Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

pojat,aina kun sievä tyttö kävelee ohi ...

utelias tyttönen

katsotteko aina ensimmäiseksi rintoja? Vai mihin ruumiin osaan katotte ekaks?:)
(niin siis jos typy tulee edestäpäin eli persettä ei voi vastata)

33

2875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boy96

      Eka yritän kattoo naamaa että kuka tyttö tulee sit katon tissejä. Ja sitten kun tyttö ohittaa mut, ni katon sen persettä, tietty.

      • The Pope

        Sama kuin edellä paitsi en kato persettä.


      • Rp
        The Pope kirjoitti:

        Sama kuin edellä paitsi en kato persettä.

        1.Kasvot
        2.Hiusten väri
        3.Tykit
        4.Ikä
        5. Yksin?


      • Anonyymi
        The Pope kirjoitti:

        Sama kuin edellä paitsi en kato persettä.

        Sama mitä Boy96 vastas


    • Vaikee yhteenlasku :(

      (jos tiukat housut)katon eka jalkojenvälii, sitte B00BS, ja the best for last=A$$

    • legsasrethebest

      Sääret varsinkin hoikat sellaiset :-)

    • Prkle jätkät, ettekö muusta välitä, kuin rinnoista ja p*rseestä. On niissä naisissa paljon muutaki! Pitäähän nuo edellä mainitut olla, mutta eivät ne ole ainoa edellytys

    • yx poitsu.

      Ekaks kasvot, sit rinnat, lantio, reidet.

    • poika katselee taas

      Edestäpäin: kasvot, rinnat, kaula, huulet, silmät, hiukset, kädet, reidet, sääret.
      Takaapäin: peppu, hiukset, reidet, sääret, selkä.

      Suunnilleen noin se katse voi "kulkea". Tietysti milloin mitenkin, vaihteluakin on.
      Ja yleensä lähes joka tytöstä löytyy jotain kiehtovaa nähtävää. Katselu on kivaa :)

      • poika katselee taas

        Oho: lantio unohtui kokonaan! Lantio on tärkee, varsinkin jos on sopivan leveä :)


    • pojaaat!!!!

      Nii ja katotteko pojat aina ku joku vaik koulus hyvännäköne tyttö kävelee ohi tai teiä eessä ni ainako te persettä yms katotte:D

    • seisoo 24/7

      Vaikea sanoa kumpaa katon ekana naamaa vai tissejä ehkä naamaa ja sit persettä vilasen kun menee ohi

    • aset4r3w

      Kattooko muut tytöt toisten tyttöjen perseitä ja/tai tissejä?

      Iha hetero oon mutta katon kumminki..

    • adfasdf

      Rinnat ja sen jälkeen perse.
      Jos rinnat ja perse on kunnossa, otan takapakkia ja katson naamankin.

    • 9. lk tyttö :)

      Pojat pojat.. :D:D opetelkaa kattoo jotai muutaki tytöissä ku vaa tissejä ja persettä.. Eikö esim hymyllä tai silmillä oo mitää merkitystä? Omasta mielestä ne kertoo ihmisestä aika paljo.

      Oon 15 vuotias tyttö & tiiän miltä tuntuu ku moni poika jää lagii jos meen ohi :D:D Pitkä, normaalipainonen, brunette, ruskee silmänen.. Ne on mun piirteitä, mut niihi ei niinkää kiinnitetä huomiota ku vaa siihe et mulla on on kauhee isot puskurit. Joskus tuntuu niin turhauttavalta ku niitä vaa tuijotetaa. Kattomisessa ei oo mitää väärää, mut opetelkaa kattoo muutaki ku vaa ne tietyt ruumiinosat :)

      Sitäpaitsi, ulkonäkö ei kerro kaikkee siitä ihmisestä. Ulkonäkö on vaan osa sitä ihmistä, ite oon sitä mieltä, et luonne on loppuviimeks se tärkeempi. Toki ulkonäkö kannataa olla kohdallaa, mut ei kaikkien tarvi olla tyylii jotai missejä. Joku voi olla tosi hieno ihmisenä, vaikka olis iha norsun persee näköne :p

      • Anonyymi

        Niinpä


    • tyttönen14

      ^^samaa mieltä!

    • 9

      Tissit, Perse, lantio!! Lantion rintojen ja p*rseen pitää olla paksu!! ihan niinkun kim kardashianilla!

      • Anonyymi

        mutta paras ku sisältää aitoja täytteitä eikä silikonia tai betonia


    • 36895

      Katon eka kasvoihi ja sitte ku kävelee ohi nii joskus tsekkaan takamuksen

    • Anonyymi

      Rinnat, kasvot, silmät, hiukset, uudestaan rinnat, lantio ja vyötärö, haaroväli (näkyykö kamelinvarvas) ja vielä kerran rinnat. Sit takaapäin hiukset, peppu, lantio ja vyötärö.

      Huudsoni

    • Anonyymi

      Mullon tosi paha karsastus ja käytän sitä hyväksi. Toisella silmällä katon koko ajan tytö silmiä eli mihin tyttö kattoo ja toisella katon kaikkea muuta. Jos vartiossa oleva silmäni huomaa että tyttö huomaaminun toisella silmällä vilkuilevan sitä päästä varpaisiin niin vartiosilmä hälyyttää ja lähettää kipusignalin vaeltajasilmään niin että tämä tietää lakata muulailemasta. Niinpä se palautuu salamannopsasti kattomaan samaan suuntaan ku toinenkin ja sit vaan hymyilen, nyökkään ja moikkaan ynnä jatkan matkaani

    • Mä katon, et miltä hän kokonaisuudessaa näyttää.

    • Anonyymi

      Lompakkoa.

    • Anonyymi

      Tissejä tietysti ja ohituksen jälkeen persettä.

    • Anonyymi

      Jalkoja.... sorjat sääret ja hoikat nilkat nappaa.
      Jos jalat ok, voi skannata muuta kehoa.

    • Anonyymi

      Jos se tulee eestä päin, nii vilkasen nopeesti kasvoja, enkä mieti sen tarkemmin. En yleensä kato ketään silmiin tai muutenkaan kasvoihin, koska se on liian huomattavissa.
      Yleensä kun kys. tyttö on kulkenut ohi, niin vilkasen persettä, jos paikalla ei oo muita.

    • Anonyymi

      Mä oon ite tyttö ja siis onneks mua ei tuijoteta eikä muhun kiinnitetä huomioo ees paljoo(onneks)koska oon tosi ujo😶mä pidän myös sellasii vaatteita joista ei näy mitään läpi esim. huppareita ja lökäpöksyi. Mut jos käyttäisin jotai tiukkoi paitoi nii tuntisin olini nii tyhmäks. #kuulostaa tyhmältä

    • Anonyymi

      Tää ei nyt liity tähän yhtää mut tykkääks pojat ujoista tytöistä? Ent onks shut isot reidet ok?sanokaa joku jotain

      • Anonyymi

        Kyllähän ainakin minä :) . Olen itsekkin ujo. :(


    • Anonyymi

      Kasvot että näen tunnenko häntä, tiesit, muu kroppa mikä näkyy ja sit toki perse kun on kävellyt ohi :D tulee joskus katsottua tarkotuksel nii kauan et näen kääntyykö tää tyttö kans kattoo mua ja silloin kun niin on käynyt niin oon miettiny pitäiskö mennä jotai vaa juttelee mut en oo viitsiny ku jos se pitäis jotenki outona.

    • Anonyymi

      Halooo

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe