ajanut?
        Saanko muuten kysyä millä autolla herra itse ajaa.

        Sanon vielä sen, että tämä nykyinen maxima tuntuu musta ihan päheelle pirsille edellisen autoni, eli vuoden 2002 Citroen C5:n jälkeen.
        Maximan sisäosat ei natise ja muutenkin elementit ovat mielestäni hyvin laadukkaa, mutta ei tosin pärjää saksalaisille. (ehkä opelille)

        voisitko edes tähän viestiin vastata ilman että pitää jollakin tavalla vittuilla mulle.

        Ja miten pakoputkesta voidaan hypätä tällaseen paskan jauhantaan, ehkä merkin ilmoittamatta jättäminen voisi helpottaa asiaa?


      • X___x
        cam-mera kirjoitti:

        Miten voit sanoa, että se ei kiihdy mihinkään, kun et sitä ikinä ole ajanut?
        Saanko muuten kysyä millä autolla herra itse ajaa.

        Sanon vielä sen, että tämä nykyinen maxima tuntuu musta ihan päheelle pirsille edellisen autoni, eli vuoden 2002 Citroen C5:n jälkeen.
        Maximan sisäosat ei natise ja muutenkin elementit ovat mielestäni hyvin laadukkaa, mutta ei tosin pärjää saksalaisille. (ehkä opelille)

        voisitko edes tähän viestiin vastata ilman että pitää jollakin tavalla vittuilla mulle.

        Ja miten pakoputkesta voidaan hypätä tällaseen paskan jauhantaan, ehkä merkin ilmoittamatta jättäminen voisi helpottaa asiaa?

        Saahan nuo kiihtyvyysarvot ja muut specsit netistä kattomalla helposti.
        Ja jos auto kiihtyy 0-100km/h 10s niin ei voi samassa lauseessa puhua nopeasta. Yritä nyt se ymmärtää.
        Sellasesta perus nopeesta autosta kun puhutaan niin alle 7s on 0-100km/h mentävä.
        Ps. itte ajelen Gti Golffilla 260hp 400nm. Liikahtaa siinä 6.3s 0-100km/h.

        Sitä saa paskoja vastauksia kun kyselee tyhmiä. =)
        Ps. En jaksa enää vastailla joten poraa vaikka se koko putkisto täyteen reikiä niin saat möreemmät äänet jos on kerran tarvetta sellaselle.


      • cam-mera
        X___x kirjoitti:

        Saahan nuo kiihtyvyysarvot ja muut specsit netistä kattomalla helposti.
        Ja jos auto kiihtyy 0-100km/h 10s niin ei voi samassa lauseessa puhua nopeasta. Yritä nyt se ymmärtää.
        Sellasesta perus nopeesta autosta kun puhutaan niin alle 7s on 0-100km/h mentävä.
        Ps. itte ajelen Gti Golffilla 260hp 400nm. Liikahtaa siinä 6.3s 0-100km/h.

        Sitä saa paskoja vastauksia kun kyselee tyhmiä. =)
        Ps. En jaksa enää vastailla joten poraa vaikka se koko putkisto täyteen reikiä niin saat möreemmät äänet jos on kerran tarvetta sellaselle.

        sais tosta maximastakii vireillä ihan ripeän pelin?


      • ..--..
        cam-mera kirjoitti:

        sais tosta maximastakii vireillä ihan ripeän pelin?

        Ei sais. Ei vaparia oikeen järkevästi pysty virittää. Tai no pystyy muuta saat pistää sitten useempia tuhansia kiinni rahaa että saat sen 30hp irti. Joten ei paljoo kannata.


      • cam-mera
        ..--.. kirjoitti:

        Ei sais. Ei vaparia oikeen järkevästi pysty virittää. Tai no pystyy muuta saat pistää sitten useempia tuhansia kiinni rahaa että saat sen 30hp irti. Joten ei paljoo kannata.

        tein muuten lauantaina testin, tankkasin maximaan satasella bensaa ja sillä pääs sellaset 850km. Kuulostaako kuinka pahalta.

