Outo luokkalainen

runkattu

Tapahtui kutosella. Ennen koulutunnin alkua kaverini meni juomaan semmotteesta matalasta hanasta, ja tyyppi menee runkkaa. Kesken jalis pelin se ottaa mua hartioista kiinni ja alkaa runkkaa. Ja vaikkamitä muuta, en jaksa kirjottaa.

11

985

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ai JAHA

Hyi hitto!

Outo on, tai sitten ihastunu suhun.

• rosa

tää on trolli

• kloolinv

et taida tietää mitä runkkaaminen on

• runkattu

kyl mä ny tiiä mitä runkkaaminen. on se on cs pelaamista uudella minecraft modilla.

• 9+10
        runkattu kirjoitti:

kyl mä ny tiiä mitä runkkaaminen. on se on cs pelaamista uudella minecraft modilla.

DON'T FEED THE TROLLS. ):{

• arsg

En menis sanomaan trolliks
      Enemmänkin 12v kakaran trolliyritys

• runkattu 16v

runkkaako se sua vai itteensä

• runkattu

vitun homot... Mä oon runkkari Perkele!!!

• Anonyymi

Mun luokalla on sellanen tyyppi joka on tosi outo. Se tulee sinne koulun pihalle ainakin puoli tuntia ennen koulun alkua ja sit jos se juttelee se tulee tosi lähelle. Se aina innostuu kaikesta among us jutuista ja robloxista ja alkaa selittaan kauheen kovalla äänellä. Välkillä se on aina yksin ja makaa maassa tai juoksentelee ympäri pihaa.
      Esim kerran sitä kehuttiin jostain asiasta niin ei se ymmärtänyt, että se oli kehu ja suuttu siitä. Ope joutuu jatkuvasti huomauttamaan tälle pojalle, että kaikille puhutaan nätisti. On myös paljon muuta mutta en jaksa kirjoittaa.

• Siis kuka runkkaa ja ketä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1227
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      285
      1070
    3. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      297
      896
    4. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      889
    5. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      771
    6. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      192
      649
    7. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      61
      575
    8. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      97
      535
    9. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      40
      526
    10. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      59
      477
    Aihe