siis joo mun gerbun uloste on punasta.
syötin kylläkin pari päivää sitten tomaattia että voiko se johtua siitä?
Gerbiilin uloste punaista!
6
526
Vastaukset
- hoothoot
www.gerbiili.info
^ saat tuolt varmaan nopeammin ja parempia vastauksia. - kymysyssys
Kiitos en kyllä oikein ymmärtänyt mitä tuossa piti oikein tehdä mutta kiitos silti.
- hyppymyyrä
Jos gerbiilisi ulosteessa on verta, niin varmista että gerbiileillä on aina heinää tarjolla.
Omalla gerbiililläni oli verta ulosteessa kun heinää ei ollut tarjolla. Laitoin heinää niin verta ei ollut enää ulosteessa. - kumysysys
ei se ole verta koska muuten uloste olisi mustaa.
- Help1
Mun Gerbiilillä on Ruvennut tulla punertavaa kakkaa mistä se voi johtua
- Anonyymi
Mitä tapahtuu kun gerbiili tipahtaa 80 cm korkealta lattiaan ja sen jälkeen uloste on ollut punaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749