        Tulipahan samalla nähtyä ideapark ja tuurn kyläkauppa :)


      • Blondi_91_

        Minkä ihmeen takia niitä tehoja edes pitäisi niin paljon olla?? Minä en niillä tee mitään kun tykkään ajella rauhallisesti ja kuunnella V6 hurinaa. Mullakin on 3.0 V6 kärry mutta se on LeBaron. Sitä on viritetty aikoinaan Detroitissa 200 heppaseks ennen Suomeen tuontia, uitettujahan nuo taitaa olla suurin osa.. Kiihtyy kyllä 0-100 noin 6 sekuntia, mutta minulle ei ole väliä kuinka nopeasti kiihtyy, en viitti bensaa kiihdytyksissä poltella. Varmaan hyvä auto tuo Nissan Maxima V6! Toivottavasti saat ääniä kuuluviin :)


      • --..--
        Blondi_91_ kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia niitä tehoja edes pitäisi niin paljon olla?? Minä en niillä tee mitään kun tykkään ajella rauhallisesti ja kuunnella V6 hurinaa. Mullakin on 3.0 V6 kärry mutta se on LeBaron. Sitä on viritetty aikoinaan Detroitissa 200 heppaseks ennen Suomeen tuontia, uitettujahan nuo taitaa olla suurin osa.. Kiihtyy kyllä 0-100 noin 6 sekuntia, mutta minulle ei ole väliä kuinka nopeasti kiihtyy, en viitti bensaa kiihdytyksissä poltella. Varmaan hyvä auto tuo Nissan Maxima V6! Toivottavasti saat ääniä kuuluviin :)

        Sorry mutta se sun laiska Chrysleri lebarone ei kyllä kiihdy 6s/100km/h ei millään vaikka olis kuinka 200hp otettu irti siitä laiskasta 3.0 V6 koneesta. Jo pelkästään se että se on automaatti niin kuolettaa tuon mahdollisuuden. Alle 8s on jo toive ajattelua.


      • Blondi_91_
        --..-- kirjoitti:

        Sorry mutta se sun laiska Chrysleri lebarone ei kyllä kiihdy 6s/100km/h ei millään vaikka olis kuinka 200hp otettu irti siitä laiskasta 3.0 V6 koneesta. Jo pelkästään se että se on automaatti niin kuolettaa tuon mahdollisuuden. Alle 8s on jo toive ajattelua.

        No kyllä se tuon vaan kummasti ottaa, ja tuo Ultradrive automaattilaatikko on erityisen hyvä masiina siihen verrattuna, että yleensä automaattivaihteistot eivät ole kovin tehokkaita. Auton painokin on 1400 kg. Vaan mitäpä minä sinulle selittelemään :)


      • --..--
        Blondi_91_ kirjoitti:

        No kyllä se tuon vaan kummasti ottaa, ja tuo Ultradrive automaattilaatikko on erityisen hyvä masiina siihen verrattuna, että yleensä automaattivaihteistot eivät ole kovin tehokkaita. Auton painokin on 1400 kg. Vaan mitäpä minä sinulle selittelemään :)

        Le barone painaa kyllä sen 1700Kg. Elä vaan mielikuvitusmaailmassasi mutta alta 8s ei toi auto kyllä kiihdy noilla tehoilla eikä ikinä automaatti askilla. Kun siihen ei pysty edes kunnolla nykyauton automaatti askilla niin ei millään 90 luvun jenkkiaskillakaan.


      • Blondi_91_
        --..-- kirjoitti:

        Le barone painaa kyllä sen 1700Kg. Elä vaan mielikuvitusmaailmassasi mutta alta 8s ei toi auto kyllä kiihdy noilla tehoilla eikä ikinä automaatti askilla. Kun siihen ei pysty edes kunnolla nykyauton automaatti askilla niin ei millään 90 luvun jenkkiaskillakaan.

        No minähän en sille voi mitään että sitä on viritetty, saataa siinä enemmänkin olla heppoja kuin 200 mutta ainakin tuon verran.. ja rekkariotteessa lukee auton painona 1400kg. Muutenkin tuo on joku erikoismalli...


      • testipenkki
        X___x kirjoitti:

        Saahan nuo kiihtyvyysarvot ja muut specsit netistä kattomalla helposti.
        Ja jos auto kiihtyy 0-100km/h 10s niin ei voi samassa lauseessa puhua nopeasta. Yritä nyt se ymmärtää.
        Sellasesta perus nopeesta autosta kun puhutaan niin alle 7s on 0-100km/h mentävä.
        Ps. itte ajelen Gti Golffilla 260hp 400nm. Liikahtaa siinä 6.3s 0-100km/h.

        Sitä saa paskoja vastauksia kun kyselee tyhmiä. =)
        Ps. En jaksa enää vastailla joten poraa vaikka se koko putkisto täyteen reikiä niin saat möreemmät äänet jos on kerran tarvetta sellaselle.

        Pistäkää golffi ja nissani viivalle. Lähdette kiihdyttämään ja vedätte kakkosella kaasupohjassa ja katotaan kumpi menee pidemmälle. Tai sitte autot toisistaan pois päin, naru väliin ja alatte kiskomaan toisistaan pois päin. Veikkaan että golffista leviää jotain...


      • riisikippo
        X___x kirjoitti:

        Saahan nuo kiihtyvyysarvot ja muut specsit netistä kattomalla helposti.
        Ja jos auto kiihtyy 0-100km/h 10s niin ei voi samassa lauseessa puhua nopeasta. Yritä nyt se ymmärtää.
        Sellasesta perus nopeesta autosta kun puhutaan niin alle 7s on 0-100km/h mentävä.
        Ps. itte ajelen Gti Golffilla 260hp 400nm. Liikahtaa siinä 6.3s 0-100km/h.

        Sitä saa paskoja vastauksia kun kyselee tyhmiä. =)
        Ps. En jaksa enää vastailla joten poraa vaikka se koko putkisto täyteen reikiä niin saat möreemmät äänet jos on kerran tarvetta sellaselle.

        Vaikka nopeus onkin subjektiivinen käsite, niin silti naurattaa tuo sun perus nopeen auton kiihtyvyyden raja joka just sattuu olemaan hieman huonompi kuin oman autosi kiihtyvyys. ei siinä mitään.. itte ajelen supralla 410hp 530nm ja määrittelen perus nopeen auton tietenkin alle 5s sataseen koska pääsen omallani juuri ja juuri sen alle. Tosiaan tuolla omalla riisikipollani oon kaikki nuo hitlerin ihmeet piessy joita kansanautoiksi kutsutaan.


      • Anonyymi
        testipenkki kirjoitti:

        Pistäkää golffi ja nissani viivalle. Lähdette kiihdyttämään ja vedätte kakkosella kaasupohjassa ja katotaan kumpi menee pidemmälle. Tai sitte autot toisistaan pois päin, naru väliin ja alatte kiskomaan toisistaan pois päin. Veikkaan että golffista leviää jotain...

        Hyvä ehdotus itsekin maximan omistaneena ja myöskin gti golfin ni voin taata että lujaa tulis gti narun perässä eikä tekis tiukkaakaan taitaa toi suun soittaja olla tullu kusetetuksi auto kaupoissa ja pitää katkerana yrittää mollata tai sitten ei vielä ikä riitä järkevään kommentointiin.


      • Anonyymi
        --..-- kirjoitti:

        Le barone painaa kyllä sen 1700Kg. Elä vaan mielikuvitusmaailmassasi mutta alta 8s ei toi auto kyllä kiihdy noilla tehoilla eikä ikinä automaatti askilla. Kun siihen ei pysty edes kunnolla nykyauton automaatti askilla niin ei millään 90 luvun jenkkiaskillakaan.

        Bullshit! tommonen paroni tarvii sen 10 sekuntia, ei 8!


    • ,,I,,(II),,I,,FUCK U

      kyllä olen iha suoraselkäinen savolainen, joka ansaitsee elantonsa töitä tekemällä, tosin ku tollane puppeliperse joka oo varmaan ikinä maitopurkkia raskaampaa tavarata nostanutkaan, hyvä jos oma perse nousee penkistä.

      menehän nyt siitä jääkaapin kautta pelaamaan pleikkaria.

    • uiuuio

      Laitat narun toisenpään riisikippos pakoputkeen ja toisen sillankaiteeseen. Sitten työnnät auton sillalta alas ja otat yhteyttä vakuutusyhtiöön.

      • cam-mera

        mikä teillä on japanilaisia autoja vastaan?


      • eurojapsishaisse
        cam-mera kirjoitti:

        mikä teillä on japanilaisia autoja vastaan?

        ei ole mitään japanilaisia autoja vastaan kun en ole vielä ainuttakaan tavannut, sanat japanilainen ja auto ei kuulu samaan lauseeseen termi on japanilainen kehonsiirrin!


      • cam-mera
        eurojapsishaisse kirjoitti:

        ei ole mitään japanilaisia autoja vastaan kun en ole vielä ainuttakaan tavannut, sanat japanilainen ja auto ei kuulu samaan lauseeseen termi on japanilainen kehonsiirrin!

        väitätkö ettei nissan GT-R olisi auto?


    • jäntteri

      ee juma jätkät nissani on kova ja ripee auto iha sama mitä kommarit hehkuttaa
      ebun X---ddd

      • cam-mera

        Kiitos!
        Mutta yritäppä puhua järkeä näille saakelin Sosiopaateille.


    • hou1

      ei LUOJA AMPUKAA ITSENNE ja heittäkää se laiska nissan hevon vittuun

      • huoh1

        no okei!! auto varmaan ihan kiva ajaa...kuka mistäkin tykkää...mutta vaikka siinä olisi kuinkapaljon moottoritilavuutta niin jossei sitä hyödynnetä oikein(nissan) niin mitä vittua sillä tekee?


    • nakkeja kaikille

      mun v6 saksanlada kiihtyy 0-100kmh 7 sekunnis!! että ei siin ;P

    • cam-mera
      • dille4

        vieläks sää paasaat siit sun riisi kupista eiks sul oo varaa ostaa bensaa. ei se kyl muidoiltaan silmiä hivelevä ole etu puskuri on omituisen mallinen se on ihan kuin turvonnu almera n16..


    • tietotaitoinenrikas

      ei siitä riisikiposta saa hienoja v6 ääniä ikinä ;)


      Terv, V10 bmw.


      Ps. V10 koneessa on hienoimmat äänet koko automaailmassa.


      psps ja myös suorassa 5koneessa on hienot kanssa. esim audin jumalmoottori!!!

      • lelulaatikon aarteita

        Kyllä ne komeimmat äänet on kasitahtidieselissä.


      • riisikippo

        Koska täällä tykätään esittää mielipiteitä (varsinkin omista autoista) faktoina niin lähden myös tähän leikkiin mukaan.

        Suorasta kutosesta lähtee automaailman hienoimmat äänet.
        Toyotan 1JZ ja 2JZ ovat oikeita jumalmoottoreita.

        Jos japsiautot ovat riisikippoja niin audit ja bemut ovat natsien perintöä.


    • lol!

      7 sekuntia tossa videossa! O_O

      on muutes aika nopsa NOINKIN painavaksi.

    • Anonyymi

      Lähet kuule kaupoille! Ekaks määt ääsmarkettii ja ostat sieltä koffia salkun ja käyt vielä alkossa hakee pitkän pullon. Sit määt tokelle tai biltemaa ja ostat sellasen rälläkän sieltä. Sit ei muuta kun kotona juomaa kitaan ja auto ylös. Sit alat sieltä moottorin alta rälläköimään sitä putkea. Pistät sen poikki ja virität tilille pieni kokoisen trumpetin. Johan pärisee!

    • Anonyymi

      Takapönttö pois, suora putki tilalle eikä toista pönttöä. Sitten katsot riittääkö möly, auttaa toikin varmasti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2610
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1640
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1055
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe